Ce a facut Paul Andronic la Rasnov, week-endul trecut?

Trimite unui prieten
Campionatul National de Viteza in Coasta a continuat cu etapele III si IV in weekendul 16-17 iunie, de data aceasta la Rasnov, un traseu care va fi folosit din nou la sfarsitul sezonului 2012. Cu un total de aproximativ 100 de piloti inscrisi pe lista inaintea startului acestei etape, se pare ca, si in contextul economic dificil al acestui an, pasiunea pentru viteza in coasta nu poate fi oprita prea usor.
Paul Andronic a luat startul in cele doua etape la volanul aceluiasi Mitsubishi Evo IX Autotehnica H, un automobil de competitie realizat prin expertiza Autotehnica, in mare parte in-house, dezvoltat la un nivel formidabil. Etapa a IIIa a fost pentru pilotul Autotehnica o zi de incalzire care a decurs conform asteptarilor. Primele doua manse de antrenament au fost dedicate fanilor care au dorit sa vada cum e sa faci o urcare pe un traseu de coasta cu Paul Andronic si masina sa de competitie, astfel incat cel mai bun timp obtinut la finalul celor doua sesiuni a fost de doar 2:10,271 . Inainte de prima mansa de concurs masina a intampinat o problema tehnica "Inainte de urcarile de concurs a aparut si o problema tehnica legata de programarea senzorului de clapeta de acceleratie (TPS) ce nu a putut fi rezolvata in mod profesionist si a trebuit sa improvizez, lucru care m-a deconcentrat de pe aspectul pilotaj si m-a focusat catre rezolvarea unei probleme care dealtfel ar fi trebuit sa fie minore". Chiar si in aceste conditii, timpul obtinut in antrenamente a fost imbunatatit cu aproximativ 6 secunde, plasandu-l pe pilotul Autotehnica pe pozitia a 2a la Open, si pe prima pozitie la grupa H. Timpul a fost usor imbunatatit mai departe odata cu mansa a doua de concurs, iar Paul Andronic si-a adjudecat astfel inca o victorie la Grupa H, la care se adauga "argintul" la Open. Competitorul direct de la grupa H5, Daniel Onoriu, a obtinut un timp mai slab cu 3 secunde prin comparatie, 2:07,792.
Etapa cu numarul IV a urmat in cursul zilei de duminica, si inca de la inceput, Paul Andronic s-a concentrat pe imbunatatirea performantelor de sambata, fapt dovedit prin timpul obtinut la antrenamente, 2:04,977 , un timp foarte apropiat de cel mai bun rezultat inregistrat in ziua precedenta. Abilitatile si experienta pilotului Autotehnica, coroborate cu capacitatile extraordinare ale automobilului de competitie Evo IX H, automobil dezvoltat si cu aportul partenerilor oficiali, Motul, SKF si Pirelli, au condus la o prima mansa de concurs impresionanta, in care Paul Andronic si-a imbunatatit rezultatul cu aproximativ 3 secunde. Astfel, Paul a reusit sa depaseasca propriul Personal Best Record pe traseu si sa depaseasca recordul turismelor cu peste 1.5 secunde! Totusi, obiectivul de a obtine un timp sub 2 secunde nu a putut fi atins in prima mansa de concurs. Datorita scaderii temperaturii la nivelul asfaltului, conditiile de aderenta s-au schimbat, astfel incat Paul Andronic nu a mai urcat si in mansa a doua de concurs, urmandul ca targetul de a obtine un timp mai bun de 2 minute sa fie atins cel mai probabil la cele doua etape care marcheaza incheierea sezonului competitional. La sfarsitul zilei, cu un timp de 2:01,089, si un avans de 4 respectiv 5 secunde in fata lui Lucian Radut si Daniel Onoriu, Paul Andronic a marcat inca o victorie la grupa H, obtinand din nou locul 2 la Open, unde a fost devansat doar de monopostul Lola F3000 pilotat de Lucien Hora. Privind in urma, se poate observa ca aceasta ar fi cea de 17a victorie consecutiva la Grupa H pentru Paul Andronic, iar sansele sunt destul de mari ca situatia sa continue in acelasi ritm pentru pilotul Autotehnica.
In prezent Paul Andronic conduce detasat clasamentul la grupa H, unde Dutescu Mihnea este pe locul 2, cu 21 puncte mai putine decat pilotul Autotehnica, iar Daniel Onoriu pe pozitia a 3a. La Open, Paul este in continuare pe pozitia a 2a, la 15 puncte in spatele lui Lucien Hora si 11 puncte in fata lui Lucian Radut si 19 puncte in fata lui Dutescu Mihnea care ocupa in prezent pozitia a4a. Cu 12 etape ramase pana la final, Paul Andronic ii invita pe toti fanii vitezei in coasta sa vina sa urmareasca spectacolul chiar de la fata locului, si sa ajute la raspandirea popularitatii fenomenului in Romania , aducandu-l la nivelul la care merita sa fie.
La finalul celui de-al doilea weekend competitional, Paul a remarcat si schimbarile survenite in organizarea acestei etape: " Ca si organizare s-au vazut clar pasi inainte facuti in comparatie cu Teliu, fapt ce demonstreaza ca se poate si ca trebuie sa ne impunem punctul de vedere mai des."
In urma rezultatului bun obtinut la Rasnov, Paul Andronic s-a declarat totusi nemultumit de situatia privind incalzitoarele de anvelope, care nu a fost solutionata :" Se pare ca anul acesta nu se doreste reintroducerea lor, sper ca pentru la anul sa gasim o solutie care sa ne permita sa urcam in siguranta indiferent de temperatura exterioara. Am avut noroc ca la Rasnov nu am avut totusi nevoie de ele, pentru ca a fost destul de cald!" Discutand pe baza rezultatelor inregistrate de adversarii sai directi sau chiar de cei care au tintit podiumul in acest weekend competitional, Paul a declarat urmatoarele " Adversarii mei de la grupa H au reusit urcari bune dar nu s-au apropriat de mine, fapt motivat de lipsa de antrenament a lui Onoriu care a stat pe margine o perioada destul de indelungata, desi masina lui este destul de competitiva cat sa putem avea un duel spectaculos. Duta a avut o evolutie excelenta si laudabila dar cu modelul acela de masina nu poate emite pretentii la mai mult, el poate mult mai mult decat poate masina lui, chiar daca aceasta e pregatita la cel mai inalt nivel, are totusi limitele ei. Radut confirma talentul lui si arata ca se poate merge tare si cu o masina mai putin puternica dar cu alte atuuri , nu il consider un adversar direct pentru ca el participa la alta grupa."
Paul Andronic a luat startul in cele doua etape la volanul aceluiasi Mitsubishi Evo IX Autotehnica H, un automobil de competitie realizat prin expertiza Autotehnica, in mare parte in-house, dezvoltat la un nivel formidabil. Etapa a IIIa a fost pentru pilotul Autotehnica o zi de incalzire care a decurs conform asteptarilor. Primele doua manse de antrenament au fost dedicate fanilor care au dorit sa vada cum e sa faci o urcare pe un traseu de coasta cu Paul Andronic si masina sa de competitie, astfel incat cel mai bun timp obtinut la finalul celor doua sesiuni a fost de doar 2:10,271 . Inainte de prima mansa de concurs masina a intampinat o problema tehnica "Inainte de urcarile de concurs a aparut si o problema tehnica legata de programarea senzorului de clapeta de acceleratie (TPS) ce nu a putut fi rezolvata in mod profesionist si a trebuit sa improvizez, lucru care m-a deconcentrat de pe aspectul pilotaj si m-a focusat catre rezolvarea unei probleme care dealtfel ar fi trebuit sa fie minore". Chiar si in aceste conditii, timpul obtinut in antrenamente a fost imbunatatit cu aproximativ 6 secunde, plasandu-l pe pilotul Autotehnica pe pozitia a 2a la Open, si pe prima pozitie la grupa H. Timpul a fost usor imbunatatit mai departe odata cu mansa a doua de concurs, iar Paul Andronic si-a adjudecat astfel inca o victorie la Grupa H, la care se adauga "argintul" la Open. Competitorul direct de la grupa H5, Daniel Onoriu, a obtinut un timp mai slab cu 3 secunde prin comparatie, 2:07,792.
Etapa cu numarul IV a urmat in cursul zilei de duminica, si inca de la inceput, Paul Andronic s-a concentrat pe imbunatatirea performantelor de sambata, fapt dovedit prin timpul obtinut la antrenamente, 2:04,977 , un timp foarte apropiat de cel mai bun rezultat inregistrat in ziua precedenta. Abilitatile si experienta pilotului Autotehnica, coroborate cu capacitatile extraordinare ale automobilului de competitie Evo IX H, automobil dezvoltat si cu aportul partenerilor oficiali, Motul, SKF si Pirelli, au condus la o prima mansa de concurs impresionanta, in care Paul Andronic si-a imbunatatit rezultatul cu aproximativ 3 secunde. Astfel, Paul a reusit sa depaseasca propriul Personal Best Record pe traseu si sa depaseasca recordul turismelor cu peste 1.5 secunde! Totusi, obiectivul de a obtine un timp sub 2 secunde nu a putut fi atins in prima mansa de concurs. Datorita scaderii temperaturii la nivelul asfaltului, conditiile de aderenta s-au schimbat, astfel incat Paul Andronic nu a mai urcat si in mansa a doua de concurs, urmandul ca targetul de a obtine un timp mai bun de 2 minute sa fie atins cel mai probabil la cele doua etape care marcheaza incheierea sezonului competitional. La sfarsitul zilei, cu un timp de 2:01,089, si un avans de 4 respectiv 5 secunde in fata lui Lucian Radut si Daniel Onoriu, Paul Andronic a marcat inca o victorie la grupa H, obtinand din nou locul 2 la Open, unde a fost devansat doar de monopostul Lola F3000 pilotat de Lucien Hora. Privind in urma, se poate observa ca aceasta ar fi cea de 17a victorie consecutiva la Grupa H pentru Paul Andronic, iar sansele sunt destul de mari ca situatia sa continue in acelasi ritm pentru pilotul Autotehnica.
In prezent Paul Andronic conduce detasat clasamentul la grupa H, unde Dutescu Mihnea este pe locul 2, cu 21 puncte mai putine decat pilotul Autotehnica, iar Daniel Onoriu pe pozitia a 3a. La Open, Paul este in continuare pe pozitia a 2a, la 15 puncte in spatele lui Lucien Hora si 11 puncte in fata lui Lucian Radut si 19 puncte in fata lui Dutescu Mihnea care ocupa in prezent pozitia a4a. Cu 12 etape ramase pana la final, Paul Andronic ii invita pe toti fanii vitezei in coasta sa vina sa urmareasca spectacolul chiar de la fata locului, si sa ajute la raspandirea popularitatii fenomenului in Romania , aducandu-l la nivelul la care merita sa fie.
La finalul celui de-al doilea weekend competitional, Paul a remarcat si schimbarile survenite in organizarea acestei etape: " Ca si organizare s-au vazut clar pasi inainte facuti in comparatie cu Teliu, fapt ce demonstreaza ca se poate si ca trebuie sa ne impunem punctul de vedere mai des."
In urma rezultatului bun obtinut la Rasnov, Paul Andronic s-a declarat totusi nemultumit de situatia privind incalzitoarele de anvelope, care nu a fost solutionata :" Se pare ca anul acesta nu se doreste reintroducerea lor, sper ca pentru la anul sa gasim o solutie care sa ne permita sa urcam in siguranta indiferent de temperatura exterioara. Am avut noroc ca la Rasnov nu am avut totusi nevoie de ele, pentru ca a fost destul de cald!" Discutand pe baza rezultatelor inregistrate de adversarii sai directi sau chiar de cei care au tintit podiumul in acest weekend competitional, Paul a declarat urmatoarele " Adversarii mei de la grupa H au reusit urcari bune dar nu s-au apropriat de mine, fapt motivat de lipsa de antrenament a lui Onoriu care a stat pe margine o perioada destul de indelungata, desi masina lui este destul de competitiva cat sa putem avea un duel spectaculos. Duta a avut o evolutie excelenta si laudabila dar cu modelul acela de masina nu poate emite pretentii la mai mult, el poate mult mai mult decat poate masina lui, chiar daca aceasta e pregatita la cel mai inalt nivel, are totusi limitele ei. Radut confirma talentul lui si arata ca se poate merge tare si cu o masina mai putin puternica dar cu alte atuuri , nu il consider un adversar direct pentru ca el participa la alta grupa."
Avand in vedere planurile de viitor pentru acest sezon, pilotul Autotehnica asteapta cu nerabdare etapa de la Sinaia unde va participa la volanul aceluiasi Mitsubishi EVO IX Autotehnica H - sprijinit de sponsorii oficiali Motul,SKF si Pirelli, fara de care toate rezultatele obtinute nu ar fi fost posibile - si unde , mentioneaza el "sper sa reeditez rezultatul de anul trecut indiferent de conditiile meteo!"
Trimite unui prieten
Adaugă comentariu
-
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
059130277ej 0445117076 0986435413 059130277cd bosch injector... 700 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €
-
166003281r a6220702100 0445110895 bosch injector mercedes... 700 Lei
Prezoane negre jante aliaj m14x1.5 vw, seat, skoda, audi,... 7 Lei
Panou sigurante bsm ab4 peugeot 508 i 2.0 hdi rxh hybrid4 163... 500 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
320x06881 28317158 320-06881 hrd385 delphi injector jcb 900 Lei
Aripa dreapta fata dacia logan 2008 noua 6001546713 6001549973 185 Lei
-
Aripa fata stanga toyota rav4 rav4 - - (2010 2012) 300 Lei
10009700181 5801928231 504360048 borgwarner bi-turbo iveco... 5000 Lei
Conducta ulei opel astra h astra g corsa c meriva 1.7 cdti z17dth 70 Lei
-
A6420902486 a6420902386 a6420902086 gtb2060vklr turbo mercedes... 2500 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
A6510703087 28307309 hrd350 delphi injector mercedes-benz... 500 Lei
-
Jante aliaj 15 zoll originale ford focus / fiesta / puma / fusion 900 Lei
55278596 8220880003 turbo alfa romeo mito fiat 500l 500x doblo... 1250 Lei
Far dreapta toyota rav4 rav4 - - (2012 2018) 750 Lei
-
Geam dispersor far stanga ford f-max h625 camion cod jc4613e015ac 500 Lei
Usa spate dreapta vw passat b6 combi 2006 2007 2008 2009 2010 535 Lei
0445110743 8514148 bosch injector bmw... 600 Lei
-
Capota motor vw golf 6 variant 2009-2014 noua 5k0823031f... 500 Lei
Selector mercedes c270 cdi w203 300 Lei
Broasca dreapta fata , dacia logan cod- 8200213917 50 Lei
-
Motoras oglinzi actuator usa volkswagen audi golf bmw seat 50 Lei
Usa opel zafira b usi fata spate stanga dreapta z167 250 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
-
Dezmembram audi a6 3.0 tdi automat 4x4 an fabr. 2014
Bara spate ford kuga 2 st-line facelift an 2016-2017-2018-2019... 600 Lei
Aparatori aripa toyota land cruiser prado fj150 2018+... 1450 Lei
-
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Centura stanga spate volkswagen tiguan 2 (2016-2020) 2.0... 250 Lei
Bara fata masca spoiler citroen c4 grand picasso vld bf 93 800 Lei
-
Trager vw polo 2g0 model 2017-2022 cod 2g0805588 ac 350 Lei
Calculator baterie mercedes w211,w219 a2115408645 200 Lei
8201055367 0986435211 166105302r 0445110414 bosch injector... 600 Lei



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 22 Iunie 2012