Volkswagen Group premiaza compania de anvelope Bridgestone

Volkswagen Group premiaza compania de anvelope Bridgestone
  • Volkswagen Group acorda acest premiu celor mai importanti colaboratori
  • Bridgestone, furnizor important la nivel european pentru grupul VAG
  • Anvelopele Bridgestone contribuie la un nivel scazut al emisiilor de CO2
Distribuie pe Facebook

Compania Bridgestone a obtinut Premiul Grupului VW, editia 2015, reprezentand o recunoastere a importantei sale ca unul dintre cei mai buni furnizori ai Grupului Volkswagen. Grupul VW acorda acest premiu unui numar redus de furnizori internationali, care se remarca prin capabilitatile lor speciale de inovare si increderea la nivel inalt de care dau dovada.

Foto: De la stanga la dreapta: Dr. Francisco Javier Garcia Sanz, Membru al Comitetului de Conducere, responsabil cu Achizitiile, Dl. Franco Annunziato, CEO si Presedinte, Bridgestone Europe, Prof. Dr. Martin Winterkorn, Presedinte al Comitetului de Conducere al Volkswagen Aktiengesellschaft

Premiul a fost prezentat de Prof. Dr. Martin Winterkorn, Presedinte al Comitetului de Conducere din cadrul Volkswagen Aktiengesellschaft si de Dr. Francisco Javier Garcia Sanz, membru al Comitetului de Conducere, responsabil cu Achizitiile, in cadrul unei ceremonii speciale care a avut loc in Neuburg, Germania, pe 15 iulie 2015.

Din partea Companiei Bridgestone premiul a fost acceptat de dl. Franco Annunziato, Presedinte si CEO al Bridgestone Europe. "Ne face o deosebita placere si suntem mandri sa primim acest Premiu Volkswagen Group. Aceasta distinctie reprezinta rezultatul unei munci in echipa deosebita si a unor eforturi investite la nivelul tuturor diviziilor si unitatilor de afaceri din cadrul Bridgestone", a declarat dl. Annunziato.

Printr-un comentariu la finalul ceremoniei despre motivele pentru care Bridgestone a fost selectata pentru acest premiu, dl. Annunziato a adaugat: "Cred ca exista doi factori cheie care ne-au asigurat succesul. In primul rand este o confirmare a strategiei Bridgestone de reorganizare a operatiunilor globale, astfel incat sa fie pe masura asteptarilor Grupului Volkswagen de la un furnizor global. In al doilea rand este vorba despre angajamentul pe care ni l-am asumat de a dezvolta tehnologii avansate pentru a ajuta Grupul Volkswagen in atingerea obiectivelor lor de reducere a consumului de combustibil si a emisiilor de dioxid de carbon".

Distribuie pe Facebook
mai multe