E cea mai ciudata masina de familie din toate timpurile. Ca sa verifici nivelul uleiului trebuie sa ridici scaunul soferului

E cea mai ciudata masina de familie din toate timpurile. Ca sa verifici nivelul uleiului trebuie sa ridici scaunul soferului
  • Toyota a lansat la inceputul anilor '90 cea mai ciudata masina de familie din toate timpurile
  • Monovolumul Previa este caracterizat de un motor central si tractiune spate sau integrala
  • Versiunea de baza a automobilului japoneza a primit o cutie manuala in dotarea standard
Distribuie pe Facebook

Motor central, cutie manuala si tractiune spate sau integrala. Sunt caracteristici pe care te astepti sa le intalnesti la o sportiva pur-sange si nu la... un monovolum.

Toyota ne-a obisnuit de-a lungul timpului cu produse dintre cele mai ciudate, care nu urmeaza reteta automobilului clasic. Cu modelul Previa insa, compania japoneza pare sa fi intrecut orice limita.

Lansat pe piata la inceputul anilor '90, monovolumul cu trei randuri de scaune a primit inca din fabrica un propulsor pe benzina cu compresor mecanic. Montat central, dupa cum precizam si anterior.

In plus, pentru ca meniul sa fie complet, versiunile de top ale modelului Toyota Previa se bucurau in standard de AWD. Si mai interesant este ca japonezii au oferit inclusiv o configuratie cu tractiune spate.

Tot doua optiuni diferite se regaseau si la nivel de transmisie. In functie de alegerea clientului, monovolumul cu trei randuri de scaune iesea de pe linia de asamblare insotit de o cutie manuala ori automata.

O adevarata ciudatenie din punct de vedere tehnic, modelul Toyota Previa nu este mai normal nici ca aspect. Ba dimpotriva: vechiul automobil japonez arata ca un ou... cu patru roti si patru portiere.

Si situatia se repeta in cazul interiorului. Panoul de bord te face sa te simti ca intr-o naveta spatiala, in timp ce randul doi cu care a fost dotat monovolumul respectiv contine scaune rotative.

Nu ca ar mai conta ceva cand iti aduci aminte de ce defineste cu adevarat japoneza Toyota Previa. Motor central, cu sau fara compresor mecanic, cutie manuala in anumite cazuri si RWD ori AWD.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 30 Martie 2018