Opel lanseaza urmatoarea faza a ofensivei de produs din Rusia

Opel lanseaza urmatoarea faza a ofensivei de produs din Rusia
Distribuie pe Facebook

Opel vrea sa sporeasca potentialul sau de vanzari in Rusia. "Avem o rata de crestere cu mult peste medie. In prezent, cresterea este de doua ori mai de mare decat piata. Vom folosi acest impuls pentru a ne creste dinamica vanzarilor", a spus Vice Presedintele Opel pentru Vanzari, Marketing si Post Vanzari, Alfred E. Rieck.

El a vorbit la conferinta de presa din debutul Salonului Auto de la Moscova (29 august - 9 septembrie). Rieck a anuntat o extindere semnificativa a portofoliului de produse in Rusia. El s-a referit cu predilectie la segmentele pe crestere, cum ar fi sedanurile compacte si SUV-urile sub-compacte. Opel vrea sa aduca pe piata modelele sale cu potential ridicat in vanzari, Astra sedan si SUV-ul Mokka, pana la sfarsitul acestui an.

Rieck prezis vanzari de 80.000 de unitati Opel in acest an pentru Rusia care, dupa Germania, este in prezent a doua cea mai mare piata auto din Europa. In 2011, au fost comercializate 70.000 de vehicule ale marcii. "Din ianuarie pana in iulie 2012, Opel a crescut cu 29 la suta. Suntem increzatori in Astra, care este de departe cel mai de succes nume in Rusia". Conform lui Rieck, Astra si-ar putea creste ponderea in segmentul compact din prima jumatate a acestui an, de la 4,4 la 6 la suta. "Cu noul sedan Astra, care este asteptat sa soseasca in luna septembrie la dealeri, putem satisface cerintele unui segment foarte popular. Nu numai ca acest automobil se afla in partea de sus a segmentului din punct de vedere tehnic, dar face si o impresie foarte puternica prin designul elegant."

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 30 August 2012