Una costa 35.000 de lire, cealalta... cu 12.000 de lire mai mult. Test comparativ intre noua si vechea Honda Civic Type R

Una costa 35.000 de lire, cealalta... cu 12.000 de lire mai mult. Test comparativ intre noua si vechea Honda Civic Type R
  • Una costa 35.000 lire, cealalta... cu 12.000 de lire mai mult
  • Test comparativ intre noua Honda Civic Type R si vechea Honda Civic Type R
Distribuie pe Facebook

Noua sau vechea Honda Civic Type R? Raspunsul la aceasta intrebare il aflam din urmatorul material video!

Prezentata publicului larg in urma cu aproape jumatate de an - inca din ultima parte a verii trecute, cea mai recenta generatie a legendarei sportive comercializate de Honda sub denumirea de Civic Type R stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privita de la exterior spre interior, aceasta se remarca in special prin noile spoilere fata si spate - acompaniate de prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer, insa nici pragurile laterale sculptate atent, jantele de dimensiuni generoase, cu diametrul de 19 inch, capota ventilata a motorului, eleronul urias ori evacuarea tripla nu vor trece intocmai neobservate.

Seria vestilor bune continua cu un volan in trei spite si instrumente de bord digitale - respectivelor caracteristici alaturandu-li-se un propulsor turbo in patru cilindri, cu o capacitate de 2.0 litri, sinonim cu un total de 329 de cai putere. O cutie manuala cu sase rapoarte completeaza, alaturi de un sistem FWD, fisa cu specificatii tehnice, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea - cu pedala de acceleratie blocata la podea, in mai putin de 5.5 secunde, acul vitezometrului urcand ulterior, complet nestingherit, pana la o viteza de top la fel de impresionanta, de 275 de kilometri pe ora.

Disponibila la preturi incepand de la o suma de aproximativ 45.000 de lire, cea de-a 11-a generatie a celebrei masini oferite de Honda sub numele de Civic Type R - insotita, la randul sau, de un agregat 2.0 VTEC Turbo si o transmisie cu sase trepte, in trei pedale, este cu 12.000 de lire mai scumpa decat modelul anterior, dar merita oare banii in plus? Raspunsul la aceasta intrebare il aflam, daca mai trebuia cumva adaugat, chiar din urmatorul material video, jurnalistii publicatiei carwow realizand un amplu test comparativ - unde sunt comparate designul, performantele, spatiul pus la dispozitie, intre noul FL5 si vechiul FK8.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 20 Februarie 2023