Mercedes a inghitit in sec cand a vazut-o prima data. Stia ca masina japoneza ii poate pune probleme mari lui S-Class

Mercedes a inghitit in sec cand a vazut-o prima data. Stia ca masina japoneza ii poate pune probleme mari lui S-Class
  • Primul Lexus LS a debutat la sfarsitul anilor '80
  • Automobilul japonez avea suspensie pe aer si buton SPORT
  • Sub capota era disponibila o singura motorizare: un V8
Distribuie pe Facebook

Lansata pe piata la sfarsitul anilor '80, prima generatie a limuzinei Lexus LS uimea o lume intreaga cu suspensia ei pe aer si butonul... SPORT.

O prezenta obisnuita in topul celor mai luxoase automobile ale planetei, japonezul Lexus LS a fost introdus oficial acum mai bine de doua decenii si jumatate, in cursul anului 1989.

Proiectat pentru a concura impotriva unor nume precum Audi V8, BMW Seria 7 si Mercedes S-Class, primul model al companiei din Tara Soarelui Rasare a fost disponibil intr-o singura motorizare.

Nu motorul cu opt cilindri in V si 250 de cai putere a fost insa motivul principal pentru care anumiti clienti au luat decizia de a lasa deoparte limuzinele germane si a se indrepta catre Lexus.

Asemeni succesorilor sai, primul LS a fost o demostratie de forta din partea inginerilor japonezi, oferind reglare electrica pentru centura de siguranta, suspensie pe aer si chiar un buton SPORT.

La aproape trei decade de la premiera mondiala a originalului, reprezentantul de seama al companiei din Tara Soarelui Rasare continua sa le dea de furca adversarilor germani.

Noul Lexus LS este disponibil la vanzare in mai multe variante de propulsie, insa si de-aceasta data lista cu dotari disponibile - in standard sau optional, reprezinta principalul punct de atractie.

Totodata, actualul model mizeaza pe un design iesit din comun, cu caracteristici tipice unui coupe la nivel de exterior, plus un interior decorat cu sticla Kiriko in loc de lemn masiv.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 4 Iunie 2018