Ce a facut Paul Andronic la Rasnov, week-endul trecut?

Trimite unui prieten
Campionatul National de Viteza in Coasta a continuat cu etapele III si IV in weekendul 16-17 iunie, de data aceasta la Rasnov, un traseu care va fi folosit din nou la sfarsitul sezonului 2012. Cu un total de aproximativ 100 de piloti inscrisi pe lista inaintea startului acestei etape, se pare ca, si in contextul economic dificil al acestui an, pasiunea pentru viteza in coasta nu poate fi oprita prea usor.
Paul Andronic a luat startul in cele doua etape la volanul aceluiasi Mitsubishi Evo IX Autotehnica H, un automobil de competitie realizat prin expertiza Autotehnica, in mare parte in-house, dezvoltat la un nivel formidabil. Etapa a IIIa a fost pentru pilotul Autotehnica o zi de incalzire care a decurs conform asteptarilor. Primele doua manse de antrenament au fost dedicate fanilor care au dorit sa vada cum e sa faci o urcare pe un traseu de coasta cu Paul Andronic si masina sa de competitie, astfel incat cel mai bun timp obtinut la finalul celor doua sesiuni a fost de doar 2:10,271 . Inainte de prima mansa de concurs masina a intampinat o problema tehnica "Inainte de urcarile de concurs a aparut si o problema tehnica legata de programarea senzorului de clapeta de acceleratie (TPS) ce nu a putut fi rezolvata in mod profesionist si a trebuit sa improvizez, lucru care m-a deconcentrat de pe aspectul pilotaj si m-a focusat catre rezolvarea unei probleme care dealtfel ar fi trebuit sa fie minore". Chiar si in aceste conditii, timpul obtinut in antrenamente a fost imbunatatit cu aproximativ 6 secunde, plasandu-l pe pilotul Autotehnica pe pozitia a 2a la Open, si pe prima pozitie la grupa H. Timpul a fost usor imbunatatit mai departe odata cu mansa a doua de concurs, iar Paul Andronic si-a adjudecat astfel inca o victorie la Grupa H, la care se adauga "argintul" la Open. Competitorul direct de la grupa H5, Daniel Onoriu, a obtinut un timp mai slab cu 3 secunde prin comparatie, 2:07,792.
Etapa cu numarul IV a urmat in cursul zilei de duminica, si inca de la inceput, Paul Andronic s-a concentrat pe imbunatatirea performantelor de sambata, fapt dovedit prin timpul obtinut la antrenamente, 2:04,977 , un timp foarte apropiat de cel mai bun rezultat inregistrat in ziua precedenta. Abilitatile si experienta pilotului Autotehnica, coroborate cu capacitatile extraordinare ale automobilului de competitie Evo IX H, automobil dezvoltat si cu aportul partenerilor oficiali, Motul, SKF si Pirelli, au condus la o prima mansa de concurs impresionanta, in care Paul Andronic si-a imbunatatit rezultatul cu aproximativ 3 secunde. Astfel, Paul a reusit sa depaseasca propriul Personal Best Record pe traseu si sa depaseasca recordul turismelor cu peste 1.5 secunde! Totusi, obiectivul de a obtine un timp sub 2 secunde nu a putut fi atins in prima mansa de concurs. Datorita scaderii temperaturii la nivelul asfaltului, conditiile de aderenta s-au schimbat, astfel incat Paul Andronic nu a mai urcat si in mansa a doua de concurs, urmandul ca targetul de a obtine un timp mai bun de 2 minute sa fie atins cel mai probabil la cele doua etape care marcheaza incheierea sezonului competitional. La sfarsitul zilei, cu un timp de 2:01,089, si un avans de 4 respectiv 5 secunde in fata lui Lucian Radut si Daniel Onoriu, Paul Andronic a marcat inca o victorie la grupa H, obtinand din nou locul 2 la Open, unde a fost devansat doar de monopostul Lola F3000 pilotat de Lucien Hora. Privind in urma, se poate observa ca aceasta ar fi cea de 17a victorie consecutiva la Grupa H pentru Paul Andronic, iar sansele sunt destul de mari ca situatia sa continue in acelasi ritm pentru pilotul Autotehnica.
In prezent Paul Andronic conduce detasat clasamentul la grupa H, unde Dutescu Mihnea este pe locul 2, cu 21 puncte mai putine decat pilotul Autotehnica, iar Daniel Onoriu pe pozitia a 3a. La Open, Paul este in continuare pe pozitia a 2a, la 15 puncte in spatele lui Lucien Hora si 11 puncte in fata lui Lucian Radut si 19 puncte in fata lui Dutescu Mihnea care ocupa in prezent pozitia a4a. Cu 12 etape ramase pana la final, Paul Andronic ii invita pe toti fanii vitezei in coasta sa vina sa urmareasca spectacolul chiar de la fata locului, si sa ajute la raspandirea popularitatii fenomenului in Romania , aducandu-l la nivelul la care merita sa fie.
La finalul celui de-al doilea weekend competitional, Paul a remarcat si schimbarile survenite in organizarea acestei etape: " Ca si organizare s-au vazut clar pasi inainte facuti in comparatie cu Teliu, fapt ce demonstreaza ca se poate si ca trebuie sa ne impunem punctul de vedere mai des."
In urma rezultatului bun obtinut la Rasnov, Paul Andronic s-a declarat totusi nemultumit de situatia privind incalzitoarele de anvelope, care nu a fost solutionata :" Se pare ca anul acesta nu se doreste reintroducerea lor, sper ca pentru la anul sa gasim o solutie care sa ne permita sa urcam in siguranta indiferent de temperatura exterioara. Am avut noroc ca la Rasnov nu am avut totusi nevoie de ele, pentru ca a fost destul de cald!" Discutand pe baza rezultatelor inregistrate de adversarii sai directi sau chiar de cei care au tintit podiumul in acest weekend competitional, Paul a declarat urmatoarele " Adversarii mei de la grupa H au reusit urcari bune dar nu s-au apropriat de mine, fapt motivat de lipsa de antrenament a lui Onoriu care a stat pe margine o perioada destul de indelungata, desi masina lui este destul de competitiva cat sa putem avea un duel spectaculos. Duta a avut o evolutie excelenta si laudabila dar cu modelul acela de masina nu poate emite pretentii la mai mult, el poate mult mai mult decat poate masina lui, chiar daca aceasta e pregatita la cel mai inalt nivel, are totusi limitele ei. Radut confirma talentul lui si arata ca se poate merge tare si cu o masina mai putin puternica dar cu alte atuuri , nu il consider un adversar direct pentru ca el participa la alta grupa."
Paul Andronic a luat startul in cele doua etape la volanul aceluiasi Mitsubishi Evo IX Autotehnica H, un automobil de competitie realizat prin expertiza Autotehnica, in mare parte in-house, dezvoltat la un nivel formidabil. Etapa a IIIa a fost pentru pilotul Autotehnica o zi de incalzire care a decurs conform asteptarilor. Primele doua manse de antrenament au fost dedicate fanilor care au dorit sa vada cum e sa faci o urcare pe un traseu de coasta cu Paul Andronic si masina sa de competitie, astfel incat cel mai bun timp obtinut la finalul celor doua sesiuni a fost de doar 2:10,271 . Inainte de prima mansa de concurs masina a intampinat o problema tehnica "Inainte de urcarile de concurs a aparut si o problema tehnica legata de programarea senzorului de clapeta de acceleratie (TPS) ce nu a putut fi rezolvata in mod profesionist si a trebuit sa improvizez, lucru care m-a deconcentrat de pe aspectul pilotaj si m-a focusat catre rezolvarea unei probleme care dealtfel ar fi trebuit sa fie minore". Chiar si in aceste conditii, timpul obtinut in antrenamente a fost imbunatatit cu aproximativ 6 secunde, plasandu-l pe pilotul Autotehnica pe pozitia a 2a la Open, si pe prima pozitie la grupa H. Timpul a fost usor imbunatatit mai departe odata cu mansa a doua de concurs, iar Paul Andronic si-a adjudecat astfel inca o victorie la Grupa H, la care se adauga "argintul" la Open. Competitorul direct de la grupa H5, Daniel Onoriu, a obtinut un timp mai slab cu 3 secunde prin comparatie, 2:07,792.
Etapa cu numarul IV a urmat in cursul zilei de duminica, si inca de la inceput, Paul Andronic s-a concentrat pe imbunatatirea performantelor de sambata, fapt dovedit prin timpul obtinut la antrenamente, 2:04,977 , un timp foarte apropiat de cel mai bun rezultat inregistrat in ziua precedenta. Abilitatile si experienta pilotului Autotehnica, coroborate cu capacitatile extraordinare ale automobilului de competitie Evo IX H, automobil dezvoltat si cu aportul partenerilor oficiali, Motul, SKF si Pirelli, au condus la o prima mansa de concurs impresionanta, in care Paul Andronic si-a imbunatatit rezultatul cu aproximativ 3 secunde. Astfel, Paul a reusit sa depaseasca propriul Personal Best Record pe traseu si sa depaseasca recordul turismelor cu peste 1.5 secunde! Totusi, obiectivul de a obtine un timp sub 2 secunde nu a putut fi atins in prima mansa de concurs. Datorita scaderii temperaturii la nivelul asfaltului, conditiile de aderenta s-au schimbat, astfel incat Paul Andronic nu a mai urcat si in mansa a doua de concurs, urmandul ca targetul de a obtine un timp mai bun de 2 minute sa fie atins cel mai probabil la cele doua etape care marcheaza incheierea sezonului competitional. La sfarsitul zilei, cu un timp de 2:01,089, si un avans de 4 respectiv 5 secunde in fata lui Lucian Radut si Daniel Onoriu, Paul Andronic a marcat inca o victorie la grupa H, obtinand din nou locul 2 la Open, unde a fost devansat doar de monopostul Lola F3000 pilotat de Lucien Hora. Privind in urma, se poate observa ca aceasta ar fi cea de 17a victorie consecutiva la Grupa H pentru Paul Andronic, iar sansele sunt destul de mari ca situatia sa continue in acelasi ritm pentru pilotul Autotehnica.
In prezent Paul Andronic conduce detasat clasamentul la grupa H, unde Dutescu Mihnea este pe locul 2, cu 21 puncte mai putine decat pilotul Autotehnica, iar Daniel Onoriu pe pozitia a 3a. La Open, Paul este in continuare pe pozitia a 2a, la 15 puncte in spatele lui Lucien Hora si 11 puncte in fata lui Lucian Radut si 19 puncte in fata lui Dutescu Mihnea care ocupa in prezent pozitia a4a. Cu 12 etape ramase pana la final, Paul Andronic ii invita pe toti fanii vitezei in coasta sa vina sa urmareasca spectacolul chiar de la fata locului, si sa ajute la raspandirea popularitatii fenomenului in Romania , aducandu-l la nivelul la care merita sa fie.
La finalul celui de-al doilea weekend competitional, Paul a remarcat si schimbarile survenite in organizarea acestei etape: " Ca si organizare s-au vazut clar pasi inainte facuti in comparatie cu Teliu, fapt ce demonstreaza ca se poate si ca trebuie sa ne impunem punctul de vedere mai des."
In urma rezultatului bun obtinut la Rasnov, Paul Andronic s-a declarat totusi nemultumit de situatia privind incalzitoarele de anvelope, care nu a fost solutionata :" Se pare ca anul acesta nu se doreste reintroducerea lor, sper ca pentru la anul sa gasim o solutie care sa ne permita sa urcam in siguranta indiferent de temperatura exterioara. Am avut noroc ca la Rasnov nu am avut totusi nevoie de ele, pentru ca a fost destul de cald!" Discutand pe baza rezultatelor inregistrate de adversarii sai directi sau chiar de cei care au tintit podiumul in acest weekend competitional, Paul a declarat urmatoarele " Adversarii mei de la grupa H au reusit urcari bune dar nu s-au apropriat de mine, fapt motivat de lipsa de antrenament a lui Onoriu care a stat pe margine o perioada destul de indelungata, desi masina lui este destul de competitiva cat sa putem avea un duel spectaculos. Duta a avut o evolutie excelenta si laudabila dar cu modelul acela de masina nu poate emite pretentii la mai mult, el poate mult mai mult decat poate masina lui, chiar daca aceasta e pregatita la cel mai inalt nivel, are totusi limitele ei. Radut confirma talentul lui si arata ca se poate merge tare si cu o masina mai putin puternica dar cu alte atuuri , nu il consider un adversar direct pentru ca el participa la alta grupa."
Avand in vedere planurile de viitor pentru acest sezon, pilotul Autotehnica asteapta cu nerabdare etapa de la Sinaia unde va participa la volanul aceluiasi Mitsubishi EVO IX Autotehnica H - sprijinit de sponsorii oficiali Motul,SKF si Pirelli, fara de care toate rezultatele obtinute nu ar fi fost posibile - si unde , mentioneaza el "sper sa reeditez rezultatul de anul trecut indiferent de conditiile meteo!"
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
0445110276 0986435148 55200259 bosch injector alfa romeo opel... 250 Lei
-
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
5802403259 854911-5002s 854911-0002 gt4082s garrett turbo... 700 €
-
0445010438 55256104 0 445 010 438 bosch pompa inalta presiune... 1500 Lei
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
5801868968 826591-0003 826591-5003 garrett turbo reconditionat... 5000 Lei
-
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
-
504374051 504387517 7895005021s 841805-5018s gtc4088v... 5000 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
-
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
-
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
-
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
17201-30110 1720130101 17201-0l042 t809a43 turbo toyota hilux... 1750 Lei
-
0445110800 h8201636333 166007427r a6080700087 injector... 500 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
0445116013 lr017923 02c2c40577 bosch injector citroen jaguar... 600 Lei
-
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
-
0445110062 9641742880 9653594280 bosch injector citroen 2.0... 150 Lei
Stopuri cu led vw scirocco iii 289 €
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
-
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
0445010763 167003606r bosch pompa inalta presiune dacia... 1100 Lei
5802355023 5801951700 789773-5028 garrett turbo iveco... 2200 Lei



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 22 Iunie 2012