Un nou record: BMW Welt atinge numarul de zece milioane de vizitatori

Un nou record: BMW Welt atinge numarul de zece milioane de vizitatori
Distribuie pe Facebook
De la prima intalnire cu masina cumparata la cereri inedite in casatorie

Dupa ce anul trecut a avut un numar record de turisti de pretutindeni - 2,3 milioane -, BMW Welt a inregistrat, la 4 iulie, vizitatorul cu numarul 10.000.000 de la inaugurarea din 20 octombrie 2007. Vizitatorul in discutie, Patrick Zanker, a fost primit de catre Thomas Muderlak, directorul BMW Welt, si de ambasadorul marcii BMW, Alteta Sa Regala Printul de Bavaria, fiind recompensat si cu un cadou special: timp de zece saptamani, la comenzile unui BMW Z4, Patrick Zanker va avea ocazia sa se bucure de "placerea de a conduce" specifica BMW.
"Zece milioane de fani BMW entuziasti in mai putin de cinci ani confirma cu tarie ca programele noastre variate si arhitectura fascinanta a cladirii au transformat BMW Welt intr-un loc al experientelor extraordinare. De-a lungul anilor urmatori, vom continua sa facem tot ceea ce depinde de noi pentru a oferi o experienta de marca unica pentru tineri si varstnici deopotriva", a declarat Thomas Muderlak.
Zece milioane de vizitatori din lumea intreaga

Vizitatorii BMW Welt provin de pe toate continentele. Cel mai mare numar de oaspeti internationali, 13%, vin din SUA; dupa care urmeaza Marea Britanie, cu 8%. Cei mai multi vizitatori, 59%, sunt din Germania, iar 37% dintre acestia apartin Bavariei. Aproape patru milioane de oameni au vizitat BMW Welt cel putin de doua ori.
De la livrari de automobile la cereri in casatorie si Junior Campus

Varietatea proiectelor pe care BMW Welt le ofera oaspetilor este tot atat de diversa pe cat este si profilul vizitatorului. Un punct de atractie special pentru multi fani BMW veniti de la mari distante este preluarea noului automobil. Peste 76.000 de masini au fost livrate pana acum noilor clienti. Zece procente din cei care au intrat in posesia automobilelor mai trecusera prin aceasta experienta. Unii au dus dragostea pentru marca BMW si mai departe: acestia au profitat de prezenta la BMW Welt pentru a-si cere partenerii in casatorie.
Adulti si copii, deopotriva, pot experimenta senzatia pe care o ofera marca BMW in cadrul unui tur al principalei atractii turistice din Bavaria. Peste 165.000 de vizitatori individuali au participat la peste 21.000 de tururi prin BMW Welt. Dar BMW Welt nu se adreseaza doar fanilor adulti ai automobilelor: de-a lungul ultimilor ani, peste 85.000 de copii si tineri au participat la programele BMW Junior sau au fost prezenti la una dintre cele 1.250 de petreceri aniversare organizate in Junior Campus.
Pentru mai multe informatii despre BMW Welt, accesati: www.bmw-welt.com.

BMW Welt - in centrul marcii, in ritmul orasului

Prin programele de evenimente atractive si arhitectura revolutionara, BMW Welt este o locatie din Munchen care promite o serie de experiente diverse. De la inaugurarea din 2007, BMW Welt a devenit o atractie majora care este vizitata anual de aproximativ doua milioane de oameni, ceea ce face sa fie pe primul loc intre obiectivele turistice ale Bavariei. Vizitatorii se pot astepta la programe foarte variate care acopera lumea culturii, a artei si a distractiei, impreuna cu tratatii culinare servite in numeroase restaurante. Indiferent ca este vorba de un concert de jazz, recitari de poezie, clubbing, teatru de improvizatie, duminici in familie, o premiera a unui film, eveniment de gala sau o masa rotunda - BMW Welt este platforma perfecta pentru evenimente inovatoare, cu o capacitate de pana la 2.500 de oaspeti.
BMW Group

Datorita marcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna si Rolls-Royce, BMW Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile si motociclete la nivel mondial. In calitate de companie ce opereaza la nivel global, BMW Group dispune de 29 de locatii de productie si asamblare in 14 tari si are o retea de vanzari in peste 140 de tari.

In 2011, BMW Group a vandut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane de automobile si peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forta de munca ce se apropia de 100.000 de angajati.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gandirea pe termen lung si pe actiunea responsabila. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltari durabile in plan ecologic si social prin lantul de valori, responsabilitatea vasta a produselor si un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integranta a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat - de-a lungul ultimilor sapte ani - lider al industriei in Dow Jones Sustainability Indexes.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 5 Iulie 2012