Studiu: Masinile reprezinta un sfert din piata mondiala a bunurilor de lux

Studiu: Masinile reprezinta un sfert din piata mondiala a bunurilor de lux
Masinile reprezinta un sfert din piata mondiala a bunurilor si serviciilor de lux, se arata intr-un studiu publicat recent de grupul auto german BMW.
Distribuie pe Facebook
Piata, a carei valoare este de aproximativ 960 de miliarde de euro, este dominata, in ordine, de urmatoarele segmente: hoteluri-calatorii, masini si ceasuri-bijuterii.
Statistica arata ca serviciile de lux din domeniul hotelier si al calatoriilor depasesc anual suma de 270 de miliarde de euro.
Pe masinile de lux se scot din buzunar, in fiecare an, circa 250 de miliarde. Desi ocupa ultimul loc, ceasurile scumpe au si ele o pondere insemnata pe piata bunurilor si serviilor de lux: vanzari de 100 de miliarde de euro.
"Poate parea surprinzator ca masinile reprezinta atat de mult din aceasta piata care, in ultimii ani, a cunoscut o crestere impresionanta. Noi suntem o companie care a contribuit la aceasta crestere", a afirmat Ian Robertson, seful departamentelor de vanzari si marketing din cadrul grupului BMW.
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 19 Martie 2012