Cadillac CTS-V vs. Jaguar XFR: un duel redutabil

Ultima data cand am supus Cadillac-ul CTS-V de 556CP unui test comparativ a fost acum doua luni, cand a trebuit sa dovedeasca ce poate in fata unui BMW M5 de 500CP. Acum insa a aparut un adversar care ravneste la titlul de rege al CTS-V-ului, noul Jaguar XFR.
Trimite unui prieten
Luate la bani marunti, vedem ca ambele masini sunt echipate cu motoare V8 care transmit puterea rotilor din spate prin cutii de viteze automate in sase trepte.
Se poate observa ca Jaguar XFR nu vine la duel imbracat ca un dandy englez. Dimpotriva, constructorul a avut grija sa il deseneze cu stil si sa il asambleze in modul cel mai elegant.
Singura critica ce se poate aduce XFR-ului la nivel estetic consta in faptul ca nu poate fi recunoscut cu usurinta fata de ruda din care se trage, Jaguar XF: bara de protectie cu prize de aer mai mari, alte evacuari si modificari minore aduse spoilerului. Mult prea subtil, designul ramanand unul eminamente englezesc.
Prin comparatie, designerii lui Cadillac CTS-V au mers parca prea departe, facand din acest model unul, putin spus, in colturi.
Oponentul britanic beneficiaza insa de un interior stilat, departe de plasticele si cromul regasibile in CTS-V.
Soferul este tratat regeste prin pozitia pe care o are la volan in ambele masini. XFR beneficiaza de pedale mult mai delicate la atingere, Cadillac-ul ofera celui de la volan vizibilitate si manevrabilitate crescute, precum si scaune sport Recaro.
Desi transmisiile si suspensiile sunt identice la cei doi razboinici, Jaguar este cu aproape 10 cm mai lung, cu 3,5 cm mai lat si cu peste un cm mai jos. Cu toate acestea, britanicul nu este la fel de puternic precum competitorul lui de peste ocean.
Propulsat de un motor V8 supraalimentat de 5,0 litri si 510CP, XFR are cu 46CP mai putin decat propulsorul V8 supraalimentat de 6,2 litri si 556CP al modelului CTS-V.
Pe pista de incercari, performantele celor doua masini au fost aproape similare. La startul de pe loc, automobilele raman la egalitate pana la viteza de 50km/h, la 60km/h Jaguar este cu o zecime mai rapid, iar la 100km/h Jaguar-ul este cel care vine dupa Cadillac la 0,1 secunde 4,4 secunde fata de cele 4,3 secunde obtinute de CTS-V.
Sfertul de mila este facut de CTS-V in 12.6, linia de sosire fiind trecuta la viteza de 184,4 km/h, in timp XFR-ul ajunge in 12.7 sec la 183,4 km/h.
Doua masini cu diferente de putere si performante aproape insesizabile la care viseaza oricine . Acum depinde de ce prefera fiecare: engleza britanica sau cea americana?
Se poate observa ca Jaguar XFR nu vine la duel imbracat ca un dandy englez. Dimpotriva, constructorul a avut grija sa il deseneze cu stil si sa il asambleze in modul cel mai elegant.
Singura critica ce se poate aduce XFR-ului la nivel estetic consta in faptul ca nu poate fi recunoscut cu usurinta fata de ruda din care se trage, Jaguar XF: bara de protectie cu prize de aer mai mari, alte evacuari si modificari minore aduse spoilerului. Mult prea subtil, designul ramanand unul eminamente englezesc.
Prin comparatie, designerii lui Cadillac CTS-V au mers parca prea departe, facand din acest model unul, putin spus, in colturi.
Oponentul britanic beneficiaza insa de un interior stilat, departe de plasticele si cromul regasibile in CTS-V.
Soferul este tratat regeste prin pozitia pe care o are la volan in ambele masini. XFR beneficiaza de pedale mult mai delicate la atingere, Cadillac-ul ofera celui de la volan vizibilitate si manevrabilitate crescute, precum si scaune sport Recaro.
Desi transmisiile si suspensiile sunt identice la cei doi razboinici, Jaguar este cu aproape 10 cm mai lung, cu 3,5 cm mai lat si cu peste un cm mai jos. Cu toate acestea, britanicul nu este la fel de puternic precum competitorul lui de peste ocean.
Propulsat de un motor V8 supraalimentat de 5,0 litri si 510CP, XFR are cu 46CP mai putin decat propulsorul V8 supraalimentat de 6,2 litri si 556CP al modelului CTS-V.
Pe pista de incercari, performantele celor doua masini au fost aproape similare. La startul de pe loc, automobilele raman la egalitate pana la viteza de 50km/h, la 60km/h Jaguar este cu o zecime mai rapid, iar la 100km/h Jaguar-ul este cel care vine dupa Cadillac la 0,1 secunde 4,4 secunde fata de cele 4,3 secunde obtinute de CTS-V.
Sfertul de mila este facut de CTS-V in 12.6, linia de sosire fiind trecuta la viteza de 184,4 km/h, in timp XFR-ul ajunge in 12.7 sec la 183,4 km/h.
Doua masini cu diferente de putere si performante aproape insesizabile la care viseaza oricine . Acum depinde de ce prefera fiecare: engleza britanica sau cea americana?
Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (30)
Poze Cadillac CTS-V vs. Jaguar XFR: un duel redutabil
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Buton geam audi a6 (2018->) [c8, 4k] 2.0 motorina 2019, 4k0959855 200 Lei
Set cablaj aprindere peugeot 106 i (1a, 1c) (1991 - 1996)... 109 Lei
Kit pornire volkswagen lt 2004 van 2.5 tdi 700 Lei
-
Grila bara fata centrala, cod gm13266577, opel astra j combi... 749 Lei
Rola ghidaj curea transmisie ina audi a4 b6 2000-2004 532 0468 10 85 Lei
Buton geam audi a6 (2018->) [c8, 4k] 2.0 motorina 2019, 4k0959855 200 Lei
-
Generator / alternator renault symbol i (lb0/1/2) (1998 -... 669 Lei
Senzor parcare valeo skoda yeti 5l 2009-2017 890019 365 Lei
28308779 a6510703287 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
-
Protectie inox suport picior ford focus iii, caroserie... 174.9 Lei
Droser balast xenon 5dv00829000 / 09840300561143 bmw seria 3... 150 Lei
Garnitura, capac supape (jm7152 payen) renault trucks,volvo 270.79 Lei
-
Usa / portiera spate stanga kia rio 2 [2005 - 2009] sedan 300 Lei
Turbina fara actuator 9835855380 citroen grand c4 spacetourer... 1000 Lei
Electromotor 9662854080, citroen ds3, 1.6hdi, 9hp 265 Lei
-
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
Vascocuplaj 11522249372 doar paleta 2.0 150 cp bmw 3 e46... 50 Lei
Suport,trapez peugeot partner (2008 - 2016) delphi td390w... 46 Lei
-
Compresor ac clima 13124752 wm opel astra h zafira b 1.9cdti 400 Lei
Cablu timonerie opel astra h facelift 2007-2010 1.9 cdti 24467437 300 Lei
Biela cu piston, opel corsa c (f08, f68) 1.2 b, z12xe (id:457331) 210 Lei
-
Set garnituri, chiulasa (0310043 trucktec) renault trucks,volvo 1026.35 Lei
Janta aliaj, cod 13259254, opel astra j (id:466103) 224 Lei
Disc frana puntea spate (18142 abs) ford 143.46 Lei
-
Suport accesorii 7619250 bmw seria 4 f32 420dx b47 (4p92) 250 Lei
Sonda lambda 1.6 hdi tci euro 5 t1da 9hr 9683265480 citroen c4... 100 Lei
Cap de bara axa fata dreapta (til017r japanparts) ford,land... 90.46 Lei
-
Bare transversale menabo delta black pentru citroen berlingo... 910 Lei
Comanda volan opel astra g 1998-2009 1.4 16v z 14 xe benzina... 80 Lei
Covorase auto seat leon iii 2013-2020 frogum 149 Lei
-
Carlig de remorcare auto nissan juke suv 2x4 2010-2019 hakpol 659 Lei
Conducta / teava turbina ssangyong rexton 2.9 td 88kw 120cp... 80 Lei
Cheder geam usa fata stanga bmw seria 5 e60/e61 [2003 - 2007]... 59 Lei
-
Pompa rezervor vw jetta (1b) 2011-2019 cod: 1k0919050ad 500 Lei
Senzor presiune gaze 227701177r 1.5 k9k626 dacia duster... 100 Lei
Usita rezervor bmw x3 x3 - - (2010 2017) 185 Lei



Publicat în categoria: Versus
DATA PUBLICĂRII: 21 Iulie 2009