Volvo renunta la actualul sau logo. Cu ce va fi acesta inlocuit

Volvo renunta la actualul sau logo. Cu ce va fi acesta inlocuit
  • Volvo renunta la actualul sau logo
  • Cu ce va fi acesta inlocuit
Distribuie pe Facebook

Noua sigla este asteptata sa-si faca aparitia pe masinile marcii suedeze abia peste doi ani, in 2023.

Dacia, Renault, Kia, Peugeot, iar lista ar putea continua, mai in gluma, mai in serios, la nesfarsit. Pentru ca - nu-i asa, numarul producatorilor auto care si-au schimbat, de curand, logo-ul nu este deloc unul mic; ba dimpotriva.

Rebranduirea companiilor din industria constructoare de masini continua astazi cu un nou nume, pe lista mentionata si anterior trecandu-si numele, daca mai trebuia precizat, si suedezii de la Volvo.

Noul logo de la Volvo

Asteptata sa isi faca aparitia pe masinile marcii abia peste doi ani - in 2023, noua sigla adopta un design extrem de familiar. Mai exact, aceasta nu reprezinta decat o versiune simplificata, minimalista, a logo-ului actual.

Ultima data cand am auzit de Volvo se intampla in urma cu aproximativ sase luni, in primele saptamani din martie, atunci cand suedezii prezentau lumii varianta imbunatatita a actualului XC60.

Comercializata in Germania la preturi incepand de la 46.800 de euro, noua masina vine cu mici modificari la nivelul partii frontale, cateva optiuni proaspete in materie de jante. Plus un sistem de infotainment bazat pe Android.

Sub capota, in schimb, suedezii de la Volvo au pregatit o gama variata de unitati pe benzina si motorina, fiecare motor disponibil fiind oferit, de la caz la caz, alaturi de tehnologia MHEV sau PHEV.

Volvo XC60 Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (11) Poze Volvo XC60 Facelift
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 27 Septembrie 2021