BMW - Nr. 1 in topul celor mai valoroase branduri auto

BMW - Nr. 1 in topul celor mai valoroase branduri auto
BMW a reusit sa depaseasca Toyota si a devenit cel mai valoros brand auto din lume (24,3 miliarde dolari).
Distribuie pe Facebook
Editia 2012 a studiului BrandZ realizat de compania de consultanta Millward Brown indica faptul ca brandul Toyota, castigatorul de anul trecut, a coborat pe cea de-a doua pozitie, inregistrand o valoare de 21,7 miliarde dolari.
Pozitiile 3 si 4 sunt ocupate de Mercedes-Benz (16,1 miliarde dolari) si Honda (12,7 miliarde dolari). Marcile Nissan, Volkswagen si Ford s-au clasat pe locurile 5, 6 si 7 cu 9,9 miliarde, 8,5 miliarde, respectiv 7 miliarde dolari.
Audi (4,7 miliarde dolari) se multumeste cu locul 8, in timp ce Hyundai si Lexus ocupa ultimele doua pozitii, cu valori de 3,6 miliarde, respectiv 3,4 miliarde dolari.

Fata de editia din 2011, Toyota si Honda au inregistrat scaderi de 10-11 procente. In schimb, marca Audi a crescut cu 23%.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 23 Mai 2012