Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie

Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
  • Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii
  • Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
Distribuie pe Facebook

Sub capota, clientii ar putea avea la dispozitie exclusiv un sistem de propulsie suta la suta electric.

Prezentata publicului larg in urma cu mai putin de jumatate de an - la sfarsitul verii lui 2021, prima generatie a masinii vandute de compania Genesis sub numele de GV60 nu va ramane - pentru foarte mult timp, singurul SUV pe baterii din gama producatorului asiatic. Potrivit unor zvonuri recente, divizia de lux a marcii Hyundai va oferi, pe viitor, si vehicul comercializat sub denumirea de GV90.

Reteta specifica acestuia nu reprezinta, la momentul de fata, decat un mare mister, anumite voci grabindu-se totusi sa speculeze ca respectiva creatie va fi asamblata pe platforma botezata E-GMP - folosita, in prezent, si de Genesis GV60, de Hyundai Ioniq 5 si, nu in ultimul rand, de Kia EV6.

O alta necunoscuta uriasa consta - daca mai trebuia cumva mentionat, in numarul exact al motoarelor electrice ce vor compune sistemul de propulsie disponibil, insa masinile enumerate anterior isi intampina clientii atat cu una, cat si cu doua unitati. Primul Genesis GV90 din istorie ar putea miza - in schimb, doar pe a doua varianta, judecand dupa zvonurile ce anunta dimensiuni superioare gamei GV80.

Urmatoarea creatie pe baterii - gandita pentru a concura in segmentul SUV-urilor, a diviziei de lux de la Hyundai e asteptata sa-si faca aparitia peste circa doi ani, pana la sfarsitul lui 2023; si cum nimeni nu stie, cu exactitate, cum aceasta va arata, rusii de la Kolesa au venit cu urmatoarea ipoteza:

Genesis GV90 - Ipoteza de design

Genesis GV90 - Ipoteza de design

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Virtual Tuning DATA PUBLICĂRII: 17 Decembrie 2021