BMW Group inregistreaza o crestere a vanzarilor in trimestrul al treilea

BMW Group inregistreaza o crestere a vanzarilor in trimestrul al treilea
BMW Group si-a mentinut traiectoria de crestere in trimestrul al treilea, livrarile catre clienti crescand cu 8,8%. Aceasta reflecta, de asemenea, impactul pozitiv al efectului de baza dintr-un trimestru mai slab al anului precedent. In perioada ianuarie-septembrie 2025, BMW Group a livrat clientilor un total de aproximativ 1,8 milioane de automobile BMW, MINI si Rolls-Royce, realizand o usoara crestere a vanzarilor cu 2,4%. In aceeasi perioada, compania a crescut vanzarile de automobile electrice cu 10,0%, la 323.447 de unitati. In intervalul ianuarie-septembrie, BMW Group a livrat clientilor un total de 470.313 automobile electrificate (BEV si PHEV), ceea ce a insemnat un salt de 15,0%.
Trimite unui prieten

"BMW Group a raportat o usoara crestere a vanzarilor pentru intervalul incheiat la sfarsitul lunii septembrie. Performanta puternica a vanzarilor in Europa si America, precum si pentru marca MINI este deosebit de incurajatoare. Cererea pentru gama noastra larga de automobile electrificate ramane, de asemenea, puternica", a declarat Jochen Goller, membru al Consiliului de Administratie al BMW AG, responsabil pentru Clienti, Marci, Vanzari.

Marca BMW a vandut 514.620 de automobile in trimestrul al treilea (+5,7%). In intervalul incheiat la sfarsitul lunii septembrie, vanzarile au fost in conformitate cu anul precedent (+0,1%), cu un total de 1.585.580 de unitati livrate clientilor, inclusiv 395.998 de automobile electrificate (+4,5%). Marca a continuat sa isi extinda vanzarile in toate regiunile din afara Chinei, realizand o crestere deosebit de puternica in regiunile Europa si America, in timp ce cresterea vanzarilor vizata pe piata chineza nu s-a materializat conform asteptarilor. Modelele BMW plug-in hybrid sunt la mare cautare. Drept urmare, marca si-a crescut livrarile globale de automobile cu aceasta tehnologie de propulsie cu 30,2% fata de anul precedent.

Intre ianuarie si septembrie, BMW M GmbH a livrat 158.182 de unitati clientilor, in crestere cu 7,9% fata de anul precedent. Dupa cel mai de succes semestru al sau, BMW M GmbH a raportat un alt trimestru al treilea puternic, cu vanzari in crestere de 11,0%, totalul fiind de 52.220 de unitati.

Marca MINI a ramas pe drumul cel bun pentru crestere cu noua familie MINI: in al treilea trimestru, marca a livrat 72.376 de unitati - o crestere de 37,5%. In perioada ianuarie-septembrie, 206.214 automobile au fost vandute la nivel mondial (+23,7%). In aceasta perioada, MINI a raportat o crestere in toate regiunile de vanzari.

Pana in septembrie, marca Rolls-Royce a livrat clientilor 4.100 de automobile - cu 3,3% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut. In primele noua luni ale anului, BMW Motorrad a livrat clientilor un total de 159.156 de motociclete si scutere (-2,6%). In al treilea trimestru, BMW Motorrad si-a marit livrarile cu 5,7%, pentru un total de 53.247 de unitati.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 15 Octombrie 2025