Cursa dintre Audi RS4 si BMW M3 CS ne arata de ce tractiunea integrala e cea mai buna optiune

Cursa dintre Audi RS4 si BMW M3 CS ne arata de ce tractiunea integrala e cea mai buna optiune
  • Cursa intre Audi RS4 Avant si BMW M3
  • Break-ul german are 450 CP si tractiune integrala
  • Modelul bavarez ofera 460 CP la 1.585 kg
Distribuie pe Facebook

Chiar daca este cu aproape 200 de kilograme mai usor - la care se adauga un plus de 10 cai putere, noul BMW M3 CS nu reuseste sa tina pasul cu Audi RS4 Avant intr-o cursa de acceleratie pe 402 metri.

Cu toate ca zilele acestea nu se mai produce, modelul M3 F80 de la BMW ramane in continuare un etalon pentru automobilele de clasa medie si inalta performanta. Mai ales in versiunea CS, care ofera 460 de cai putere la doar 1.585 de kilograme.

De cealalta parte a drumului, actualul Audi RS4 Avant a primit o fisa tehnica cu 450 de cai putere si 1.790 de kilograme. Are insa avantajul sistemului de tractiune integrala quattro, care ar trebui sa il ajute in cursa de acceleratie pe 402 metri.

Lucru care se si intampla, break-ul companiei din Ingolstadt castigand de fiecare data in fata concurentului bavarez. Uneori chiar la mustata, ceea ce nu reprezinta nici pe departe o surpriza majora daca tinem cont de raportul putere / masa.

Situatia se schimba insa radical atunci cand vine vorba ca intrecerea dintre Audi RS4 Avant si BMW M3 CS sa se desfasoare in mers, primul neavand practic nicio sansa. Duelul dintre cele doua modele este mai echilibrat la... proba franarii.

In cazul in care mai era nevoie de precizat, ambele automobile de clasa medie si inalta performante folosesc cate un motor cu sase cilindri si doua turbine, unul V6 de 2.9 litri, altul I6 de trei litri. Diferenta de putere este de numai 10 CP.

Asemanarile continua la nivelul cutiei, in sensul ca in fiecare dintre cele doua cazuri vorbim despre o automata. Noul Audi RS4 Avant mizeaza insa pe o unitate tiptronic cu opt rapoarte, in timp ce BMW M3 CS vine cu una de tip DCT, in sapte trepte.

Totodata, reamintim ca break-ul companiei din Ingolstadt ofera in standard un sistem de tractiune integrala, acesta fiind practic si unul dintre motivele pentru care este mai greu cu aproximativ 200 de kilograme decat rivalul sau bavarez.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 22 August 2018