Auto Trophy 2011: tripla victorie pentru BMW

Auto Trophy 2011: tripla victorie pentru BMW
Cititorii publicatiei "Auto Zeitung" au desemnat noul BMW Seria 1 si BMW Seria 5 ca favorite ale lor in categoria compacta, respectiv in segmentul median superior - BMW a primit si "Quality Trophy".
Distribuie pe Facebook
BMW Seria 5 isi continua seria de victorii, in timp ce noul BMW Seria 1 se afla abia la inceput. Acum, cele doua modele au fost distinse cu "Auto Trophy 2011". Cititorii publicatiei auto "Auto Zeitung" au desemnat noul BMW Seria 1 drept castigator clar in clasa compacta, in timp ce BMW Seria 5 a fost alegerea numarul 1 in segmentul median superior. Rezultatele remarcabile inregistrate de BMW au fost completate nu numai de numeroasele clasari pe podium, ci mai ales de primirea "Quality Trophy". Acest trofeu este acordat de jurnalistii publicatiei "Auto Zeitung" in colaborare cu institutul de verificari tehnice Gesellschaft fur Technische Uberwachung (GTU). Ceremonia de decernare a premiilor "Auto Trophy 2011" a avut loc marti, la Meilenwerk din Dusseldorf. Reprezentantii constructorului de automobile premium din Munchen - desemnati totodata sa primeasca trofeele de la Barbara Schoneberger (prezentatoare TV) si Volker Koerdt (redactor-sef "Auto Zeitung") - au fost presedintele Consiliului Director BMW AG, Dr. Norbert Reithofer, impreuna cu Dr. Klaus Draeger, director de dezvoltare, si Ian Robertson, director de vanzari si marketing.
Victoria la clasa in "Auto Trophy" este cel de-al doilea premiu renumit pe care il obtine noul BMW Seria 1, la doar cateva saptamani dupa ce a fost distins cu "Golden Steering Wheel" de catre "Bild am Sonntag" si "Auto Bild". Impresia deosebita pe care modelul compact - lansat in septembrie - a creat-o atat asupra evaluatorilor profesionisti, cat si a publicului larg se datoreaza in principal caracterului sportiv. Motoarele puternice cu tehnologie BMW TwinPower Turbo Technology si tractiunea spate a automobilului - o caracteristica inca unica in segmentul compact - garanteaza o placere a condusului inegalabila. In acelasi timp, imbunatatirile fata de modelul anterior sunt reprezentate de confortul optimizat al calatoriei, spatiul interior marit si dotarile inovatoare. 28,2% dintre cititorii "Auto Zeitung" au ales BMW Seria 1 drept preferinta principala intre automobilele din clasa compacta.
BMW Seria 5 a dominat si mai clar votul in segmentul median superior, prin cota de 37% din voturile exprimate. Acum, "Auto Trophy" se adauga unei colectii de trofee, si asa impresionanta. La nivel mondial, BMW Seria 5 este cel mai bine vandut automobil din acest segment. Atat versiunea Sedan, cat si cea Touring intruchipeaza eleganta si flerul sportiv intr-o armonie unica. BMW Seria 5 ocupa pozitia de lider in categoria sa si in ceea ce priveste nivelul de eficienta. Cu incepere din toamna anului 2011, modelul impresioneaza si mai mult datorita gamei vaste de motoare noi si noilor optiuni.
Anul acesta, "Auto Trophy" a fost decernat pentru a 24-a oara. Peste 100.000 de cititori "Auto Zeitung" au participat la sondaj, exprimandu-si optiunile cu privire la aproape 400 de modele din 29 de categorii. Cele mai de succes modele in aceasta competitie includ BMW Seria 1 Cabriolet, care a fost liderul categoriei sale la ultimele trei editii ale concursului si a incheiat pe locul al doilea in acest an. Alte modele BMW care au fost clasate pe podium au fost BMW X3, BMW X1, BMW Seria 3, BMW Seria 6 Cabriolet si BMW Seria 6 Coupe.
Marca BMW a primit si un premiu special acordat de "Auto Zeitung" si institutul de verificari tehnice Gesellschaft fur Technische Uberwachung (GTU) - "Quality Trophy 2011". Acest trofeu este o recunoastere a calitatii si fiabilitatii actualei game de modele, in care BMW Seria 1, BMW Seria 6 si BMW Seria 7 au primit calificative excelente. Aprecierea se face pe baza rezultatelor oferite de inspectia unui numar de aproape opt milioane de automobile, verificari efectuate de-a lungul ultimilor doi ani. De asemenea, s-au folosit si informatii din raportul de calitate si service "Auto Zeitung".
BMW Group

BMW Group este unul dintre cei mai de succes producatori de automobile si motociclete din lume prin marcile BMW, MINI si Rolls-Royce. Ca si companie de nivel global, BMW Group activeaza in 25 de locatii de productie din 14 tari si are o retea mondiala de vanzari care este prezenta in peste 140 de tari.
In cursul anului fiscal 2010, BMW Group a vandut, la nivel mondial, 1,46 milioane de automobile si peste 110.000 motociclete. Profitul brut pentru 2010 a fost de 4,8 miliarde euro, in timp ce veniturile au urcat la 60,5 miliarde euro. La 31 decembrie 2010, BMW Group dispunea de o forta de munca de aproximativ 95.500 de angajati.

Succesul BMW Group a fost construit pe gandirea pe termen lung si pe actiunea responsabila. De aceea, compania a pus bazele unei dezvoltari durabile la nivel ecologic si social prin lantul de valori, responsabilitatea vasta a produselor si un angajament clar fata de conservarea resurselor ca parte integranta a strategiei sale. Ca rezultat al eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat, de fiecare data in ultimii sapte ani, lider al industriei in Dow Jones Sustainability Indexes.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 28 Noiembrie 2011