Un raliu cu final tragic
Raliul Iasiului 2009 s-a incheiat prematur, in circumstante tragice, in timpul specialei cu numarul 8, cand echipajul Lucian Garbacea/Tudor Marza a fost implicat intr-un accident soldat cu moartea pilotului. Raliul a fost oprit imediat #
Trimite unui prieten
Un raliu cu final tragic
[*] S-au strans 576,5 Euro pentru campania: Race and Help
[*] Urmatoarea etapa: Raliul Clujului (19 21 iunie)
Raliul Iasiului 2009 s-a incheiat prematur, in circumstante tragice, in timpul specialei cu numarul 8, cand echipajul Lucian Garbacea/Tudor Marza a fost implicat intr-un accident soldat cu moartea pilotului. Raliul a fost oprit imediat si ultima proba anulata.
n prima zi a Raliului Iasiului, Alex Filip si Bogdan Iancu nu au iesit din oras, chiar daca etapa a treia din Campionatul National de Raliuri era una pe macadam. Super speciala Ripa Galbena a fost programat chiar pe strazile orasului, iar echipajul 79 a inceput raliul in forma maxima.
Alex Filip si Bogdan Iancu au terminat super speciala cu timpul de 1:28,1 si la finalul primei zile au ocupat locul 3 la grupa A. Am incercat sa facem spectacol, fara sa pierdem foarte mult timp. Atmosfera creata de spectatori pe proba a fost extraordinara. Suntem in grafic si cu obiectivul pe care ni l-am propus aici, asa ca sunt multumit, a spus Alex Filip, la finalul primei zile din Raliul Iasiului.
Echipajul 79 a plecat sambata, in ziua a doua a cursei, cu un singur obiectiv: acela de a termina cu o victorie in Raliul Iasiului. Pe speciala Tacuta, prima proba a zilei secunde, Alex Filip a mers putin mai prudent si a pierdut peste 10 secunde in lupta pentru prima pozitie. Echipajul cu numarul 79 a marit ritmul si dupa speciala a patra se afla pe pozitia a doua in clasamentul grupei A. in speciala a patra am facut o mica greseala, ne-am rasucit si am pierdut vreo 5 6 secunde. Fara aceasta greseala am fi fost acum pe prima pozitie, a spus Alex Filip, in primul parc de service al zilei secunde.
Alex Filip si Bogdan Iancu au mers excelent la cea de-a doua trecere pe specialele Tacuta, Dobrovat si Poieni si se aflau la doua secunde in spatele liderului grupei A. Totul a functionat perfect pana acum. Este primul raliu pe macadam pentru noi, dar ne intelegem foarte bine in masina, iar acest lucru se vede in timpii obtinuti pe probe. Vom ataca pe ultimele doua probe si sunt sigur ca putem castiga acest raliu, a spus Bogdan Iancu, copilotul echipajului 79, la cea de-a doua oprire in parcul de service.
Din pacate, Raliul Iasiului s-a terminat prematur din cauza unui tragic accident pe proba speciala cu numarul 8. La aproape 3 kilometri de sosirea pe aceasta proba, echipajul Lucian Garbacea/Tudor Marza, care lua startul in fata mea, era rasturnat, iar copilotul cerea ajutor. in prima faza, viteza fiind foarte mare pe acel sector nu am sesizat intentia, crezand ca imi face semn sa trec mai departe, Tudor Marza stiind ca suntem in lupta pentru prima pozitie. Dupa ce am trecut de ei, in cateva fractiuni de secunda am realizat ca erau gesturi de disperare si nu de incurajare si am oprit imediat pentru a vedea ce s-a intamplat. Bogdan Iancu, copilotul meu, s-a dat jos si a fugit catre masina ramasa in urma noastra la aproximativ 50 70 metri. Am facut si eu acelasi lucru. L-am vazut apoi pe Tudor Marza venind spre noi si care ne-a cerut disperat sa mergem la sosire si sa anuntam de urgenta ambulanta, ceea ce am si facut, a spus Alex Filip.
n urma acestui accident, Raliul Iasiului a fost oprit, dar din nefericire pilotul Lucian Garbacea a murit in urma impactului provocat de lovirea unui pom. Regret enorm acest accident pentru ca Lucian Garbacea fost un om pe care l-am apreciat pentru modestia si bunatatea lui, un om care m-a ajutat atunci cand am avut nevoie si un pilot cu un fair-play iesit din comun. Toti membri echipajului 79 transmit sincere condoleante familiei si fiului sau, pilotul Lucian Garbacea jr., a adaugat Alex Filip.
Echipajul cu numarul 79 a primit din oficiu, pe speciala a opta, acelasi timp cu cel al concurentului de pe locul 1 - Nistor Duval, iar ultima proba a fost anulata. Alex Filip si Bogdan Iancu au terminat raliul pe locul 2 la grupa A.
Odata cu etapa de la Timisoara, echipajul cu numarul 79 a demarat si campania Race and Help: la fiecare cursa, sponsorii lui Alex Filip vor dona cate 5 Euro pentru fiecare kilometru de proba speciala parcurs, in scopuri caritabile. Astfel, la Raliul Iasiului, in contul Race and Help au mai intrat 576,5 Euro suma totala, stransa pentru Fundatia Hospice Casa Sperantei Brasov, fiind acum de 1181,5 Euro.
Raliul Clujului, urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop, este programat, pe asfalt, in perioada 19 21 mai. naintea acestei etape, Alex Filip si Bogdan Iancu vor lua startul si in etapa de viteza in coasta programata la Alba Iulia in perioada 12 14 iunie.
REZULTATE RALIUL IASIULUI 2009 ( etapa a 3-a din 8 ) - GRUPA A *
1. Nistor Duval/Raoul Papp Citroen C2 R2
2. Alexandru Filip/Bogdan Iancu - Citroen C2R2 + 00:02,0
3. Edwin Keleti/Victor Ponta Renault Clio + 00:22,5
4. Bogdan Barbu/Sebastian Barbu Renault Clio + 01:44,7
5. Alexandru Mitroi/Sorin Colceriu Honda Civic Type R + 02:16,4
6. Lucian Sauciuc/Andreea Dobasu Renault Clio + 02:39,9
7. Ernest Mullner/ Eugen Pop Skoda Fabia RS TDI + 02:48,0
8. Lucian Garbacea jr/Mihai Lazarescu Citroen C2 R2 + 03:40,6
Clasament general grupa A (dupa Raliul Iasiului 2009):*
1. Alexandru Mitroi 18 puncte, 2. Edwin Keleti 16 p, -. Ernest Mullner 16 p, 4. Lucian Garbacea jr 15 p, 5. Nistor Duval 14 p, 6. Alex Filip, 13 p, 7. Bogdan Barbu 6 p, 8. Lucian Garbacea 5 p, 9. Ciprian Savu 3 p, -. Cristian Enache 3 p, 11. Adrian Dragan 2 p, -. Szabo Csongor 2 p, 13. Mircea Calin Bucur 1 p.
n 2009, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu conteaza pe sprijinul partenerilor: Orange Romania, Citron Romania, Coza Advertising, Cefin, Converse, Colina Motors si Grand Auto dealer Citron Iasi.
[*] S-au strans 576,5 Euro pentru campania: Race and Help
[*] Urmatoarea etapa: Raliul Clujului (19 21 iunie)
Raliul Iasiului 2009 s-a incheiat prematur, in circumstante tragice, in timpul specialei cu numarul 8, cand echipajul Lucian Garbacea/Tudor Marza a fost implicat intr-un accident soldat cu moartea pilotului. Raliul a fost oprit imediat si ultima proba anulata.
n prima zi a Raliului Iasiului, Alex Filip si Bogdan Iancu nu au iesit din oras, chiar daca etapa a treia din Campionatul National de Raliuri era una pe macadam. Super speciala Ripa Galbena a fost programat chiar pe strazile orasului, iar echipajul 79 a inceput raliul in forma maxima.
Alex Filip si Bogdan Iancu au terminat super speciala cu timpul de 1:28,1 si la finalul primei zile au ocupat locul 3 la grupa A. Am incercat sa facem spectacol, fara sa pierdem foarte mult timp. Atmosfera creata de spectatori pe proba a fost extraordinara. Suntem in grafic si cu obiectivul pe care ni l-am propus aici, asa ca sunt multumit, a spus Alex Filip, la finalul primei zile din Raliul Iasiului.
Echipajul 79 a plecat sambata, in ziua a doua a cursei, cu un singur obiectiv: acela de a termina cu o victorie in Raliul Iasiului. Pe speciala Tacuta, prima proba a zilei secunde, Alex Filip a mers putin mai prudent si a pierdut peste 10 secunde in lupta pentru prima pozitie. Echipajul cu numarul 79 a marit ritmul si dupa speciala a patra se afla pe pozitia a doua in clasamentul grupei A. in speciala a patra am facut o mica greseala, ne-am rasucit si am pierdut vreo 5 6 secunde. Fara aceasta greseala am fi fost acum pe prima pozitie, a spus Alex Filip, in primul parc de service al zilei secunde.
Alex Filip si Bogdan Iancu au mers excelent la cea de-a doua trecere pe specialele Tacuta, Dobrovat si Poieni si se aflau la doua secunde in spatele liderului grupei A. Totul a functionat perfect pana acum. Este primul raliu pe macadam pentru noi, dar ne intelegem foarte bine in masina, iar acest lucru se vede in timpii obtinuti pe probe. Vom ataca pe ultimele doua probe si sunt sigur ca putem castiga acest raliu, a spus Bogdan Iancu, copilotul echipajului 79, la cea de-a doua oprire in parcul de service.
Din pacate, Raliul Iasiului s-a terminat prematur din cauza unui tragic accident pe proba speciala cu numarul 8. La aproape 3 kilometri de sosirea pe aceasta proba, echipajul Lucian Garbacea/Tudor Marza, care lua startul in fata mea, era rasturnat, iar copilotul cerea ajutor. in prima faza, viteza fiind foarte mare pe acel sector nu am sesizat intentia, crezand ca imi face semn sa trec mai departe, Tudor Marza stiind ca suntem in lupta pentru prima pozitie. Dupa ce am trecut de ei, in cateva fractiuni de secunda am realizat ca erau gesturi de disperare si nu de incurajare si am oprit imediat pentru a vedea ce s-a intamplat. Bogdan Iancu, copilotul meu, s-a dat jos si a fugit catre masina ramasa in urma noastra la aproximativ 50 70 metri. Am facut si eu acelasi lucru. L-am vazut apoi pe Tudor Marza venind spre noi si care ne-a cerut disperat sa mergem la sosire si sa anuntam de urgenta ambulanta, ceea ce am si facut, a spus Alex Filip.
n urma acestui accident, Raliul Iasiului a fost oprit, dar din nefericire pilotul Lucian Garbacea a murit in urma impactului provocat de lovirea unui pom. Regret enorm acest accident pentru ca Lucian Garbacea fost un om pe care l-am apreciat pentru modestia si bunatatea lui, un om care m-a ajutat atunci cand am avut nevoie si un pilot cu un fair-play iesit din comun. Toti membri echipajului 79 transmit sincere condoleante familiei si fiului sau, pilotul Lucian Garbacea jr., a adaugat Alex Filip.
Echipajul cu numarul 79 a primit din oficiu, pe speciala a opta, acelasi timp cu cel al concurentului de pe locul 1 - Nistor Duval, iar ultima proba a fost anulata. Alex Filip si Bogdan Iancu au terminat raliul pe locul 2 la grupa A.
Odata cu etapa de la Timisoara, echipajul cu numarul 79 a demarat si campania Race and Help: la fiecare cursa, sponsorii lui Alex Filip vor dona cate 5 Euro pentru fiecare kilometru de proba speciala parcurs, in scopuri caritabile. Astfel, la Raliul Iasiului, in contul Race and Help au mai intrat 576,5 Euro suma totala, stransa pentru Fundatia Hospice Casa Sperantei Brasov, fiind acum de 1181,5 Euro.
Raliul Clujului, urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop, este programat, pe asfalt, in perioada 19 21 mai. naintea acestei etape, Alex Filip si Bogdan Iancu vor lua startul si in etapa de viteza in coasta programata la Alba Iulia in perioada 12 14 iunie.
REZULTATE RALIUL IASIULUI 2009 ( etapa a 3-a din 8 ) - GRUPA A *
1. Nistor Duval/Raoul Papp Citroen C2 R2
2. Alexandru Filip/Bogdan Iancu - Citroen C2R2 + 00:02,0
3. Edwin Keleti/Victor Ponta Renault Clio + 00:22,5
4. Bogdan Barbu/Sebastian Barbu Renault Clio + 01:44,7
5. Alexandru Mitroi/Sorin Colceriu Honda Civic Type R + 02:16,4
6. Lucian Sauciuc/Andreea Dobasu Renault Clio + 02:39,9
7. Ernest Mullner/ Eugen Pop Skoda Fabia RS TDI + 02:48,0
8. Lucian Garbacea jr/Mihai Lazarescu Citroen C2 R2 + 03:40,6
Clasament general grupa A (dupa Raliul Iasiului 2009):*
1. Alexandru Mitroi 18 puncte, 2. Edwin Keleti 16 p, -. Ernest Mullner 16 p, 4. Lucian Garbacea jr 15 p, 5. Nistor Duval 14 p, 6. Alex Filip, 13 p, 7. Bogdan Barbu 6 p, 8. Lucian Garbacea 5 p, 9. Ciprian Savu 3 p, -. Cristian Enache 3 p, 11. Adrian Dragan 2 p, -. Szabo Csongor 2 p, 13. Mircea Calin Bucur 1 p.
n 2009, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu conteaza pe sprijinul partenerilor: Orange Romania, Citron Romania, Coza Advertising, Cefin, Converse, Colina Motors si Grand Auto dealer Citron Iasi.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
Dacia sandero stepway 1.0 2021 9200 €
-
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
Praguri volkswagen passat cc 2008-2012 v2 - maxton design 1000 Lei
Jante aliaj 17 zoll originale audi a3 1200 Lei
-
Grila radiator mercedes-benz c-class w205/s205/c205 700 Lei
Pneuri de vara good year 225/45/19 dot 2021 1400 Lei
Usita rezervor vw lupo 1.0 benzina an 2001 ( 1998-2005 ) 50 Lei
-
Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei
Maneta timonerie si cabluri aferente ford focus 1.6 benzina... 100 Lei
Ornament kilometraj bord mazda 6 ( 2002-2008 ) 100 Lei
-
Pneuri de vara 225/65/r17 marca semperit 500 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
Far dreapta (088049 valeo) audi 854.66 Lei
-
Radiator intercooler 144967867r dacia logan ii 1.5 blue dci 899 Lei
Lupe vw pasat b7 50 Lei
Piese de caroserie, motor, cutie viteze, ford c-max 1, 1.6 tdci
-
Aibag volan mazda 6 2005 diesel ( 06.2002-08.2007 ) 250 Lei
Grile radiator bmw seria 3 e90/e91 ( 2005-2011 ) 300 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
-
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
Grila radiator audi a6 ( 2018 - ) 850 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
-
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
Suport bara fata dreapta vw golf 7 vii (2012-2019) cod 5g0807724f 150 Lei
-
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Ornament capota toyota hilux revo 2020-2024 mb [v2] 675 Lei
Praguri hyundai tucson (2015+) din aluminiu 990 Lei
-
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
Grila radiator original audi a5 rs5 f5 ( 2017 -) 1400 Lei
-
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
Jante aliaj 17 zoll marca rial, vw touareg, porsche cayenne 1000 Lei
Jante aliaj 17 zoll marca dezent gama audi, vw, seat, skoda 1200 Lei



Publicat în categoria: Alte articole
DATA PUBLICĂRII: 25 Mai 2009