Crestere semnificativa pentru Automobile Bavaria in 2015 la vanzari si servicii

Crestere semnificativa pentru Automobile Bavaria in 2015 la vanzari si servicii
  • Vanzarile de masini noi BMW au crescut cu 30,5 %
  • Vanzarile de masini noi MINI au crescut cu 62,6%
  • Vanzarile de masini rulate au crescut cu 35 %
Distribuie pe Facebook

Ne bucura nespus atunci cand in Romania lucrurile incep sa mearga asa cum trebuie. Si cand industria auto si vanzarile incep sa se miste, iar importatorii si dealerii incep sa aiba cresteri, este normal sa fie un motiv de sarbatoare. Iata ca din nou, un importator premium din tara noastra inregistreaza cresteri substantiale. Felicitari!

Automobile Bavaria Group este cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est. Grupul deţine 11 dealeri BMW în România, trei centre MINI de vânzări şi service şi singurul service Rolls-Royce în sud-estul Europei.

Automobile Bavaria Group este singurul Centru de Competenţă pentru Vânzări Speciale BMW din România, având exclusivitate în furnizarea de automobile speciale BMW pentru autorităţi şi misiuni diplomatice.

Automobile Bavaria Group este singurul dealer BMW M în România, reprezentând cu mândrie “cea mai puternica literă din lume”.

Conferinta BavariaConferinta BavariaConferinta BavariaConferinta Bavaria

Începând cu 2015 Automobile Bavaria Group a devenit primul dealer autorizat BMW i în România, fapt ce marchează o nouă direcţie de dezvoltare pentru afacerile companiei. Un service autorizat complet echipat pentru maşini electrice a fost inaugurat la sediul din Băneasa.

Conferinta Bavaria

Rezultatele anului 2015

În anul 2015 Automobile Bavaria Group a vândut 1.336 de unități BMW (+27,7%) şi 148 MINI (+62,6%), rezultat ce a condus la o creştere totală a vânzărilor de maşini noi cu 30,5%, comparativ cu anul anterior.

În anul 2015 am lansat un brand propriu pentru automobile rulate BavariaUsedCars.com Vânzările de autoturisme rulate au crescut cu 35% în comparaţie cu anul 2014.

Cifra de afaceri în service a crescut cu 9%. Automobile Bavaria Group a înregistrat în total, 49.000 de intrări în atelierele sale din România, cu 5.800 de intrări mai mult decât în 2014, reprezentând o creştere a numărului de comenzi cu 13,5%.

Veniturile totale ale tuturor activităţilor derulate de către Automobile Bavaria Group au fost de 93,53 milioane euro în anul 2015, ceea ce reprezintă o creştere cu 19,8 milioane euro, comparativ cu anul 2014.

Vânzările către clienţi corporativi ale Automobile Bavaria Group au crescut cu 55%, contribuind la o prezenţa puternică a mărcii BMW în cadrul corporaţiilor naţionale şi multinaţionale şi a întreprinderilor mici şi mijlocii. Această dezvoltare a business-ului corporate reprezintă un indicator economic pozitiv, demonstrând încrederea companiilor în viitorul economiei româneşti.

Conferinta Bavaria

In continuare, Automobile Bavaria Group va acorda o atenţie deosebită parteneriatelor strategice cu companiile de asigurări şi marii clienţi corporativi.

Automobile Bavaria Group a înregistrat în anul 2015 cea mai mare creştere a vânzărilor BMW din România. Grupul de dealeri deţine o cotă de piaţă de 68,8% din vânzările de automobile noi BMW şi 92,5% pentru marca MINI.

Pe lângă numeroasele colaborări cu ambasadori ai mărciilor BMW şi MINI, Automobile Bavaria Group a dezvoltat parteneriate culturale cu Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu, Festivalul Internaţional de Film de Comedie Cluj şi Teatrul Naţional Bucureşti. Alte proiecte au implicat Academia de Fotbal Gheorghe Hagi şi Federaţia Română de Tenis.

Conferinta Bavaria

Obiective pentru 2016

Automobile Bavaria intenţionează să continue extinderea operaţiunilor şi în anul 2016 pentru a oferi servicii premium clienţilor BMW din mai multe regiuni ale ţării.

Automobile Bavaria Group va continua să se concentreze în continuare pe asigurarea servicii de cea mai înaltă calitate pentru clienţii săi, atât în vânzări cât şi post vânzare. Un Call Center profesionist a fost format pentru a îmbunătăţi procesul de identificare a domeniilor în care clienţii Automobile Bavaria Group au aşteptări mai mari. Call Center-ul va efectua sondaje în rândul clienţilor, programe de telemarketing şi va optimiza programările la service pentru toate reprezentanţele din Bucureşti.

În 2016, Automobile Bavaria Group estimează o creştere de minimum 10% a vânzărilor şi serviciilor, precum şi o creştere substanţială a vânzărilor de automobile rulate şi a cifrei de afaceri consolidată.

Conferinta Bavaria

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (23) Poze Conferinta Bavaria
mai multe