Schimbarea la fata. KIA incepe 2021 cu un nou logo

Schimbarea la fata. KIA incepe 2021 cu un nou logo
  • Kia si-a prezentat noul logo
  • Pe 15 ianuarie va fi facuta publica si noua strategie de brand
  • In 2020, asiaticii au vandut 2.61 milioane de masini
Distribuie pe Facebook

Constructorul sud-coreean a publicat prima imagine cu noul sau logo. In 2020, Kia a vandut 2.61 milioane de masini, cu 5.9% mai putine fata de anul anterior.

Anul trecut, mai multi constructori de automobile si-au schimbat intr-un fel sau altul logo-ul. Printre acestia ii amintim pe bavarezii de la BMW (doar pentru online), pe nemtii de la Opel sau niponii de la Nissan.

Trendul pare sa continue si in 2021 iar primul producator care sa se laude cu noua sa identitate este Kia. Sud-coreenii au anuntat ca pe 15 ianuarie vor prezenta si noua lor strategie de brand care sa le aduca titlul de "lider global" pe piata auto.

Logo nou Kia

Kia vrea sa ajunga la acest statut prin mai multe investitii in masini electrice si servicii de mobilitate.

Odata cu prezentarea noului logo, Kia a dezvaluit si sloganul "Movement that inspires".

Logo nou Kia

De asemenea, in 2021, producatorul asiatic intentioneaza sa se apropie de 3 milioane de masini vandute (2.91 milioane mai exact) dupa ce in 2020 a raportat 2.61 milioane de masini comercializate, cu 5.9% mai putin decat in 2019.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 7 Ianuarie 2021