Un Mustang cu propulsie 100% electrica si elemente de design specifice SUV-urilor Coupe? Trei situatii in care constructorii auto au folosit nume emblematice in scopuri de marketing

Un Mustang cu propulsie 100% electrica si elemente de design specifice SUV-urilor Coupe? Trei situatii in care constructorii auto au folosit nume emblematice in scopuri de marketing
Un Mustang cu propulsie 100% electrica si elemente de design specifice SUV-urilor Coupe? Trei situatii in care constructorii auto au folosit nume emblematice in scopuri de marketing
Trimite unui prieten

Ford Mustang Mach-E

Ford Mustang Mach-E

Un Mustang cu propulsie 100% electrica si elemente de design specifice SUV-urilor Coupe? Nu este niciun fel de gluma ori exagerare, ba dimpotriva!

Dezvelit intregii planete acum aproximativ patru ani, inca de la sfarsitul toamnei lui 2019, primul Mustang Mach-E din istorie a reusit sa starneasca o adevarata revolta printre adeptii religiei Ford.

Motivul e de la sine inteles. Ford a luat in desert numele celui mai cunoscut muscle car din toate timpurile, incalcand astfel una dintre cele zece porunci sacre.

Mitsubishi Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross facelift

O blasfemie similara a fost raportata si anterior, in urma cu aproximativ sase ani, in 2017. Atunci cand Mitsubishi a lansat primul Eclipse Cross din istorie.

Este vorba, mai precis, despre un SUV cu alura de Coupe, al carui design il impinge, mai degraba, catre numele de Pontiac Aztek decat de Mitsubishi Eclipse, insa cine suntem noi sa judecam?

Totodata, in ton cu segmentul pe care il reprezinta, controversatul model ofera si o motorizare diesel. Pe motorina, daca nu s-a inteles din prima.

Maserati Ghibli

Maserati Ghibli facelift

Ghibli este un alt nume cu greutate pe care industria auto a ales sa il foloseasca, in aceste zile, in scopuri necurate. Doar de dragul de a mai face cativa bani.

Atasat, in trecut, unei sportive cu un compartiment motor aproape la fel de lung ca remorca unui cap tractor, sportiva desenata de Giorgetto Giugiaro, Ghibli defineste astazi cel mai ieftin sedan Maserati.

Sedan care concureaza cu BMW Seria 5, astfel ca din meniu nu lipsesc nici unitatile I4. Din fericire, italienii par sa fi renuntat, intre timp, motoarele pe motorina.

Altele, mult prea multe altele

Ford Puma

Din nefericire, Ford Mustang Mach-E, Mitsubishi Eclipse Cross si Maserati Ghibli nu sunt singurele modele al caror nume este prea mare pentru ce ofera.

Un alt exemplu in acest sens il reprezinta Ford Puma, crossover-ul asamblat, zilele acestea, in Romania, la fabrica de la Craiova, fiind botezat dupa un coupe oferit la sfarsitul anilor 1990 - inceputul anilor 2000.

Potrivit unor informatii si detalii neoficiale, Ford nu se va opri aici, ci are de gand sa refoloseasca, in mod neinspirat, si alte nume cu greutate din a sa istorie.

Porsche Taycan Turbo S

In pacat ar putea cadea si cei de la Chevrolet, despre care americanii au tot scris, in ultima perioada de timp, ca ar putea veni pe piata cu un Corvette... SUV. Cu putin "noroc", acesta va fi si 100% electric.

Viitorul nu sunt deloc bine nici pentru adeptii religiei Evolution, Mitsubishi lansand deja un concept cu acest nume, 100% electric; urmeaza si o versiune de serie?

De altfel, controverse majore a creatie si noul Lamborghini ‎Countach LPI 800-4, de neinteles fiind si decizia Porsche de a denumi versiunile de top ale electricei Taycan Turbo si Turbo S, similar legendarului 911.

Lamborghini Countach LPI800-4 - Galerie foto

Trimite unui prieten