Sefii PSA s-au luat cu mainile de cap. Cati bani pierde Opel in fiecare zi lucratoare

Sefii PSA s-au luat cu mainile de cap. Cati bani pierde Opel in fiecare zi lucratoare
  • Opel a inregistrat in al doilea trimestru pierderi de aproximativ 250 milioane de dolari
  • Un scurt calcul releva ca nemtii au pierdut peste 4.7 milioane dolari in fiecare zi lucratoare
  • Pierderile sunt cu 40 milioane de dolari mari mari decat cele inregistrate in primul trimestru
Distribuie pe Facebook

Odata cu achizitionarea Opel, grupul PSA Peugeot Citroen a devenit al doilea mare constructor din Europa. Compania germana vine insa si cu cateva provocari pentru oficialii francezi.

Dupa aproximativ noua decenii, grupul auto american General Motors a renuntat la compania germana Opel si, totodata, la divizia britanica a acesteia, Vauxhall.

Cele doua marci au fost vandute francezilor, PSA Peugeot Citroen platind mai bine de doua miliarde de dolari pentru a deveni al doilea mare constructor din Europa.

Nu este insa timpul pentru petreceri si serbari, ultimele informatii anuntand pierderi de aproximativ 250 milioane de dolari pentru Opel in trimestrul al doilea.

Potrivit publicatiei Automobilwoche, care citeaza surse apropiate companiei germane, aceasta a pierdut peste 4.7 milioane de dolari in fiecare zi lucratoare.

Situatia este cu atat mai dramatica cu cat pierderile inregistrate de Opel in trimestrul doi au crescut comparativ cu primul trimestru, cu 40 milioane de dolari.

De altfel, compania germana nu a mai avut profit de mai bine de un deceniu si jumatate, in mare parte din cauza investitiilor masive in cercetare si dezvoltare.

Aproximativ un miliard de dolari a fost cheltuit in fiecare an doar pentru ca automobilele Opel sa indeplineasca normele de poluare impuse de Europa.

Si cu toate acestea, exista numeroase zvonuri care anunta ca propulsoarele actuale ale companiei germane vor fi inlocuite in viitor, incet dar sigur, de unitati PSA.

In plus, pentru ca meniul sa fie complet, urmatoarele generatii ale produselor Opel vor imparti cu masinile francezilor de la Peugeot si Citroen inclusiv platforma.

Astfel, grupul din Hexagon nu doar ca va reduce cheltuielile cu departamentul de cercetare si dezvoltare, insa chiar ar putea readuce compania germana pe profit.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 6 Septembrie 2017