Germania vs Japonia: Audi R8 si Nissan GT-R isi dau intalnire pe circuit

Germania vs Japonia: Audi R8 si Nissan GT-R isi dau intalnire pe circuit
Doua automobile de inalta performanta cu adevarat exceptionale, ambele motivate de cate un propulsor capabil sa livreze celui aflat la volan undeva in jurul a 550 cai putere. Sistemul de tractiune integrala face si el parte din echiparea standard a celor doua supercaruri, la fel si transmisia automata cu dublu ambreiaj. Asemanarile se opresc insa aici.
Distribuie pe Facebook

Daca Nissan-ul GT-R este nevoit sa se multumeasca cu un V6 twin-turbo de 3.8 litri montat frontal, Audi-ul R8 V10 Plus se poate lauda cu un V10 de 5.2 litri si proveninenta Lamborghini amplasat central.

De asemenea, supercarul japonez vine la pachet cu o transmisie cu numai sase rapoarte, in timp ce cutia rivalului sau german se bucura si de o a saptea treapta de viteza.

Mai mult de-atat, noul Audi R8 V10 Plus este si mai usor cu aproximativ 92 de kilograme comparativ cu ultimul Nissan GT-R Track Pack, insa modelul nipon... ei bine, modelul nipon este cu circa 65.000 de dolari mai ieftin comparativ cu cel german.

Drept urmare, supercarul japonez reprezinta alegerea optima atunci cand banii reprezinta criteriul principal de alegere al unui automobil insa, in cazul in care pui mai mare pret pe design decat pe suma scoasa din buzunar, atunci modelul din Ingolstadt este ceea ce-ti doresti cel mai probabil.

In ceea ce priveste departamentul performanta, urmatorul material video promite sa ne lamureasca care dintre cele doua supercaruri este mai rapid: noul Audi R8 V10 Plus sau ultimul Nissan GT-R Track Pack.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 23 Mai 2013