A venit sa isi ia revansa si a facut-o. Testul a starnit insa mai multe comentarii negative

A venit sa isi ia revansa si a facut-o. Testul a starnit insa mai multe comentarii negative
  • Noul Megane RS da piept cu Hyundai i30 N standard
  • Compacta franceza are de partea sa avantajul puterii
  • Modelul de la Renault pluseaza cu un diferential LSD
Distribuie pe Facebook

Cu 30 CP si un diferential LSD in plus, noul Megane RS a reusit sa invinga pe circuit varianta entry-level a modelului i30 N.

Organizat la inceputul acestei saptamani, primul test comparativ la care a participat noul Renault Megane RS nu s-a incheiat deloc bine pentru compacta franceza. Ba dimpotriva: a terminat pe locul patru din... cinci.

Printre automobilele care au invins la momentul respectiv modelul de inalta performanta al companiei din Hexagon s-a numarat inclusiv sud-coreeanul Hyundai i30 N. Duelul dintre cele doua masini se reia astazi, pe circuit.

Din pacate insa, noul Megane RS a fost pus fata in fata cu varianta entry-level a compactei asiatice. Aceasta ofera o motorizare turbo cu numai 250 de cai putere sub capota, in timp ce diferentialul lipseste cu desavarsire din peisaj.

La polul opus, automobilul francez ofera - pe langa LSDul anterior amintit, si un plus de 30 CP. Singurele asemanari dintre cele doua modele constau in cutia manuala cu sase rapoarte si sistemul de tractiune fata, evident.

Tinand cont de diferentele dintre exemplarele aliniate la start de Autocar, rezultatul nu ar trebui sa surprinda pe nimeni. Noul Renault Megane RS a reusit sa se impuna in fata sud-coreeanului Hyundai i30 N, cu 1.5 secunde.

Si de aici incep reactiile negative. Multi s-au plans ca publicatia britanica nu a comparat compacta franceza cu versiunea Performance a masinii asiatice, care pluseaza cu 25 CP (275 CP) si un diferential cu alunecare limitata.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 10 Septembrie 2018