Alain Prost si Dacia Lodgy 'Glace' incununati de succes la Trofeul Andros!

Trei pentru un titlu! Suspansul a fost maxim in Auvergne, in finala acestei editii a Trofeului Andros, o finala palpitanta pana in ultima clipa. In echipa Dacia, calculul a fost destul de simplu : pentru ca Alain Prost sa ia titlul, trebuia sa castige.
Organizatorii acestei probe facusera totul pentru a pregati pista inghetata. Dar, in ciuda zapezii care cadea, gheata a facut loc asfaltului.
Dupa seria de teste libere la care au obtinut rezultate bune, Alain Prost, Evens Stievenart si Nicolas Prost au intrat in prima mansa a calificarilor cu intentia ferma de a-si domina adversarii din punct de vedere psihologic. Nicolas a atacat primul si a inscris, dupa patru tururi perfecte. Evens a urmat imediat si a preluat, temporar, conducerea dupa primele 4 tururi.
Mesajul transmis a fost urmatorul: pilotii Dacia Lodgy "Glace" sunt in forma buna. Unul cate unul, adversarii echipei Dacia s-au dovedit a fi mai putin rapizi decat Evens si Nicolas.
Cea de-a doua mansa a calificarilor a fost identica si foarte repede, Alain Prost, Evens Stievenart si Nicolas Prost si-au dat seama ca trebuiau sa fie din nou in forma maxima pentru a obtine rezultatele dorite. Ca in prima parte a calificarilor, Nicolas si Evens si-au indeplinit perfect misiunea. Dar povara a cazut pe umerii lui Alain Prost, pentru ca Jean-Philippe Dayraut isi imbunatatise timpul. "Mi se comunicase timpul lui Jean-Philippe, si am stiut ca nu am de ales. Trebuia sa fac tot ce puteam!" Au urmat 4 tururi de mare arta, Alain Prost obtinand cel mai bun timp, cu mai mult de o secunda in fata celui de-al doilea plasat. Pilotul Dacia Lodgy "Glace" ndeg2 a trecut in fruntea clasamentului, Evens Stievenart s-a clasat al 3-lea si Nicolas Prost al 5-lea.
Finala ar fi trebuit sa incununeze frumos acest sezon exceptional. Derapajele sportive au intunecat totusi putin aceasta sarbatoare. Acrosat de un alt concurent, Alain Prost ar fi putut pierde tot, daca mecanicii nu s-ar fi miscat suficient de repede, reusind sa repare masina in cateva minute. Datorita acestor eforturi, Alain Prost a obtinut pentru a treia oara un titlu in Trofeul Andros, castigand finala. Cursa a insemnat a treia victorie pentru Prost in sezon si a patra pentru Dacia.Dupa trei sezoane in Trofeul Andros, Dacia isi inscrie numele in palmares. Un titlu care lanseaza foarte frumos cariera Dacia Lodgy, model a carui versiune de serie va fi dezvaluita la Salonul de la Geneva, in martie.
Alain Prost: "Trebuia sa castigam aceasta cursa. Ma simteam foarte bine in masina, am muncit mult, asa incat am avut doua manse de calificari foarte frumoase. Nu trebuia sa dam gres week-end-ul acesta si, de la inceput pana la sfarsit, am gestionat bine situatia. Finala ne-a stirbit putin din placere, dar a fost dupa chipul si asemanarea comportamentului unora in acest sezon. Este foarte important ca Dacia a triumfat astazi si ca succesul a venit cu un monovolum. Le multumesc tuturor membrilor echipei, dar mai ales lui Evens si Nicolas. Fara a doua masina, cu siguranta ca n-am fi castigat aceasta editie a Trofeului Andros, un trofeu foarte disputat pana in ultima secunda."
Clasament Super Besse : 1. Alain Prost (Dacia Lodgy Glace) - 2. Jean-Philippe Dayraut (Mini Countryman) - 3. Evens Stievenart (Dacia Lodgy Glace) - 4. Benjamin Riviere (Skoda Fabia) - 5. Nicolas Bernardi (Ford Fiesta RS) - 6. Nicolas Prost (Dacia Lodgy Glace) - 7. Jean-Baptiste Dubourg (Renault Clio) - 8. Jacques Villeneuve (Skoda Fabia) - 9. Andrea Dubourg - 10. Olivier Pernaut*
Clasament general Trofeul Andros: 1. Alain Prost (Dacia Lodgy Glace), 823 pct. - 2- Benjamin Riviere (Skoda Fabia), 818 pct. - 3. Jean-Philippe Dayraut (Mini Countryman), 817 pct. - 4. Olivier Panis (Skoda Fabia), 784 pct. - 5. Evens Stievenart (Dacia Lodgy Glace), 764 pct. - 6. Franck Lagorce (Skoda Fabia), 763 pct. - 7. Jean-Baptiste Dubourg (Renault Clio), 760 pct. - 8. Pierre Llorach (Renault Clio III), 746 pct. - 9. Bertrand Balas (Mini Countryman), 743 pct. - 10. Nicolas Prost (Dacia Lodgy Glace), 725 pct.
-
Nissan leaf tekna special 2019 18900 €
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
Smart fortwo 1 2011 3500 €
-
Mitsubishi outlander 4g63t 2006 4000 €
Mazda 6 diesel 2013 6500 €
Ford puma full led motorizare 1,5 diesel ecoboost consum 4... 13500 €
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Dezmembrez fiat talento/renault trafic 3/opel vivaro b 1.6 dci...
Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
-
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3000 €
Opel insignia diesel 2014 5399 €
Citroen ds5 2.0bluehdi 2015 7050 €
-
Pachet exterior compatibil cu mercedes vito / v class w447... 3999 Lei
Droser calculator modul far led mercedes w247,glc w253,gle... 500 Lei
Mercedes a 160 benzina 2010 2899 €
-
Dacia duster 1,5 dci , 110 cp 2013 6400 €
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
Vw amarok 2.0 tdi 2011 10700 €
-
Vw golf benzina 2010 2901 €
Dezmembrez skoda octavia iv 1.0 tsi 110 cai cutie manuala 6...
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
-
Bmw 520 diesel 2009 8200 €
Droser,calculator,balast, modul led mercedes cod a2479003403 700 Lei
Vw golf 2.0 tdi 2018 10200 €
-
Mini cooper s countryman all4 2014 9990 €
Vw golf 1.6 tdi 2013 2999 €
Dacia pick up benzina+gpl 2008 5500 €
-
Dezmembrez peugeot boxer 3 maxi frigorific 2.0 hdi ahn euro 6
Dezmembrez mercedes-benz w167 gle 350 de 4matic hybrid...
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3000 €
-
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €
Dezmembrez ford tourneo connect 1.0 ecoboost sfcf 100 cai...
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
-
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
Vw golf 1,4 tsi 2015 8500 €


