Bucata de-i zice autostrada dintre Bucureşti şi Ploieşti va fi deschisa n iulie 2010, şi nici aceasta toata...

Bucata de-i zice autostrada dintre Bucureşti şi Ploieşti va fi deschisa n iulie 2010, şi nici aceasta toata...
Dupa ce o renumita firma straina de consultanta a avertizat Romnia ca daca va mentine ritmul actual in ceea ce priveste constructia de artere de circulatie va avea autostrazi ca n
Trimite unui prieten
Bucata de-i zice autostrada dintre Bucuresti si Ploiesti va fi deschisa in iulie 2010, si nici aceasta toata...


Dupa ce o renumita firma straina de consultanta a avertizat Romnia ca daca va mentine ritmul actual in ceea ce priveste constructia de artere de circulatie va avea autostrazi ca in Vest prin 2150, iar un drum din capitala pana pe Valea Prahovei dureaza mai bine de patru ore, ministrul drumurilor noastre de toate zilele, Radu Berceanu vine si ne spune ca tronsonul de autostrada Bucuresti-Ploiesti va fi deschis circulatiei in iulie 2010.

n iulie 2010? 40 de km de autostrada drepti ca in palma? Si nici acestia toti, pentru ca acelasi Berceanu vine si adauga ca autostrada Bucuresti-Ploiesti va fi ntr-adevar gata in iulie 2010, mai putin sapte kilometri, putndu-se in schimb circula ntre centura Bucuresti si cea a Ploiestiului.

Care centuri? Pai cea a Bucurestiului este un lung sir de tiruri si transee sculptate in asfalt de greutatea vehiculelor de mai sus, iar ca sa ajungi sa mergi pe centura orasului Ploiesti in drumul tau spre munte, sau in oricare directie iti ia cam doua ore, numai sa poti intra pe ea; si asta deoarece cu vreo 10-15 kilometri nainte se creeaza o coada de masini care ar speria orice strain aterizat la propriu la Bucuresti si care o ia in sus pe DN1 spre Bucegi.

Ar mai fi o problema, una mica de tot, aceea ca nu exista posibilitatea preluarii traficului de pe autostrada la intrarea an Bucuresti. Hai nu mai pot scrie deja nimic despre acest subiect.

n schimb, doar 20% din totalul de 5 miliarde de euro, bani alocati in perioada 2007-2008 pentru o parte din proiectele de infrastructura, au fost utilizati pentru constructia efectiva a drumurilor. Restul, au fost cheltuiti cu relocarea utilitatilor, plata firmelor de avocatura sau a celor de paza, ori curatenie.
Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte articole DATA PUBLICĂRII: 12 Mai 2009