Japonezii au pierdut coroana. Noul MEGANE RS TROPHY-R este cea mai rapida masina FWD de pe Nurburgring

Japonezii au pierdut coroana. Noul MEGANE RS TROPHY-R este cea mai rapida masina FWD de pe Nurburgring
  • Cea mai rapida masina FWD pe 'Ring
  • Cu 130 de kg mai usoara decat Megane RS Trophy
  • Debuteaza pe 24 mai
Distribuie pe Facebook

Noul Renault Megane RS Trophy-R este cea mai rapida masina cu tractiune fata de pe legendarul circuit Nurburgring Nordschleife. Hot-hatch-ul francez a doborat astfel recordul detinut pana acuma de Honda Civic Type R.

Bucla nordica a circuitului de la Nurburgring este cel mai solicitant circuit din lume. Cu o lungime de 20.8 kilometri si multe viraje rapide, acest circuit s-a dovedit prea dificil chiar si pentru adevarati maestri ai volanului. Printre cei mai celebri se numara si regretatul Niki Lauda, care a incetat din viata in aceasta dimineata.

Renault Megane RS Trophy-R

Avand o configuratie unica, marii constructori de automobile testeaza si calibreaza aici cele mai noi modele si se gasesc intotdeauna doritori pentru a dobori recordul pe tur. Renault tocmai si-a trecut numele pe lista invingatorilor cu un record mondial pentru masinile cu tractiunea fata.

Renault Megane RS Trophy-R

Asta dupa ce noul Megane RS Trophy-R a parcurs circuitul in 7 minute 40.1 secunde, dovedindu-se astfel mai rapid pe cei 20.8 kilometri decat Honda Civic Type R, vechiul detinator al recordului.

Renault Megane RS Trophy-R

Hot-hatch-ul din Hexagon are acelasi motor de 1.8 litri turbo cu 300 CP si 400 Nm ca si versiunea Megane RS Trophy, insa masa proprie a scazut cu 130 de kilograme.

Renault Megane RS Trophy-R

Renault a anuntat ca productia lui Megane RS Trophy-R va fi limitata la cateva sute de exemplare iar debutul in fata publicului larg este programat pentru 24 mai in cadrul Marelui Premiu de Formula 1 al Principatului Monaco. Primele exemplare vor ajunge pe strazi spre finalul anului.

Distribuie pe Facebook
mai multe