Una rece, una calda: Volkswagen renunta la proiectul Golf R400, dar pregateste un GTI de 310 CP

Una rece, una calda: Volkswagen renunta la proiectul Golf R400, dar pregateste un GTI de 310 CP
  • Volkswagen a renuntat la ideea unei versiuni de serie a conceptului Golf R
  • Producatorul auto german pregateste in schimb o varianta de 310 CP a modelului GTI
  • Editia speciala Clubsport S va fi prezentata oficial chiar la inceputul lunii mai
Distribuie pe Facebook

Chiar daca in ultimii ani de zile a raspuns pozitiv la absolut toate intrebarile referitoare la acest subiect, Volkswagen pare sa se fi razgandit cu privire la posibilitatea lansarii unei versiuni de serie a conceptului Golf R400. In schimb, producatorul german de automobile pune la punct ultimele detaliile ale variantei Golf GTI Clubsport S, un GTI de 310 CP in libera traducere.

Mijlocul acestei saptamani ne aduce doua noutati despre oferta de hot-hatch-uri a companiei Volkswagen. Cea mai interesanta dintre acestea face referire la mult anticipata versiune de serie a conceptului R400 si nu este deloc imbucuratoare.

Ba dimpotriva. Conform unor surse apropiate producatorului german de automobile, proiectul cu pricina nu va mai vedea lumina zilei. Motivele acestei decizii raman pentru moment un mare mister, insa stim ca exista o oarecare posibilitate ca motorul turbo de doi litri si 400 de cai putere sa ajunga - sub o forma sau alta, pe viitoarele modele din gama confratilor de la Audi.

Salonul Auto de la Beijing 2014: VW Golf R400 ConceptVW Golf R400 Concept - Privire asupra partii frontale.Salonul Auto de la Beijing 2014: VW Golf R400 ConceptVW Golf R400 Concept - Privire asupra partii posterioare.

Salonul Auto de la Beijing 2014: VW Golf R400 ConceptVW Golf R400 Concept - Privire asupra motorului de 400 CP.

Dupa cum precizam si in urma cu aproximativ doi ani, conceptul Volkwagen Golf R400 se mandrea - pe langa cei 400 CP anterior mentionati, si de o cutie automata cu dublu ambreiaj, respectiv un sistem de tractiune integrala 4Motion, astfel ca primii 100 de kilometri pe ora soseau dupa numai 3.9 secunde. In schimb, viteza maxima era limitata electronic la 280 km/h.

Asadar, acestea fiind spuse, ne luam ramas bun de la proiectul cu pricina si ne pregatim sa-i uram bun venit unei variante de 310 cai putere a actualului Golf GTI. Sau, cel putin, asta sustin zvonurile, care indica evenimentul Worthersee 2016, ce se desfasoara chiar la inceputul lunii viitoare, drept locul de lansare a editiei speciale Golf GTI Clubsport S.

Pe langa plusul de performanta oferit de motorul turbo de doi litri prezent la datorie, modelul in cauza se va mai lauda inclusiv cu un minus de greutate, cele mai optimiste voci anuntand o valoare mai mica de 1.300 de kilograme. Drept urmare, in cazul in care aceste speculatii se vor adeveri, nu ar fi de mirare sa avem de-a face cu un nou record la Nurburgring pentru hot-hatch-urile cu tractiune fata.

Salonul Auto de la Frankfurt 2015: VW Golf GTI ClubsportVW Golf GTI Clubsport - Privire asupra partii frontale.Salonul Auto de la Frankfurt 2015: VW Golf GTI ClubsportVW Golf GTI Clubsport - Privire asupra partii posterioare.

Salonul Auto de la Frankfurt 2015: VW Golf GTI ClubsportVW Golf GTI Clubsport - Privire asupra interiorului.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (26) Poze Salonul Auto de la Beijing 2014: VW Golf R400 Concept
mai multe