Merita Audi-ul cateva mii de euro in plus? Test comparativ intre Volkswagen Golf R si Audi S3

Merita Audi-ul cateva mii de euro in plus? Test comparativ intre Volkswagen Golf R si Audi S3
  • Test comparativ intre Audi S3 si Volkswagen Golf R
  • Ambele modele folosesc platforma MQB si un motor de 310 CP
  • Intre cele doua este o diferenta uriasa de bani
Distribuie pe Facebook

Identice din multe puncte de vedere, insa extrem de diferite ca pret. Merita sa platesti cateva mii de euro in plus pe un Audi S3 sau mai bine ramai la Volkswagen Golf R?

Intre Audi S3 si Volkswagen Golf R exista mult mai mult asemanari decat tara de origine si numarul rotilor. Ambele concureaza in segmentul sportivelor de clasa compacta, ambele au la baza platforma modulara MQB si ambele gazduiesc in compartimentul motor o unitate 2.0 turbo de 310 CP.

Similaritatile continua la nivelul pachetului tehnologic cele doua automobile germane fiind disponibile la vanzare - in standard sau optional, alaturi de faruri LED, tractiune integrala si instrumente de bord digitale. Un alt element in comun il reprezinta cutia automata cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj.

Pe scurt, noul Golf R si Audi S3 sunt una si aceeasi masina, cu o mentiune extrem de importanta. Versiunea de baza a sportivei de clasa compacta de la Volkswagen porneste in Romania de la 37.285 de euro (39.297 de euro pentru modelul DSG), in timp ce varianta entry-level a masinii din Ingostaldt costa 47.740 de euro.

O diferenta considerabila daca tinem cont de numeroasele asemanari - atat tehnice, cat si tehnologice, dintre cele doua automobile germane. Daca merita ori ba, ramane sa aflam chiar din urmatorul material video.

Daca productia ei nu ar fi luat sfarsit, o alternativa extrem de interesanta la sportivele de clasa compacta anterior mentionate ar fi fost generatia cu numarul trei a modelului Ford Focus RS. Comercializata pe piata locala la un pret de 36.000 de euro, in compania unei motorizari 2.3 turbo de 350 CP.

Exclusiv in compania unei cutii manuale cu sase rapoarte, ce este drept, dar impreuna cu un sistem inteligent de tractiune integrala. Cu vectorizare a cuplului, dupa cum am tot precizat de-a lungul ultimelor luni.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 7 Mai 2018