Saptamana si lovitura pentru gigantul Volkswagen. Porsche este acuzat de frauda si reclama mincinoasa.

Saptamana si lovitura pentru gigantul Volkswagen. Porsche este acuzat de frauda si reclama mincinoasa.
  • Porsche este acuzat de frauda si reclama mincinoasa
  • De vina ar fi motoarele diesel de 3.0 litri
  • Acestea au fost livrate de Audi si se regasesc in gama Cayenne
Distribuie pe Facebook

Potrivit celor mai recente informatii, constructorul german de automobile se afla sub investigatia biroului procurorului din Stuttgart, care-l acuza de frauda si reclama mincinoasa.

La mai bine de doi ani de la izbucnirea scandalului Dieselgate, problemele par sa continue pentru gigantul german Volkswagen. Cel mai recent brand de sub cupola brand-ului din Wolfsburg pare sa fie Porsche care este momentan investigat de procurorii din Stuttgart.

Porsche Cayenne

De vina pentru aceasta situatie neplacuta ar fi motoarele diesel de 3.0 litri din gama SUV-ului Cayenne. Procurorul Jan Holzner sustine ca nu poate da mai multe informatii deocamdata insa din primele investigatii a rezultat ca angajatii stiau de aceste presupuse probleme, dar au promovat totusi acest tip de propulsoare. De aici si cele doua acuzatii de frauda si reclama mincinoasa.

Porsche Cayenne

Ancheta se afla deocamdata la inceput insa unele voci sustin ca si conationalii de la Audi (cei care au livrat acest tip de unitati) se afla deocamdata sub lupa autoritatilor din Munchen pentru fapte asemanatoare.

Porsche Cayenne

Cu putin timp in urma, un angajat al constructorului din Ingolstadt a fost arestat pentru cele doua fapte de care sunt acuzati acum cei de la Porsche. Acesta le-ar fi ordonat celor din subordinea lui sa dezvolte fel de fel de programe care sa ocoleasca standardele de emisii din Statele Unite ale Americii.

Situatia nu este mai roz nici la varful grupului, unde Volkswagen a cazut intr-un nou scandal din cauza diviziei din Franta, care ar fi masluit ani la rand cifrele de vanzari. Jurnalistii de la Der Spiegel ar fi descoperit ca in actele companiei mai multe masini apareau ca fiind livrate, insa in realitate, pentru acestea nu existau nici macar contracte de vanzare.

Porsche Cayenne

CEO-ul grupului, Matthias Mueller, ar fi aflat de aceasta situatie in luna aprilie, iar la scurt timp dupa aceasta, directorul de operatiuni din Franta si-a inaintat demisia pe motivul unor "diferente de strategie" cu conducerea.

Distribuie pe Facebook
mai multe