Dacia si Renault, vanzari mai mari in Germania in 2011

Dacia si Renault, vanzari mai mari in Germania in 2011
Companiile Renault si Dacia au inregistrat vanzari mai mari in Germania in anul 2011 decat in cel precedent, conform datelor oferite de Oficiul de Inmatriculari Auto german KBA. Numarul inmatricularilor celor doua marci de automobile a cunoscut o crestere de 4.4% anul trecut, in total comercializandu-se 160.366 de autovehicule.
Trimite unui prieten
Institutia a analizat 32 de marci de masini si a constatat ca 9 dintre ele au inregistrat un regres anul trecut, pe cand restul au cunoscut o evolutie pozitiva.
Renault si Dacia au atins o cota de piata de 5,1% pe teritoriul german. Grupul Volkswagen nu a cedat locul de lider anul trecut, mentinandu-si cota de 21,6%. Urmatorul pe lista este prestigiosul BMW, cu 9,4%, urmat de Mercedes cu 9%, Opel cu 8%, Audi cu 7,9%, Ford cu 7,3%, Renault-Dacia cu 5,1% si Skoda cu 4,5%.
Luna decembrie 2011 nu a fost la fel de prolifica insa pentru Renault si Dacia: inmatricularile au scazut cu 10,7%, ceea ce inseamna ca procentul cotei de piata s-a diminuat si el la 4,5%.
Piata germana a crescut in aceeasi perioada cu 6.1% per total, semn ca populatia inca sustine industria automobilelor in teritoriu. In acest moment, liderul de piata din Germania ramane Volkswagen.
Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 5 Ianuarie 2012