Ce a facut Paul Andronic la Rasnov, week-endul trecut?

Trimite unui prieten
Campionatul National de Viteza in Coasta a continuat cu etapele III si IV in weekendul 16-17 iunie, de data aceasta la Rasnov, un traseu care va fi folosit din nou la sfarsitul sezonului 2012. Cu un total de aproximativ 100 de piloti inscrisi pe lista inaintea startului acestei etape, se pare ca, si in contextul economic dificil al acestui an, pasiunea pentru viteza in coasta nu poate fi oprita prea usor.
Paul Andronic a luat startul in cele doua etape la volanul aceluiasi Mitsubishi Evo IX Autotehnica H, un automobil de competitie realizat prin expertiza Autotehnica, in mare parte in-house, dezvoltat la un nivel formidabil. Etapa a IIIa a fost pentru pilotul Autotehnica o zi de incalzire care a decurs conform asteptarilor. Primele doua manse de antrenament au fost dedicate fanilor care au dorit sa vada cum e sa faci o urcare pe un traseu de coasta cu Paul Andronic si masina sa de competitie, astfel incat cel mai bun timp obtinut la finalul celor doua sesiuni a fost de doar 2:10,271 . Inainte de prima mansa de concurs masina a intampinat o problema tehnica "Inainte de urcarile de concurs a aparut si o problema tehnica legata de programarea senzorului de clapeta de acceleratie (TPS) ce nu a putut fi rezolvata in mod profesionist si a trebuit sa improvizez, lucru care m-a deconcentrat de pe aspectul pilotaj si m-a focusat catre rezolvarea unei probleme care dealtfel ar fi trebuit sa fie minore". Chiar si in aceste conditii, timpul obtinut in antrenamente a fost imbunatatit cu aproximativ 6 secunde, plasandu-l pe pilotul Autotehnica pe pozitia a 2a la Open, si pe prima pozitie la grupa H. Timpul a fost usor imbunatatit mai departe odata cu mansa a doua de concurs, iar Paul Andronic si-a adjudecat astfel inca o victorie la Grupa H, la care se adauga "argintul" la Open. Competitorul direct de la grupa H5, Daniel Onoriu, a obtinut un timp mai slab cu 3 secunde prin comparatie, 2:07,792.
Etapa cu numarul IV a urmat in cursul zilei de duminica, si inca de la inceput, Paul Andronic s-a concentrat pe imbunatatirea performantelor de sambata, fapt dovedit prin timpul obtinut la antrenamente, 2:04,977 , un timp foarte apropiat de cel mai bun rezultat inregistrat in ziua precedenta. Abilitatile si experienta pilotului Autotehnica, coroborate cu capacitatile extraordinare ale automobilului de competitie Evo IX H, automobil dezvoltat si cu aportul partenerilor oficiali, Motul, SKF si Pirelli, au condus la o prima mansa de concurs impresionanta, in care Paul Andronic si-a imbunatatit rezultatul cu aproximativ 3 secunde. Astfel, Paul a reusit sa depaseasca propriul Personal Best Record pe traseu si sa depaseasca recordul turismelor cu peste 1.5 secunde! Totusi, obiectivul de a obtine un timp sub 2 secunde nu a putut fi atins in prima mansa de concurs. Datorita scaderii temperaturii la nivelul asfaltului, conditiile de aderenta s-au schimbat, astfel incat Paul Andronic nu a mai urcat si in mansa a doua de concurs, urmandul ca targetul de a obtine un timp mai bun de 2 minute sa fie atins cel mai probabil la cele doua etape care marcheaza incheierea sezonului competitional. La sfarsitul zilei, cu un timp de 2:01,089, si un avans de 4 respectiv 5 secunde in fata lui Lucian Radut si Daniel Onoriu, Paul Andronic a marcat inca o victorie la grupa H, obtinand din nou locul 2 la Open, unde a fost devansat doar de monopostul Lola F3000 pilotat de Lucien Hora. Privind in urma, se poate observa ca aceasta ar fi cea de 17a victorie consecutiva la Grupa H pentru Paul Andronic, iar sansele sunt destul de mari ca situatia sa continue in acelasi ritm pentru pilotul Autotehnica.
In prezent Paul Andronic conduce detasat clasamentul la grupa H, unde Dutescu Mihnea este pe locul 2, cu 21 puncte mai putine decat pilotul Autotehnica, iar Daniel Onoriu pe pozitia a 3a. La Open, Paul este in continuare pe pozitia a 2a, la 15 puncte in spatele lui Lucien Hora si 11 puncte in fata lui Lucian Radut si 19 puncte in fata lui Dutescu Mihnea care ocupa in prezent pozitia a4a. Cu 12 etape ramase pana la final, Paul Andronic ii invita pe toti fanii vitezei in coasta sa vina sa urmareasca spectacolul chiar de la fata locului, si sa ajute la raspandirea popularitatii fenomenului in Romania , aducandu-l la nivelul la care merita sa fie.
La finalul celui de-al doilea weekend competitional, Paul a remarcat si schimbarile survenite in organizarea acestei etape: " Ca si organizare s-au vazut clar pasi inainte facuti in comparatie cu Teliu, fapt ce demonstreaza ca se poate si ca trebuie sa ne impunem punctul de vedere mai des."
In urma rezultatului bun obtinut la Rasnov, Paul Andronic s-a declarat totusi nemultumit de situatia privind incalzitoarele de anvelope, care nu a fost solutionata :" Se pare ca anul acesta nu se doreste reintroducerea lor, sper ca pentru la anul sa gasim o solutie care sa ne permita sa urcam in siguranta indiferent de temperatura exterioara. Am avut noroc ca la Rasnov nu am avut totusi nevoie de ele, pentru ca a fost destul de cald!" Discutand pe baza rezultatelor inregistrate de adversarii sai directi sau chiar de cei care au tintit podiumul in acest weekend competitional, Paul a declarat urmatoarele " Adversarii mei de la grupa H au reusit urcari bune dar nu s-au apropriat de mine, fapt motivat de lipsa de antrenament a lui Onoriu care a stat pe margine o perioada destul de indelungata, desi masina lui este destul de competitiva cat sa putem avea un duel spectaculos. Duta a avut o evolutie excelenta si laudabila dar cu modelul acela de masina nu poate emite pretentii la mai mult, el poate mult mai mult decat poate masina lui, chiar daca aceasta e pregatita la cel mai inalt nivel, are totusi limitele ei. Radut confirma talentul lui si arata ca se poate merge tare si cu o masina mai putin puternica dar cu alte atuuri , nu il consider un adversar direct pentru ca el participa la alta grupa."
Paul Andronic a luat startul in cele doua etape la volanul aceluiasi Mitsubishi Evo IX Autotehnica H, un automobil de competitie realizat prin expertiza Autotehnica, in mare parte in-house, dezvoltat la un nivel formidabil. Etapa a IIIa a fost pentru pilotul Autotehnica o zi de incalzire care a decurs conform asteptarilor. Primele doua manse de antrenament au fost dedicate fanilor care au dorit sa vada cum e sa faci o urcare pe un traseu de coasta cu Paul Andronic si masina sa de competitie, astfel incat cel mai bun timp obtinut la finalul celor doua sesiuni a fost de doar 2:10,271 . Inainte de prima mansa de concurs masina a intampinat o problema tehnica "Inainte de urcarile de concurs a aparut si o problema tehnica legata de programarea senzorului de clapeta de acceleratie (TPS) ce nu a putut fi rezolvata in mod profesionist si a trebuit sa improvizez, lucru care m-a deconcentrat de pe aspectul pilotaj si m-a focusat catre rezolvarea unei probleme care dealtfel ar fi trebuit sa fie minore". Chiar si in aceste conditii, timpul obtinut in antrenamente a fost imbunatatit cu aproximativ 6 secunde, plasandu-l pe pilotul Autotehnica pe pozitia a 2a la Open, si pe prima pozitie la grupa H. Timpul a fost usor imbunatatit mai departe odata cu mansa a doua de concurs, iar Paul Andronic si-a adjudecat astfel inca o victorie la Grupa H, la care se adauga "argintul" la Open. Competitorul direct de la grupa H5, Daniel Onoriu, a obtinut un timp mai slab cu 3 secunde prin comparatie, 2:07,792.
Etapa cu numarul IV a urmat in cursul zilei de duminica, si inca de la inceput, Paul Andronic s-a concentrat pe imbunatatirea performantelor de sambata, fapt dovedit prin timpul obtinut la antrenamente, 2:04,977 , un timp foarte apropiat de cel mai bun rezultat inregistrat in ziua precedenta. Abilitatile si experienta pilotului Autotehnica, coroborate cu capacitatile extraordinare ale automobilului de competitie Evo IX H, automobil dezvoltat si cu aportul partenerilor oficiali, Motul, SKF si Pirelli, au condus la o prima mansa de concurs impresionanta, in care Paul Andronic si-a imbunatatit rezultatul cu aproximativ 3 secunde. Astfel, Paul a reusit sa depaseasca propriul Personal Best Record pe traseu si sa depaseasca recordul turismelor cu peste 1.5 secunde! Totusi, obiectivul de a obtine un timp sub 2 secunde nu a putut fi atins in prima mansa de concurs. Datorita scaderii temperaturii la nivelul asfaltului, conditiile de aderenta s-au schimbat, astfel incat Paul Andronic nu a mai urcat si in mansa a doua de concurs, urmandul ca targetul de a obtine un timp mai bun de 2 minute sa fie atins cel mai probabil la cele doua etape care marcheaza incheierea sezonului competitional. La sfarsitul zilei, cu un timp de 2:01,089, si un avans de 4 respectiv 5 secunde in fata lui Lucian Radut si Daniel Onoriu, Paul Andronic a marcat inca o victorie la grupa H, obtinand din nou locul 2 la Open, unde a fost devansat doar de monopostul Lola F3000 pilotat de Lucien Hora. Privind in urma, se poate observa ca aceasta ar fi cea de 17a victorie consecutiva la Grupa H pentru Paul Andronic, iar sansele sunt destul de mari ca situatia sa continue in acelasi ritm pentru pilotul Autotehnica.
In prezent Paul Andronic conduce detasat clasamentul la grupa H, unde Dutescu Mihnea este pe locul 2, cu 21 puncte mai putine decat pilotul Autotehnica, iar Daniel Onoriu pe pozitia a 3a. La Open, Paul este in continuare pe pozitia a 2a, la 15 puncte in spatele lui Lucien Hora si 11 puncte in fata lui Lucian Radut si 19 puncte in fata lui Dutescu Mihnea care ocupa in prezent pozitia a4a. Cu 12 etape ramase pana la final, Paul Andronic ii invita pe toti fanii vitezei in coasta sa vina sa urmareasca spectacolul chiar de la fata locului, si sa ajute la raspandirea popularitatii fenomenului in Romania , aducandu-l la nivelul la care merita sa fie.
La finalul celui de-al doilea weekend competitional, Paul a remarcat si schimbarile survenite in organizarea acestei etape: " Ca si organizare s-au vazut clar pasi inainte facuti in comparatie cu Teliu, fapt ce demonstreaza ca se poate si ca trebuie sa ne impunem punctul de vedere mai des."
In urma rezultatului bun obtinut la Rasnov, Paul Andronic s-a declarat totusi nemultumit de situatia privind incalzitoarele de anvelope, care nu a fost solutionata :" Se pare ca anul acesta nu se doreste reintroducerea lor, sper ca pentru la anul sa gasim o solutie care sa ne permita sa urcam in siguranta indiferent de temperatura exterioara. Am avut noroc ca la Rasnov nu am avut totusi nevoie de ele, pentru ca a fost destul de cald!" Discutand pe baza rezultatelor inregistrate de adversarii sai directi sau chiar de cei care au tintit podiumul in acest weekend competitional, Paul a declarat urmatoarele " Adversarii mei de la grupa H au reusit urcari bune dar nu s-au apropriat de mine, fapt motivat de lipsa de antrenament a lui Onoriu care a stat pe margine o perioada destul de indelungata, desi masina lui este destul de competitiva cat sa putem avea un duel spectaculos. Duta a avut o evolutie excelenta si laudabila dar cu modelul acela de masina nu poate emite pretentii la mai mult, el poate mult mai mult decat poate masina lui, chiar daca aceasta e pregatita la cel mai inalt nivel, are totusi limitele ei. Radut confirma talentul lui si arata ca se poate merge tare si cu o masina mai putin puternica dar cu alte atuuri , nu il consider un adversar direct pentru ca el participa la alta grupa."
Avand in vedere planurile de viitor pentru acest sezon, pilotul Autotehnica asteapta cu nerabdare etapa de la Sinaia unde va participa la volanul aceluiasi Mitsubishi EVO IX Autotehnica H - sprijinit de sponsorii oficiali Motul,SKF si Pirelli, fara de care toate rezultatele obtinute nu ar fi fost posibile - si unde , mentioneaza el "sper sa reeditez rezultatul de anul trecut indiferent de conditiile meteo!"
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
5802204204 5801527202 789499-5003s garrett turbo iveco... 5000 Lei
0445120007 0986435508 bosch injector daf /iveco eurocarg /new... 450 Lei
Pompa spalare parbriz era 465036 35 Lei
-
5801553219 504388756 0986437512 bosch pompa inalta presiune... 3000 Lei
Sh01-13700 810358-5002 810358-0002 garrett biturbo mazda 3/6... 300 €
0445118009 a6540700087 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
-
0 986 435 655 0 445 124 014 504388750 bosch injector new... 2000 Lei
Punte spate fiat panda 169 704 Lei
166007885r 1660000q2d a6220700087 0445110546 bosch injector... 500 Lei
-
Capace roata diahatsu terios 2006+ din abs+pvc 850 Lei
Jante aliaj 16 zoll marca dezent, gama dacia duster, mazda,... 1000 Lei
Jante aliaj 16 zoll originale opel astra h 1000 Lei
-
0445120054 504091504 2855491 0986435545 injector iveco... 130 €
Jante nissan juke, qashqai, x-trail, murano, leaf , originale,... 2499 Lei
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
-
Ford fiesta mca trend 5 d 2017 5500 €
Stop tripla lampa stanga renault megane 2 break 8200417349... 200 Lei
Jante aliaj 17 zoll marca oxigin, gama vw, audi, seat, skoda,... 2900 Lei
-
Bmw 120 seria 1 /1.6 diesel recent adus si inmatri ro.2025 an... 31500 Lei
Cardan audi a4 b8 allroad (8kh) 2.0 tdi quattro 163 cai cod:... 1299 Lei
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta... 3000 Lei
-
Citroen ds4 2.0bluehdi 2017 8820 €
0 445 020 195 5801486599 bosch pompa inalta presiune iveco... 600 €
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett... 5000 Lei
-
Radiator apa - chevrolet lacetti 2003 , 96553424 264.13 Lei
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
-
0445876882 0445110800 166007427r h8201636333 injector... 500 Lei
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
-
0445116042 9687454380 1980el 0986435392 bosch injector citroen... 500 Lei
Mini cooper s countryman all4 2014 7900 €
Jante nissan juke , qashqai , x-trail, jante aliaj nissan... 1700 Lei
-
Opel corsa s-d ba11 2009 2000 €
9x2q-9k546-db 9x2q-9k546-da 0445116013 bosch injector citroen... 500 Lei
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 22 Iunie 2012