Un nou record: BMW Welt atinge numarul de zece milioane de vizitatori
De la prima intalnire cu masina cumparata la cereri inedite in casatorie
Dupa ce anul trecut a avut un numar record de turisti de pretutindeni - 2,3 milioane -, BMW Welt a inregistrat, la 4 iulie, vizitatorul cu numarul 10.000.000 de la inaugurarea din 20 octombrie 2007. Vizitatorul in discutie, Patrick Zanker, a fost primit de catre Thomas Muderlak, directorul BMW Welt, si de ambasadorul marcii BMW, Alteta Sa Regala Printul de Bavaria, fiind recompensat si cu un cadou special: timp de zece saptamani, la comenzile unui BMW Z4, Patrick Zanker va avea ocazia sa se bucure de "placerea de a conduce" specifica BMW.
"Zece milioane de fani BMW entuziasti in mai putin de cinci ani confirma cu tarie ca programele noastre variate si arhitectura fascinanta a cladirii au transformat BMW Welt intr-un loc al experientelor extraordinare. De-a lungul anilor urmatori, vom continua sa facem tot ceea ce depinde de noi pentru a oferi o experienta de marca unica pentru tineri si varstnici deopotriva", a declarat Thomas Muderlak.
Zece milioane de vizitatori din lumea intreaga
Vizitatorii BMW Welt provin de pe toate continentele. Cel mai mare numar de oaspeti internationali, 13%, vin din SUA; dupa care urmeaza Marea Britanie, cu 8%. Cei mai multi vizitatori, 59%, sunt din Germania, iar 37% dintre acestia apartin Bavariei. Aproape patru milioane de oameni au vizitat BMW Welt cel putin de doua ori.
De la livrari de automobile la cereri in casatorie si Junior Campus
Varietatea proiectelor pe care BMW Welt le ofera oaspetilor este tot atat de diversa pe cat este si profilul vizitatorului. Un punct de atractie special pentru multi fani BMW veniti de la mari distante este preluarea noului automobil. Peste 76.000 de masini au fost livrate pana acum noilor clienti. Zece procente din cei care au intrat in posesia automobilelor mai trecusera prin aceasta experienta. Unii au dus dragostea pentru marca BMW si mai departe: acestia au profitat de prezenta la BMW Welt pentru a-si cere partenerii in casatorie.
Adulti si copii, deopotriva, pot experimenta senzatia pe care o ofera marca BMW in cadrul unui tur al principalei atractii turistice din Bavaria. Peste 165.000 de vizitatori individuali au participat la peste 21.000 de tururi prin BMW Welt. Dar BMW Welt nu se adreseaza doar fanilor adulti ai automobilelor: de-a lungul ultimilor ani, peste 85.000 de copii si tineri au participat la programele BMW Junior sau au fost prezenti la una dintre cele 1.250 de petreceri aniversare organizate in Junior Campus.
Pentru mai multe informatii despre BMW Welt, accesati: www.bmw-welt.com.
BMW Welt - in centrul marcii, in ritmul orasului
Prin programele de evenimente atractive si arhitectura revolutionara, BMW Welt este o locatie din Munchen care promite o serie de experiente diverse. De la inaugurarea din 2007, BMW Welt a devenit o atractie majora care este vizitata anual de aproximativ doua milioane de oameni, ceea ce face sa fie pe primul loc intre obiectivele turistice ale Bavariei. Vizitatorii se pot astepta la programe foarte variate care acopera lumea culturii, a artei si a distractiei, impreuna cu tratatii culinare servite in numeroase restaurante. Indiferent ca este vorba de un concert de jazz, recitari de poezie, clubbing, teatru de improvizatie, duminici in familie, o premiera a unui film, eveniment de gala sau o masa rotunda - BMW Welt este platforma perfecta pentru evenimente inovatoare, cu o capacitate de pana la 2.500 de oaspeti.
BMW Group
Datorita marcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna si Rolls-Royce, BMW Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile si motociclete la nivel mondial. In calitate de companie ce opereaza la nivel global, BMW Group dispune de 29 de locatii de productie si asamblare in 14 tari si are o retea de vanzari in peste 140 de tari.
In 2011, BMW Group a vandut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane de automobile si peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forta de munca ce se apropia de 100.000 de angajati.
Dupa ce anul trecut a avut un numar record de turisti de pretutindeni - 2,3 milioane -, BMW Welt a inregistrat, la 4 iulie, vizitatorul cu numarul 10.000.000 de la inaugurarea din 20 octombrie 2007. Vizitatorul in discutie, Patrick Zanker, a fost primit de catre Thomas Muderlak, directorul BMW Welt, si de ambasadorul marcii BMW, Alteta Sa Regala Printul de Bavaria, fiind recompensat si cu un cadou special: timp de zece saptamani, la comenzile unui BMW Z4, Patrick Zanker va avea ocazia sa se bucure de "placerea de a conduce" specifica BMW.
"Zece milioane de fani BMW entuziasti in mai putin de cinci ani confirma cu tarie ca programele noastre variate si arhitectura fascinanta a cladirii au transformat BMW Welt intr-un loc al experientelor extraordinare. De-a lungul anilor urmatori, vom continua sa facem tot ceea ce depinde de noi pentru a oferi o experienta de marca unica pentru tineri si varstnici deopotriva", a declarat Thomas Muderlak.
Zece milioane de vizitatori din lumea intreaga
Vizitatorii BMW Welt provin de pe toate continentele. Cel mai mare numar de oaspeti internationali, 13%, vin din SUA; dupa care urmeaza Marea Britanie, cu 8%. Cei mai multi vizitatori, 59%, sunt din Germania, iar 37% dintre acestia apartin Bavariei. Aproape patru milioane de oameni au vizitat BMW Welt cel putin de doua ori.
De la livrari de automobile la cereri in casatorie si Junior Campus
Varietatea proiectelor pe care BMW Welt le ofera oaspetilor este tot atat de diversa pe cat este si profilul vizitatorului. Un punct de atractie special pentru multi fani BMW veniti de la mari distante este preluarea noului automobil. Peste 76.000 de masini au fost livrate pana acum noilor clienti. Zece procente din cei care au intrat in posesia automobilelor mai trecusera prin aceasta experienta. Unii au dus dragostea pentru marca BMW si mai departe: acestia au profitat de prezenta la BMW Welt pentru a-si cere partenerii in casatorie.
Adulti si copii, deopotriva, pot experimenta senzatia pe care o ofera marca BMW in cadrul unui tur al principalei atractii turistice din Bavaria. Peste 165.000 de vizitatori individuali au participat la peste 21.000 de tururi prin BMW Welt. Dar BMW Welt nu se adreseaza doar fanilor adulti ai automobilelor: de-a lungul ultimilor ani, peste 85.000 de copii si tineri au participat la programele BMW Junior sau au fost prezenti la una dintre cele 1.250 de petreceri aniversare organizate in Junior Campus.
Pentru mai multe informatii despre BMW Welt, accesati: www.bmw-welt.com.
BMW Welt - in centrul marcii, in ritmul orasului
Prin programele de evenimente atractive si arhitectura revolutionara, BMW Welt este o locatie din Munchen care promite o serie de experiente diverse. De la inaugurarea din 2007, BMW Welt a devenit o atractie majora care este vizitata anual de aproximativ doua milioane de oameni, ceea ce face sa fie pe primul loc intre obiectivele turistice ale Bavariei. Vizitatorii se pot astepta la programe foarte variate care acopera lumea culturii, a artei si a distractiei, impreuna cu tratatii culinare servite in numeroase restaurante. Indiferent ca este vorba de un concert de jazz, recitari de poezie, clubbing, teatru de improvizatie, duminici in familie, o premiera a unui film, eveniment de gala sau o masa rotunda - BMW Welt este platforma perfecta pentru evenimente inovatoare, cu o capacitate de pana la 2.500 de oaspeti.
BMW Group
Datorita marcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna si Rolls-Royce, BMW Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile si motociclete la nivel mondial. In calitate de companie ce opereaza la nivel global, BMW Group dispune de 29 de locatii de productie si asamblare in 14 tari si are o retea de vanzari in peste 140 de tari.
In 2011, BMW Group a vandut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane de automobile si peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forta de munca ce se apropia de 100.000 de angajati.
Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gandirea pe termen lung si pe actiunea responsabila. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltari durabile in plan ecologic si social prin lantul de valori, responsabilitatea vasta a produselor si un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integranta a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat - de-a lungul ultimilor sapte ani - lider al industriei in Dow Jones Sustainability Indexes.
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Piese auto pentru volkswagen passat b6 2.0tdi bmp cutie dsg...
- Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 13500 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Kia carens euro 5b 2015 7950 €
- Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Ford s-max 2.0 2011 6200 € Vw passat gmo 2017 11900 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Vw touran diesel 2011 5790 €
PieseAuto.ro
Pastile solubile in loc de lichid pentru parbriz: sunt bune de ceva?
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
StiriPeSurse.ro
Fenomenul 'Made in Romania' - Ce spun frații Kalin, turcii care au dat lovitura cu o manea românească...
mai multe
Publicat în categoria: Vanzari / Economie
DATA PUBLICĂRII: 5 Iulie 2012