Chinezii cuceresc lumea. Cumpără Hummer şi copiază mărci consacrate

Chinezii cuceresc lumea. Cumpără Hummer şi copiază mărci consacrate
Daca pana acum chinezii au copiat pe rupte marci celebre cum ar fi Rolls Royce, Mercedes, BMW si Smart, acum trec direct la cumpararea lor. Da, constructorul de utilaje grele Sichuan Tengzhong din China este cel care va produce n
Distribuie pe Facebook
Chinezii cuceresc lumea. Cumpara Hummer si copiaza marci consacrate


Daca pana acum chinezii au copiat pe rupte marci celebre cum ar fi Rolls Royce, Mercedes, BMW si Smart, acum trec direct la cumpararea lor. Da, constructorul de utilaje grele Sichuan Tengzhong din China este cel care va produce in continuare celebrele SUV-uri ale Americii marca Hummer. Masura face parte din procesul de reorganizare a grupului american GM acum falimentar.

La rnd stau pentru a fi vndute Saab, Saturn si Pontiac, alte trei marci considerate neprofitabile si care au tras grupul in jos in ultimii ani aducndu-l la falimentul de azi.

Actuala conducere a Hummer mpreuna cu echipa operationala vor fi pastrate. Totodata, compania chineza va prelua toate contractele de dealership ale marcii americane.

Pretul ce va urma sa fie platit de chinezi? Se zvoneste ca aproximativ 100 de milioane de dolari. Tranzactia trebuie sa obtina aprobarea autoritatilor si este asteptata sa se ncheie in trimestrul al treilea al acestui an.

Cu ce se ocupa Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery? Grupul este in primul rnd unul foarte tnar, fiind nfiintat m 2005 prin fuziunea mai multor companii din China. Acesta asambleaza vehicule pentru utilizare speciala, componente structurale pentru autostrazi si poduri, utilaje pentru constructii si echipamente grele pentru industria energetica.

Hummer este prima marca de automobile a unuia dintre cei trei mari constructori auto americani (GM, Ford si Chrysler) preluata de o companie chineza. Iar Ford este singurul mare constructor din SUA care nu a intrat in faliment.
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte articole DATA PUBLICĂRII: 3 Iunie 2009