In loc sa se duca la cumparaturi, el a mers la liniute. Conduce un break cu motor V8 de 5.5 litri si 520 CP

In loc sa se duca la cumparaturi, el a mers la liniute. Conduce un break cu motor V8 de 5.5 litri si 520 CP
  • Un american si-a scos break-ul german la liniute
  • Automobilul ascunde sub capota un motor V8 twin-turbo
  • Unitatea de 5.5 litri dezvolta o putere de 520 CP
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, automobilul german in cinci portiere are nevoie de numai 4.4 secunde pentru a sprinta pana la viteza de 100 km/h. Deloc rau daca tinem cont de greutatea sa, care se invarte in jurul valorii de doua tone.

Lansata pe piata chiar la sfarsitul anilor 2000, generatia anterioara a modelului Mercedes E-Class a reusit sa starneasca numeroase controverse din cauza design-ului exterior. In acelasi timp, vechiul automobil german a fost apreciat pentru spatiul de la interior, in special pentru capacitatea de incarcare a portbagajului versiunii break.

Nu ca s-ar mai gandi neaparat cineva la cate valize poate cara cu el atunci cand sub capota se ascunde o motorizare V8 twin-turbo de 5.5 litri si 520 CP, asa cum se intampla in cazul variantei de inalta performanta E63 AMG. Despre aceasta este vorba, de altfel, si in cazul de fata, "sportiva" cu o caroserie in cinci portiere ajungand de curand... pe pista de drag.

Vechiul Mercedes E63 AMG T-Modell - care, cel putin teoretic, are nevoie de numai 4.4 secunde secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, a fost pus la incercare impotriva unor supercaruri in adevaratul sens al cuvantului, precum Audi R8 sau Porsche 911. Cum a facut fata break-ul german celor doua provocari, aflam chiar din urmatorul material video.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 9 Ianuarie 2018