Ai plati 500 de lire doar pentru atat? Test comparativ intre un Golf R stock si o Ateca Cupra tunata

Ai plati 500 de lire doar pentru atat? Test comparativ intre un Golf R stock si o Ateca Cupra tunata
  • Scurta liniuta intre un Golf R si o Ateca Cupra
  • Testul este reluat dupa ce SEAT-ul primeste 50 CP in plus
  • Modificarea costa aproximativ 500 de lire sterline
Distribuie pe Facebook

In urma imbunatatirilor suferite de crossover-ul spaniol, acesta ofera un plus de 40 de cai putere comparativ cu hot-hatch-ul german.

Ambele masini sunt puse in miscare de cate un benzinar 2.0 turbo, care lucreaza alaturi de o cutie automata cu dublu ambreiaj si un sistem de tractiune integrala.

In timp ce versiunea Ateca Cupra este nevoita sa se multumeasca cu o putere maxima de 300 CP, varianta Golf R din acest test vine cu 310 cai din fabrica.

Diferentele continua la nivelul masei proprii si coeficientului aerodinamic, acolo unde hot-hatch-ul german continua sa se impuna in fata crossover-ului spaniol.

Ce se intampla insa daca proprietarul versiunii Ateca Cupra opteaza pentru un tuning de 500 de lire, care sa ii confere un plus de 40 CP fata de varianta Golf R?

Raspunsul la aceasta intrebare il aflam chiar din urmatorul material video, care pune cele doua masini fata in fata, in doua curse de acceleratie si una de franare.

Pentru ca duelul dintre versiunea Ateca Cupra si varianta Golf R sa fie si mai interesant, duelul dintre crossoverul spaniol si hot-hatch-ul german incepe...

... mult mai devreme, de dinainte de tuning, jurnalistii de la Carwow incercand sa afle daca acesta merita cu adevarat sau reprezinta doar o risipa de bani.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 5 Iunie 2019