Ce a facut Paul Andronic la Rasnov, week-endul trecut?
Campionatul National de Viteza in Coasta a continuat cu etapele III si IV in weekendul 16-17 iunie, de data aceasta la Rasnov, un traseu care va fi folosit din nou la sfarsitul sezonului 2012. Cu un total de aproximativ 100 de piloti inscrisi pe lista inaintea startului acestei etape, se pare ca, si in contextul economic dificil al acestui an, pasiunea pentru viteza in coasta nu poate fi oprita prea usor.
Paul Andronic a luat startul in cele doua etape la volanul aceluiasi Mitsubishi Evo IX Autotehnica H, un automobil de competitie realizat prin expertiza Autotehnica, in mare parte in-house, dezvoltat la un nivel formidabil. Etapa a IIIa a fost pentru pilotul Autotehnica o zi de incalzire care a decurs conform asteptarilor. Primele doua manse de antrenament au fost dedicate fanilor care au dorit sa vada cum e sa faci o urcare pe un traseu de coasta cu Paul Andronic si masina sa de competitie, astfel incat cel mai bun timp obtinut la finalul celor doua sesiuni a fost de doar 2:10,271 . Inainte de prima mansa de concurs masina a intampinat o problema tehnica "Inainte de urcarile de concurs a aparut si o problema tehnica legata de programarea senzorului de clapeta de acceleratie (TPS) ce nu a putut fi rezolvata in mod profesionist si a trebuit sa improvizez, lucru care m-a deconcentrat de pe aspectul pilotaj si m-a focusat catre rezolvarea unei probleme care dealtfel ar fi trebuit sa fie minore". Chiar si in aceste conditii, timpul obtinut in antrenamente a fost imbunatatit cu aproximativ 6 secunde, plasandu-l pe pilotul Autotehnica pe pozitia a 2a la Open, si pe prima pozitie la grupa H. Timpul a fost usor imbunatatit mai departe odata cu mansa a doua de concurs, iar Paul Andronic si-a adjudecat astfel inca o victorie la Grupa H, la care se adauga "argintul" la Open. Competitorul direct de la grupa H5, Daniel Onoriu, a obtinut un timp mai slab cu 3 secunde prin comparatie, 2:07,792.
Etapa cu numarul IV a urmat in cursul zilei de duminica, si inca de la inceput, Paul Andronic s-a concentrat pe imbunatatirea performantelor de sambata, fapt dovedit prin timpul obtinut la antrenamente, 2:04,977 , un timp foarte apropiat de cel mai bun rezultat inregistrat in ziua precedenta. Abilitatile si experienta pilotului Autotehnica, coroborate cu capacitatile extraordinare ale automobilului de competitie Evo IX H, automobil dezvoltat si cu aportul partenerilor oficiali, Motul, SKF si Pirelli, au condus la o prima mansa de concurs impresionanta, in care Paul Andronic si-a imbunatatit rezultatul cu aproximativ 3 secunde. Astfel, Paul a reusit sa depaseasca propriul Personal Best Record pe traseu si sa depaseasca recordul turismelor cu peste 1.5 secunde! Totusi, obiectivul de a obtine un timp sub 2 secunde nu a putut fi atins in prima mansa de concurs. Datorita scaderii temperaturii la nivelul asfaltului, conditiile de aderenta s-au schimbat, astfel incat Paul Andronic nu a mai urcat si in mansa a doua de concurs, urmandul ca targetul de a obtine un timp mai bun de 2 minute sa fie atins cel mai probabil la cele doua etape care marcheaza incheierea sezonului competitional. La sfarsitul zilei, cu un timp de 2:01,089, si un avans de 4 respectiv 5 secunde in fata lui Lucian Radut si Daniel Onoriu, Paul Andronic a marcat inca o victorie la grupa H, obtinand din nou locul 2 la Open, unde a fost devansat doar de monopostul Lola F3000 pilotat de Lucien Hora. Privind in urma, se poate observa ca aceasta ar fi cea de 17a victorie consecutiva la Grupa H pentru Paul Andronic, iar sansele sunt destul de mari ca situatia sa continue in acelasi ritm pentru pilotul Autotehnica.
In prezent Paul Andronic conduce detasat clasamentul la grupa H, unde Dutescu Mihnea este pe locul 2, cu 21 puncte mai putine decat pilotul Autotehnica, iar Daniel Onoriu pe pozitia a 3a. La Open, Paul este in continuare pe pozitia a 2a, la 15 puncte in spatele lui Lucien Hora si 11 puncte in fata lui Lucian Radut si 19 puncte in fata lui Dutescu Mihnea care ocupa in prezent pozitia a4a. Cu 12 etape ramase pana la final, Paul Andronic ii invita pe toti fanii vitezei in coasta sa vina sa urmareasca spectacolul chiar de la fata locului, si sa ajute la raspandirea popularitatii fenomenului in Romania , aducandu-l la nivelul la care merita sa fie.
La finalul celui de-al doilea weekend competitional, Paul a remarcat si schimbarile survenite in organizarea acestei etape: " Ca si organizare s-au vazut clar pasi inainte facuti in comparatie cu Teliu, fapt ce demonstreaza ca se poate si ca trebuie sa ne impunem punctul de vedere mai des."
In urma rezultatului bun obtinut la Rasnov, Paul Andronic s-a declarat totusi nemultumit de situatia privind incalzitoarele de anvelope, care nu a fost solutionata :" Se pare ca anul acesta nu se doreste reintroducerea lor, sper ca pentru la anul sa gasim o solutie care sa ne permita sa urcam in siguranta indiferent de temperatura exterioara. Am avut noroc ca la Rasnov nu am avut totusi nevoie de ele, pentru ca a fost destul de cald!" Discutand pe baza rezultatelor inregistrate de adversarii sai directi sau chiar de cei care au tintit podiumul in acest weekend competitional, Paul a declarat urmatoarele " Adversarii mei de la grupa H au reusit urcari bune dar nu s-au apropriat de mine, fapt motivat de lipsa de antrenament a lui Onoriu care a stat pe margine o perioada destul de indelungata, desi masina lui este destul de competitiva cat sa putem avea un duel spectaculos. Duta a avut o evolutie excelenta si laudabila dar cu modelul acela de masina nu poate emite pretentii la mai mult, el poate mult mai mult decat poate masina lui, chiar daca aceasta e pregatita la cel mai inalt nivel, are totusi limitele ei. Radut confirma talentul lui si arata ca se poate merge tare si cu o masina mai putin puternica dar cu alte atuuri , nu il consider un adversar direct pentru ca el participa la alta grupa."
Paul Andronic a luat startul in cele doua etape la volanul aceluiasi Mitsubishi Evo IX Autotehnica H, un automobil de competitie realizat prin expertiza Autotehnica, in mare parte in-house, dezvoltat la un nivel formidabil. Etapa a IIIa a fost pentru pilotul Autotehnica o zi de incalzire care a decurs conform asteptarilor. Primele doua manse de antrenament au fost dedicate fanilor care au dorit sa vada cum e sa faci o urcare pe un traseu de coasta cu Paul Andronic si masina sa de competitie, astfel incat cel mai bun timp obtinut la finalul celor doua sesiuni a fost de doar 2:10,271 . Inainte de prima mansa de concurs masina a intampinat o problema tehnica "Inainte de urcarile de concurs a aparut si o problema tehnica legata de programarea senzorului de clapeta de acceleratie (TPS) ce nu a putut fi rezolvata in mod profesionist si a trebuit sa improvizez, lucru care m-a deconcentrat de pe aspectul pilotaj si m-a focusat catre rezolvarea unei probleme care dealtfel ar fi trebuit sa fie minore". Chiar si in aceste conditii, timpul obtinut in antrenamente a fost imbunatatit cu aproximativ 6 secunde, plasandu-l pe pilotul Autotehnica pe pozitia a 2a la Open, si pe prima pozitie la grupa H. Timpul a fost usor imbunatatit mai departe odata cu mansa a doua de concurs, iar Paul Andronic si-a adjudecat astfel inca o victorie la Grupa H, la care se adauga "argintul" la Open. Competitorul direct de la grupa H5, Daniel Onoriu, a obtinut un timp mai slab cu 3 secunde prin comparatie, 2:07,792.
Etapa cu numarul IV a urmat in cursul zilei de duminica, si inca de la inceput, Paul Andronic s-a concentrat pe imbunatatirea performantelor de sambata, fapt dovedit prin timpul obtinut la antrenamente, 2:04,977 , un timp foarte apropiat de cel mai bun rezultat inregistrat in ziua precedenta. Abilitatile si experienta pilotului Autotehnica, coroborate cu capacitatile extraordinare ale automobilului de competitie Evo IX H, automobil dezvoltat si cu aportul partenerilor oficiali, Motul, SKF si Pirelli, au condus la o prima mansa de concurs impresionanta, in care Paul Andronic si-a imbunatatit rezultatul cu aproximativ 3 secunde. Astfel, Paul a reusit sa depaseasca propriul Personal Best Record pe traseu si sa depaseasca recordul turismelor cu peste 1.5 secunde! Totusi, obiectivul de a obtine un timp sub 2 secunde nu a putut fi atins in prima mansa de concurs. Datorita scaderii temperaturii la nivelul asfaltului, conditiile de aderenta s-au schimbat, astfel incat Paul Andronic nu a mai urcat si in mansa a doua de concurs, urmandul ca targetul de a obtine un timp mai bun de 2 minute sa fie atins cel mai probabil la cele doua etape care marcheaza incheierea sezonului competitional. La sfarsitul zilei, cu un timp de 2:01,089, si un avans de 4 respectiv 5 secunde in fata lui Lucian Radut si Daniel Onoriu, Paul Andronic a marcat inca o victorie la grupa H, obtinand din nou locul 2 la Open, unde a fost devansat doar de monopostul Lola F3000 pilotat de Lucien Hora. Privind in urma, se poate observa ca aceasta ar fi cea de 17a victorie consecutiva la Grupa H pentru Paul Andronic, iar sansele sunt destul de mari ca situatia sa continue in acelasi ritm pentru pilotul Autotehnica.
In prezent Paul Andronic conduce detasat clasamentul la grupa H, unde Dutescu Mihnea este pe locul 2, cu 21 puncte mai putine decat pilotul Autotehnica, iar Daniel Onoriu pe pozitia a 3a. La Open, Paul este in continuare pe pozitia a 2a, la 15 puncte in spatele lui Lucien Hora si 11 puncte in fata lui Lucian Radut si 19 puncte in fata lui Dutescu Mihnea care ocupa in prezent pozitia a4a. Cu 12 etape ramase pana la final, Paul Andronic ii invita pe toti fanii vitezei in coasta sa vina sa urmareasca spectacolul chiar de la fata locului, si sa ajute la raspandirea popularitatii fenomenului in Romania , aducandu-l la nivelul la care merita sa fie.
La finalul celui de-al doilea weekend competitional, Paul a remarcat si schimbarile survenite in organizarea acestei etape: " Ca si organizare s-au vazut clar pasi inainte facuti in comparatie cu Teliu, fapt ce demonstreaza ca se poate si ca trebuie sa ne impunem punctul de vedere mai des."
In urma rezultatului bun obtinut la Rasnov, Paul Andronic s-a declarat totusi nemultumit de situatia privind incalzitoarele de anvelope, care nu a fost solutionata :" Se pare ca anul acesta nu se doreste reintroducerea lor, sper ca pentru la anul sa gasim o solutie care sa ne permita sa urcam in siguranta indiferent de temperatura exterioara. Am avut noroc ca la Rasnov nu am avut totusi nevoie de ele, pentru ca a fost destul de cald!" Discutand pe baza rezultatelor inregistrate de adversarii sai directi sau chiar de cei care au tintit podiumul in acest weekend competitional, Paul a declarat urmatoarele " Adversarii mei de la grupa H au reusit urcari bune dar nu s-au apropriat de mine, fapt motivat de lipsa de antrenament a lui Onoriu care a stat pe margine o perioada destul de indelungata, desi masina lui este destul de competitiva cat sa putem avea un duel spectaculos. Duta a avut o evolutie excelenta si laudabila dar cu modelul acela de masina nu poate emite pretentii la mai mult, el poate mult mai mult decat poate masina lui, chiar daca aceasta e pregatita la cel mai inalt nivel, are totusi limitele ei. Radut confirma talentul lui si arata ca se poate merge tare si cu o masina mai putin puternica dar cu alte atuuri , nu il consider un adversar direct pentru ca el participa la alta grupa."
Avand in vedere planurile de viitor pentru acest sezon, pilotul Autotehnica asteapta cu nerabdare etapa de la Sinaia unde va participa la volanul aceluiasi Mitsubishi EVO IX Autotehnica H - sprijinit de sponsorii oficiali Motul,SKF si Pirelli, fara de care toate rezultatele obtinute nu ar fi fost posibile - si unde , mentioneaza el "sper sa reeditez rezultatul de anul trecut indiferent de conditiile meteo!"
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 €
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Audi q5 quatro 2017 23800 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Ford s-max 2.0 2011 6200 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Vw touran diesel 2011 5790 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
PieseAuto.ro
Accident frontal: ce piese auto schimbam la masina?
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
StiriPeSurse.ro
'Pușcărie', unul dintre suspecții în cazul asasinării milionarului Kreiner, va fi adus în țară pe...
mai multe
Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 22 Iunie 2012