Ultimul „asfalt” a fost cu ghinion

Ultimul „asfalt” a fost cu ghinion
Raliul Clujului 2010, a patra si ultima etapa derulata pe asfalt din sezonul 2010, s-a incheiat prematur pentru echipajul Cosmote, Titi Aur si Karoly Borbely parasind intrecerea in urma unei iesiri in decor.
Distribuie pe Facebook
Etapa clujeana a inceput sub auspicii pozitive pentru echipajul COSMOTE, automobilul de concurs fiind setat in amanunt in urma Shakedown-ului de vineri (25 iunie), in timp ce Titi si Karoly au intrat in atmosfera si ritmul de concurs. Prima zi a Raliului Clujului 2010 a avut in program o proba spectacol desfasurata in prezenta unui public numeros in parcarea centrului comercial Polus Center din Cluj Napoca. Cu o configuratie care a permis evolutia in paralel a doua echipaje, Superspeciala a fost incheiata de Titi Aur cu al patrulea timp la numai o zecime de secunda de locul al treilea si respectiv 4.1 secunde de prima pozitie.

A doua zi, inca de la primele ore, conditiile meteo se prezentau asa cum si-a dorit Titi, ploaia schimband radical datele problemei, traseul devenind unul cu aderenta scazuta. Din pacate, dupa prima proba a zilei incheiata pe locul 8, echipajul COSMOTE a parasit competitia pe speciala a treia (Dangau) in urma unei violente iesiri in decor, incident din care a avut de suferit numai automobilul de concurs, "sifonat" destul de serios. Utilizarea sistemului de securitate "HANS" de catre cei doi membrii ai echipajului si-a dovedit 100% eficienta, in ciuda impactului deosebit de puternic Titi si Karoly neresimtindu-se deloc.

"Ziua de vineri a decurs perfect, atat la Shakedown cat si pe Superspeciala de la Polus Center, o proba de spectacol pentru public, binevenita. Sambata de dimineata a inceput sa ploua asa cum mi-am dorit, am ales corect pneurile, respectiv am plecat pe "mixte", iar pe prima proba lucrurile au mers bine, in special in a doua doua parte a probei, unde a fost ud. Pe a treia proba, pe Dangau, am plecat foarte hotarat, conditiile fiind perfecte pentru mine, ploua tare iar traseul era extrem de alunecos. Din pacate, am atacat mult prea tare un viraj si am iesit de pe drum. Masina este destul de rau avariata, dar cu siguranta va fi gata pentru urmatoarea etapa, iar noi suntem OK in conditiile in care coloana de directie s-a rupt, in primul rand, datorita sistemului HANS, care este extraordinar de eficient la astfel de accidente.
Am spus inainte de raliu ca imi doresc sa treaca repede aceasta ultima etapa de asfalt si sa vina mai repede cele pe macadam, insa iata ca a trecut chiar prea repede pentru noi. Asteptam prima etapa de macadam, unde vom ataca din prima speciala," a declarat Titi Aur.

A cincea etapa a sezonului 2010 si prima ce se va alerga pe macadam este Raliul Sibiului, ce se va desfasura intre 16 si 18 iulie. Etapa sibiana va avea un statut deosebit, fiind etapa "eveniment" in Intercontinental Rally Challenge.

CNR 2010 / Clasament General (4/8 etape)

1. B. Marisca 77 p, 2. G. Szabo 58 p, 3. D. Gartofan 53 p, 4. C. Spitzmuller 43 p, 5. V. Porcisteanu 34 p, 6. M. Mihalache 32 p, 7. M. Tempestini 27 p, 8. T. Aur 20 p, H. Savu 20 p, 10. E. Keleti 14 p

Distribuie pe Facebook
mai multe