Au primit despagubiri de 42 de milioane de dolari pentru ca masina lor nu a fost reparata dupa recomandarile producatorului

Au primit despagubiri de 42 de milioane de dolari pentru ca masina lor nu a fost reparata dupa recomandarile producatorului
  • Doi americani au castigat in instanta suma de 42 de milioane de dolari
  • Ei au fost implicati intr-un accident in care isi puteau pierde viata
  • Cuplul a cumparat, fara sa stie, o masina lovita si reparata prost

Cazul unor americani care au suferit rani grave intr-un accident din care ar fi trebuit sa scape nevatamati poate schimba complet modul in care lucreaza service-urile.

Existenta unor vicii ascunse este cosmarul oricarui cumparator. Anumite probleme pot fi insa rezolvate cu mare usurinta, in timp ce altele... ei bine, au potentialul de a face diferenta intre viata si moarte.

Printr-o situatie dramatica au trecut si un cuplu de americani din statul Texas. Matthew si Marcia Seebachan au cumparat la un moment dat o Honda Fit model 2010, despre care nu li s-a spus ca a fost lovita.

Cei doi au avut ghinionul de a descoperi acest detaliu pe propria lor piele. In anul 2013, cuplul a fost implicat intr-un accident din care ar fi trebuit sa scape nevatamat, dar nu s-a intamplat asa.

Femeia s-a ales cu mai multe oase rupte si sangerari interne, pe cand barbatul... nu a fost nici pe departe la fel de norocos. Ranile, printre care si o arsura de gradul patru, l-au tinul pe acesta in spital aproape 36 luni.

Iar povestea lui Matthew si Marcia Seebachan nu se incheie aici. Americanii au angajat un avocat si astfel au descoperit ca masina lor fusese implicata intr-o coliziune despre care nu stiau nimic.

Detalii de groaza continuau sa iasa la iveala. Automobilul japonez a avut pe-atunci nevoie de un nou plafon - plafon care, contrar recomandarilor facute de compania Honda, nu a fost nici pe departe sudat, ci... lipit.

Asa se face ca, la accidentul frontal din anul 2013, caroseria Fit-ului vandut celor doi s-a dezintegrat. Inclusiv rezervorul de carburant a avut de serios de suferit: s-a rupt si asa a pornit incendiul.

Toate aceste informatii au dus la un caz solid impotriva service-ului care s-a ocupat de reparatia ascunsa a masinii. Caz pe care Matthew si Marcia Seebachan l-au castigat, urmand a fi despagubiti cu 42 de milioane de dolari.

mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 12 Octombrie 2017