Volkswagen Autovehicule Comerciale inregistreaza vanzari record in 2011

Volkswagen Autovehicule Comerciale inregistreaza vanzari record in 2011
In 2011,Volkswagen Autovehicule Comerciale a obtinut cele mai bune rezultate la vanzari din istoria companiei. La nivel mondial, marca a livrat 528.000 de autovehicule comerciale usoare - o crestere cu 21,4%, in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent (2010: 435.700).
Distribuie pe Facebook
"Pentru prima data am vandut mult peste o jumatate de milion de autovehicule comerciale usoare," declara Harald Schomburg, Membru in Consiliul de Administratie al Marcii Volkswagen Autovehicule Comerciale, responsabil pentru Vanzari si Marketing. "Produsele noastre inregistreaza o crestere continua, de ordinul a doua cifre, atat pe piata europeana, cat si in zone din restul lumii."
  • Rezultatele pentru gama Caddy au crescut cu 24,7%, la 160.600 unitati livrate la nivel mondial (2010: 128.800).
  • Vanzarile pentru gama T5, cu modelele sale Transporter, Caravelle, Multivan si California, au crescut cu 5,2% la 155.800 de unitati, la nivel mondial (2010: 148.100).
  • Livrarile Crafter au crescut cu 5,7% la 39.600 unitati la nivel mondial (2010: 37.500).
  • Pickup-ul Amarok si-a triplat vanzarile globale, la 66.500 (2010: 22.500).
  • Pickup-ul usor Saveiro a crescut in vanzari cu 11,5%, la 81.200 unitati (2010: 72.800).
  • Modelul clasic T2, cu vanzari de 25.100 de autovehicule, a scazut cu 3,6% fata de totalul din anul precedent (2010: 26.100).
In Europa de Vest, marca a inregistrat o crestere semnificativa, de 17,9%, consolidandu-si din nou pozitia de lider de piata si inregistrand vanzari de 289.750 de autovehicule comerciale usoare (2010: 245.700). "In Europa am obtinut, in 2011, o crestere dinamica de trei ori mai mare decat media pietei," accentueaza Schomburg. "Vanzarile noastre record nu au la baza doar motive economice, ci sunt si rezultatul clar al portofoliului nostru de produse puternice si eficiente, precum si al performantelor dedicatei noastre echipe de specialisti de vanzari."
Volkswagen Autovehicule Comerciale a obtinut cifre bune de vanzari si in regiunile Europei Centrale si de Est. Acolo, livrarile au crescut cu 36,6%, la 36.500 de autovehicule comerciale usoare (2010: 26.700).
Volkswagen Autovehicule Comerciale s-a bucurat, in 2011, de o crestere mare, peste medie, pe pietele internationale. Notabile au fost rezultatele din Africa (+89%), Australia (+45%) si Asia-Pacific (+48%). In America de Sud, Volkswagen Autovehicule Comerciale a inregistrat o crestere cu 20,9% a numarului de autovehicule vandute, la 137.400 de unitati, pietele cheie fiind, in acest caz, Brazilia, cu o crestere de 14,6% si Argentina, unde vanzarile au crescut cu 77%.

"Calculele noastre arata ca marca noastra a obtinut, pe parcursul anului 2011, o crestere semnificativa, de doua cifre, in majoritatea regiunilor din lume. De asemenea, am obtinut cifre record pe multe piete, in ceea ce priveste vanzarile, dar si in termeni de cota de piata. Incepem noul an cu registre de comenzi pline, care depasesc chiar si cifrele din 2007, care pentru noi a reprezentat un an foarte prosper," declara Schomburg. "Faptul ca ne concentram atentia la nivel global inseamna ca suntem bine pregatiti pentru oportunitatile, dar si pentru riscurile pe care 2012 ni le-ar putea aduce."
Romania:
2011 a reprezentat pentru Volkswagen Autovehicule Comerciale un total de 1702 unitati livrate. Acest volum ne-a adus locul 1 in piata de import autovehicule comerciale usoare, cu o cota de 15,7%. Marca Volkswagen Autovehicule Comerciale pastreaza pentru al doilea an consecutiv pozitia numarul unu, cu o crestere usor peste media pietei de import (plus 22,6% fata de volumul Volkswagen Autovehicule Comerciale din 2010).
Multumim clientilor nostri, care au avut incredere in marca de utilitare Volkswagen.

Anul trecut a insemnat si inglobarea in oferta a unei garantii extinse, de 2+2 ani, standard pentru toate modelele Volkswagen Autovehicule Comerciale.

Din punct de vedere al produselor noi, am lansat anul acesta noul Amarok - masina prin care Volkswagen isi face intrarea in segmentul pick-up, castigand competitia Pick-up of the Year 2011.

Cu o cota de piata de 20% in cadrul segmentului, si 219 vehicule livrate in 2011, Amarok confirma sloganul sub care a fost creat: "Smart solutions, German engineered"

Cea de a doua lansare importanta in 2011 a fost noul Crafter - un vehicul cu multiple imbunatatiri din punct de vedere tehnologic, ce aduc o scadere cu pana la 25% a costurilor de operare, fata de modelul anterior. De asemenea, noile motoare eficiente 2,0 TDI Common Rail si consumul redus cu pana la 31% fac din noul Crafter un vehicul potrivit pentru cele mai dificile sarcini, avand in acelasi timp cheltuieli reduse de exploatare.
2012 va aduce un model nou - Amarok Cabina Simpla, ce va fi lansat in primavara acestui an. Tot incepand cu acest an, Amarok va fi disponibil si cu cutie automata de viteze.
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 6 Februarie 2012