Marcile Dacia si Skoda, mana cereasca pe timp de criza

Trimite unui prieten
Directorul general de la Skoda vrea sa faca din constructorul ceh marca cu cel mai puternic ritm de crestere din Europa, intr-un moment in care majoritatea competitorilor se chinuie sa ramana profitabili, informeaza un articol publicat in Financial Times.
"Suntem un jucator de volum si vrem sa fim un jucator important", a declarat Winfried Vahland, potrivit caruia Skoda ar putea sa-si atinga mai devreme de 2018 obiectivul de a vinde 1,5 milioane de vehicule global.
Skoda vrea sa faca acest lucru prin cucerirea clientilor tineri si a celor care isi cumpara pentru prima data o masina, prin modele precum Citigo, o varianta mai ieftina a modelului Up! dezvoltat de grupul mama VW, care va fi dezvaluit la Salonul auto de la Geneva. In plus, dupa succesul modelului Yei, Winfried Vahland a declarat ca Skoda are de gand sa dezvolte un SUV mai mare.
De asemenea, Dacia, marca entry-level a grupului francez Renault, are de gand sa se extinda la nivel global. La Geneva, Dacia va prezenta Lodgy, un monovolum prin care spera sa devanseze produsele similare oferite de rivali precum Ford Motor si Citroen.
Faptul ca masinile ieftine se vand bine intr-un context economic volatil nu este o surpriza. Insa marcile de autovehicule ieftine sunt cel mai profitabil segment al industriei auto globale. In 2010, Skoda a realizat o marja de profit operational de 5%, iar Dacia a realizat o marja de peste 6%.
"Gama entry este cu siguranta cea mai profitabila din industria auto", a declarat luna trecuta directorul general de la Renault, Carlos Ghosn.
De ce sunt modelele ieftine afaceri atat de bune pentru constructori auto, se intreaba FT. In primul rand, atat Skoda cat si Dacia nu au intrat in razboiul preturilor care are loc in prezent in Europa. Skoda vinde majoritatea masinilor sale catre cumparatorii privati si nu flotelor sau companiilor de inchirieri, segmente unde reducerile de pret sunt mai agresive. La randul sau, Dacia refuza sa ofere discounturi, o raritate in industria auto. 'Dealerul nu isi iroseste timpul incercand sa negocieze, astfel incat constructorul economiseste de doua ori bani atat cu clientul cat si cu dealerul', a explicat Arnaud Deboeuf, cel care conduce programul de vehicule entry-level al Renault.
"Suntem un jucator de volum si vrem sa fim un jucator important", a declarat Winfried Vahland, potrivit caruia Skoda ar putea sa-si atinga mai devreme de 2018 obiectivul de a vinde 1,5 milioane de vehicule global.
Skoda vrea sa faca acest lucru prin cucerirea clientilor tineri si a celor care isi cumpara pentru prima data o masina, prin modele precum Citigo, o varianta mai ieftina a modelului Up! dezvoltat de grupul mama VW, care va fi dezvaluit la Salonul auto de la Geneva. In plus, dupa succesul modelului Yei, Winfried Vahland a declarat ca Skoda are de gand sa dezvolte un SUV mai mare.
De asemenea, Dacia, marca entry-level a grupului francez Renault, are de gand sa se extinda la nivel global. La Geneva, Dacia va prezenta Lodgy, un monovolum prin care spera sa devanseze produsele similare oferite de rivali precum Ford Motor si Citroen.
Faptul ca masinile ieftine se vand bine intr-un context economic volatil nu este o surpriza. Insa marcile de autovehicule ieftine sunt cel mai profitabil segment al industriei auto globale. In 2010, Skoda a realizat o marja de profit operational de 5%, iar Dacia a realizat o marja de peste 6%.
"Gama entry este cu siguranta cea mai profitabila din industria auto", a declarat luna trecuta directorul general de la Renault, Carlos Ghosn.
De ce sunt modelele ieftine afaceri atat de bune pentru constructori auto, se intreaba FT. In primul rand, atat Skoda cat si Dacia nu au intrat in razboiul preturilor care are loc in prezent in Europa. Skoda vinde majoritatea masinilor sale catre cumparatorii privati si nu flotelor sau companiilor de inchirieri, segmente unde reducerile de pret sunt mai agresive. La randul sau, Dacia refuza sa ofere discounturi, o raritate in industria auto. 'Dealerul nu isi iroseste timpul incercand sa negocieze, astfel incat constructorul economiseste de doua ori bani atat cu clientul cat si cu dealerul', a explicat Arnaud Deboeuf, cel care conduce programul de vehicule entry-level al Renault.
In plus, ambele marci au lanturi de aprovizionare scurte si costuri reduse cu mana de lucru. De asemenea, atat Skoda cat si Dacia isi planifica produsele in mod conservator, evitand vehiculele de nisa riscante de genul decapotabilelor, unde risca sa piarda bani.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
-
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
-
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
Dezmembrez skoda superb 2 (3t) 2008 - 2015 1.4 tsi caxc( cp:...
-
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
-
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
-
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
-
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
-
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
-
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
-
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
-
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei
-
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei



Publicat în categoria: Vanzari / Economie
DATA PUBLICĂRII: 6 Martie 2012