Sefii PSA s-au luat cu mainile de cap. Cati bani pierde Opel in fiecare zi lucratoare
- Opel a inregistrat in al doilea trimestru pierderi de aproximativ 250 milioane de dolari
- Un scurt calcul releva ca nemtii au pierdut peste 4.7 milioane dolari in fiecare zi lucratoare
- Pierderile sunt cu 40 milioane de dolari mari mari decat cele inregistrate in primul trimestru
Odata cu achizitionarea Opel, grupul PSA Peugeot Citroen a devenit al doilea mare constructor din Europa. Compania germana vine insa si cu cateva provocari pentru oficialii francezi.
Dupa aproximativ noua decenii, grupul auto american General Motors a renuntat la compania germana Opel si, totodata, la divizia britanica a acesteia, Vauxhall.
Cele doua marci au fost vandute francezilor, PSA Peugeot Citroen platind mai bine de doua miliarde de dolari pentru a deveni al doilea mare constructor din Europa.
Nu este insa timpul pentru petreceri si serbari, ultimele informatii anuntand pierderi de aproximativ 250 milioane de dolari pentru Opel in trimestrul al doilea.
Potrivit publicatiei Automobilwoche, care citeaza surse apropiate companiei germane, aceasta a pierdut peste 4.7 milioane de dolari in fiecare zi lucratoare.
Situatia este cu atat mai dramatica cu cat pierderile inregistrate de Opel in trimestrul doi au crescut comparativ cu primul trimestru, cu 40 milioane de dolari.
De altfel, compania germana nu a mai avut profit de mai bine de un deceniu si jumatate, in mare parte din cauza investitiilor masive in cercetare si dezvoltare.
Aproximativ un miliard de dolari a fost cheltuit in fiecare an doar pentru ca automobilele Opel sa indeplineasca normele de poluare impuse de Europa.
Si cu toate acestea, exista numeroase zvonuri care anunta ca propulsoarele actuale ale companiei germane vor fi inlocuite in viitor, incet dar sigur, de unitati PSA.
In plus, pentru ca meniul sa fie complet, urmatoarele generatii ale produselor Opel vor imparti cu masinile francezilor de la Peugeot si Citroen inclusiv platforma.
Astfel, grupul din Hexagon nu doar ca va reduce cheltuielile cu departamentul de cercetare si dezvoltare, insa chiar ar putea readuce compania germana pe profit.
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Kia carens euro 5b 2015 8350 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Th-10399 blocaj volanta motor ford diesel și benzina 35 Lei Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei
- Vw touran diesel 2011 5790 € Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12600 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Fiat 500 x benzina+gpl 1.6 aspirat navigatie,pilot... 11750 €
- Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €