4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Crestere a puterii - Nissan Pr...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Crestere a puterii - Nissan Primera 1.6 16v 110cp

Salut, as vrea sa stiu care ar fi cele mai convenabile metode de creste a puterii unui motor pe benzina (raport pret/castig) si unde se pot face aceste modificari.

 

Masina este un Nissan Primera din 2007 cu motor Nissan-Renault 1.6 16v 110cp. Multumesc!
A intrebat JohnDD (670 puncte) acum 12 ani in categoria Tuning
Distribuie pe Facebook

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Pai depinde la ce putere vrei sa ajungi,cu cat cresti puterea motorului cu atat incep sa creasca si cheltuielile.Eu spun ca nu se merita sa umbli la masinuta asta,nu ca am eu ceva cu modelul acesta,dar motorul este mic,nu prea "primeste"ea caii asa usor.Oricum eu zic sa incepi cu un kit de admisie sport,o finala sport,buji iridium,o resoftare dupa ce ai facut modificarile,ar mai fi si alte lucruri,de ex.arcuri sport,cu aceste lucruri nu  faci mare lucru,dar nici pretul nu este asa ridicat,defapt la cata putere castigi din ele parerea mea este ca nu prea se merita,adevarata putere o castigi din supraalimentarea motorului(turbocharger,supercharger,sistem de injectie azot),ijectoare cu debit marit,si alte lucruri,de asta te-am intrebat la ce putere vrei sa ajungi?
Din tot ce ti-am spus eu mai sus cu evacuarea...nu castigi mai mult de 35-40 de cai,depinde si in ce stadiu se afla motorul tau,cum a fost ingrijit/folosit.Sunt multe lucruri de luat in considerare cand vrei sa maresti puterea unui motor.Numai bine;)

Comentarii:

A comentat JohnDD (670 puncte) acum 12 ani Nu ma intereseaza nimic sport, ce tine de evacuare, arcuri sau altceva. Problema este ca motorul este cam puturos de fel. O resoftare ar fi o solutie, dar m-ar interesa pretul si unde se poate face (am gasit doar in strainate dar la un pret incredibil de peste 400 euro)
A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Da ai dreptate este scump,dar se poate face si la noi in tara,dar sa nu  te astepti la vreun pret foarte mic,poate scade cu 100e cred,tot odata poate fi si mai scump
A comentat mortyx (10,580 puncte) acum 12 ani ok...daca pui suspensie sport cresti puterea masinii?:|
A comentat TheSketchulator (19,850 puncte) acum 12 ani Odaca ce-i cresti puterea vei avea nevoie si de stabilitate si putere de franare (care iar n-are nici o legatura cu puterea). Se leaga una de alta. Daca nu vrei sa bagi bani in ea las-o asa pentru ca asa a fost proiectata echilibrat. Daca ti se pare puturoasa atunci masina nu e pentru tine, fa-i vand si ia-ti ceva mai mare care vine cu "tot kitul" instalat din fabrica.

Alte raspunsuri: (3)

+1 vot
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani O resoftare se poate face la racingcode in bucuresti,iti voi da si link'ul unde poti lua legatura cu un baiat de la ei.
http://forum.4tuning.ro/672-firme-electronica-auto/94574-chiptuning-by-racingcode/page-19.html#post4575473
In mare parte ei fac resofturi ptr.mai toate tipurile de masini.Am gasit intr-un catalog de al lor ptr.motor diesel de 1,9 respectiv2,2tot diesel tot 400e,eu zic cel mai bine sa iei legatura cu ei.
0 voturi
A raspuns JohnDD (670 puncte) acum 12 ani Ok, asta vroiam sa stiu. Pana la urma e prea scump pentru buzunarul meu. Multumesc de raspunsuri!

Comentarii:

A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Cu placere,oricum sa sti ca orice piesa/metoda de cresterea puterii motorului este destul de scumpa.
+1 vot
A raspuns LFS_mihai (31,070 puncte) acum 12 ani niste modificari mai simple ar fi schimbarea admisiei si evacuari plus resoftare ,cu admisia poti lua un kit k&n cu in jur de 60 de euro
http://www.racechip.de/luftfilter/Renault-Megane-III-1-6i-100-110-PS-4991-f.html  ,iar cu evacuarea ,poti da jos catalizatorul si sa pui pe cineva mai priceput in prelucraea metaleror sa iti faca un straight-pipe , iar dupa asta o remapare, sper ca ti-am fost de ajutor