Rezultatele Chevrolet Europe pentru primul trimestru, sustinute substantial de vanzarile lunii martie

Rezultatele Chevrolet Europe pentru primul trimestru, sustinute substantial de vanzarile lunii martie
In primul trimestru al anului 2011, Chevrolet a vandut 112.285* de autovehicule in intreaga Europa, echivalentul unei cote de piata de 2,2 procente. Vanzarile Chevrolet au crescut cu 7 procente, adica 6908 de autovehicule, in comparatie cu aceeasi perioada a anului 2010 (Q1 2010: 105.377; 2,2 procente).
Distribuie pe Facebook

In primul trimestru, Chevrolet a reusit sa-si creasca cota de piata pe noua piete europene. In luna martie, Chevrolet a vandut 49.717 de autovehicule in Europa - fata de cele 42.849 de autovehicule vandute in luna martie a anului 2010, inregistrand o crestere de 16 procente.

"Martie a fost o luna foarte promitatoare pentru Chevrolet. Proaspat-lansatul model Chevrolet Orlando a ajuns la distribuitorii nostri si observam deja un impact pozitiv asupra cifrelor noastre de vanzari", a afirmat Wayne Brannon, Presedinte si Director General al Chevrolet Europe. "Designul de crossover al modelului Orlando, manevrabilitatea si tinuta sa de drum asemanatoare celor ale unui autoturism, precum si generosul spatiu interior pentru sapte pasageri fac din acesta o propunere foarte avantajoasa", a continuat Brannon.


Proaspat-lansatul model Orlando s-a vandut in 3.824 de unitati in luna martie, luna lansarii sale pe piata, iar comenzile au depasit cu mult asteptarile. Noul model Captiva isi va face intrarea in showroom-uri spre sfarsitul acestei luni, urmat de Aveo, in aceasta vara, Cruze hatchback si modelul Camaro la toamna. Autovehiculul electric Volt cu autonomie extinsa va fi pus in vanzare in luna noiembrie.

In primele trei luni ale anului 2011, Chevrolet a vandut 31.508 de autovehicule compacte, 28.892 de autovehicule mini Spark si 19.363 de autovehicule de mici dimensiuni Aveo.

In primul trimestru al anului 2011, vanzarile Chevrolet din Danemarca (un record de 3282 de autovehicule sau o crestere de 128 de procente) si din Turcia (crestere de 115 procente) au depasit dublul cifrelor precedente, in timp ce vanzarile din Franta au crescut cu 80 de procente si cele din Rusia cu 51 de procente. O crestere a vanzarilor s-a inregistrat si in Olanda (+26 procente), Polonia (+25 procente), Elvetia (+13 procente) si Austria (+15 procente).

In primul trimestru al anului 2011, primele cinci piete ale Chevrolet in ceea ce priveste vanzarile au fost Rusia (31.003 de autovehicule), Uzbekistan (27.465 de autovehicule), Italia (8112 de autovehicule), Franta (7155 de autovehicule) si Germania (5866 de autovehicule). Chevrolet continua sa fie una dintre marcile straine in Rusia cu cele mai mari vanzari in aceasta tara, avand o cota de piata de 6,2 procente. In Franta, Danemarca si Elvetia s-au realizat vanzari-record in luna martie.

Vanzarile de pe piata auto europeana din primul trimestru au crescut cu 5 procente, atingand cifra de 5.008.391 de autovehicule, iar in luna martie vanzarile din domeniu au crescut cu 1 procent, ajungand la un numar de 2.136.702 de autovehicule. In acest domeniu, Franta - cu 769.942 inmatriculari - a devenit in primul trimestru a doua piata auto ca marime, dupa Germania.

Chevrolet este, ca marime, a patra marca din industria auto in ceea ce priveste vanzarile anuale, cu o cota de piata de 5,8 procente. Chevrolet este, de asemenea, marca General Motors cea mai vanduta, reprezentand peste 50 de procente din vanzarile totale ale companiei. Chevrolet continua sa creasca extrem de repede mai ales pe pietele emergente ale lumii. In anul 2011, se estimeaza ca peste 60 de procente din vanzarile totale Chevrolet vor fi realizate in afara SUA.

* toate cifrele reprezinta numarul preliminar al inmatricularilor


Sursa: Chevrolet
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 12 Aprilie 2011