Noua Dacia C-Neo, prezentata neoficial. Primul sedan cu alura de fastback de la Mioveni arata mai bine decat Skoda Octavia si costa mult mai putin decat Volkswagen Golf

Noua Dacia C-Neo, prezentata neoficial. Primul sedan cu alura de fastback de la Mioveni arata mai bine decat Skoda Octavia si costa mult mai putin decat Volkswagen Golf
  • Noua Dacia C-Neo, prezentata neoficial
  • Primul sedan cu alura de fastback de la Mioveni arata mai bine decat Skoda Octavia si costa mult mai putin decat Volkswagen Golf
Distribuie pe Facebook

Sub capota, propulsia va fi asigurata de nenumarate unitati pe benzina - unele proiectate special pentru a rula si pe gaz petrol lichefiat, iar altele electrificate cu ajutorul unui sistem mild-hybrid ori motor electric.

Cea de-a doua jumatate a acestui deceniu ar putea marca premiera primului sedan cu alura de fastback din istoria Dacia, producatorul de la Mioveni lucrand din greu - in prezent, pentru a finaliza proiectul cunoscut sub numele de cod C-Neo. Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si - totodata, in showroom-uri, la vanzare, incepand cu anul 2026, respectivul vehicul va fi asamblat pe celebra platforma modulara CMF.

Dacia C-Neo - Ipoteza de design

Drept urmare, propulsia va fi asigurata, mai mult sau mai putin surprinzator, de un numar considerabil de unitati pe benzina - lista cu optiuni debutand cu un motor in trei cilindri, cu capacitatea de 999 de centimetri cubi, proiectat special pentru a rula si pe gaz petrol lichefiat, presupunand ca mai era necesara o astfel de precizare.

Primul sedan cu alura de fastback de la Mioveni isi va mai intampina cumparatorii - teoretic, si alaturi de o unitate cu capacitatea de 1.199 de centimetri cubi, din nou, cu trei cilindri, livrata in compania tehnologiei mild-hybrid. Daca vine vorba despre configuratia de top, aceasta va gazdui sub capota - in teorie, un sistem de propulsie full-hybrid, in cadrul caruia un motor in patru cilindri si cu o capacitate de 1.598 de centimetri cubi lucreaza impreuna cu unul electric, cu o baterie de 1.2 kWh.

Asamblat pe celebra platforma modulara CMF - dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, proiectul cunoscut sub numele de cod Dacia C-Neo va concura impotriva unor rivali precum Skoda Octavia ori Volkswagen Golf; in consecinta, lista atractiilor principale ar putea cuprinde, de partea cealalta a portierelor, inclusiv un numar de doua display-uri diferite, unul pentru ceasurile de bord, iar altul pentru navigatie.

Dacia C-Neo - Ipoteza de design

Sursa Foto: L'Automobile Magazine

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Virtual Tuning DATA PUBLICĂRII: 2 Aprilie 2024