Cupa RESITA 2-4 iulie – Pilotul Ion Nicolae se pregateste de start

Cupa RESITA 2-4 iulie – Pilotul Ion Nicolae se pregateste de start
Dupa ce a ocupat pozitia a 3-a in prima etapa din CNVC, la Campulung, in cadrul grupei F2, Ion Nicolae a intampinat ceva probleme pe parcursul celui de-al doilea week-end din calendarul competitional. Dar cu toate astea, se pregateste pentru etapa de la Resita.
Distribuie pe Facebook

Probleme? Mai precis, la Teliu, etapa cu numarul 3 a fost una cu ghinion. Un boost controller dereglat a facut presiunea din turbo sa creasca peste normal la prima mansa cronometrata. Rezultatul? Cu 800 de metri inainte de finish, dupa o urcare buna, presiunea a indoit o supapa, masina ajungand la linia de final cu greu, cu o viteza de croaziera, demna de o plimbare pe Magheru, nicidecum de o urcare in coasta. Cu ajutorul celor de la Mach 1, in urma unei verificari cu compresmetrul, un piston s-a dovedit a fi mort - ulterior aflandu-se ca o supapa este de vina. Prin urmare, restul week-endului a fost compromis pentru Ion Nicolae.

"Am venit la Teliu cu un set de slicuri noi BF Goodrich, de la Racing Nick si am reusit sa termin cele doua antrenamente si o mansa de concurs. Masina a avut la Teliu o aderenta foarte buna, dar nu am avut noroc cu presiunea din turbo care a scapat de sub control si am indoit o supapa. Insa acum masina este in pregatiri si va fi gata pentru etapa de la Resita" spune Ion Nicolae.

Pilotul Ion Nicolae alearga in CNVC cu un Golf 2, motor 1.8 Turbo. "Pentru Teliu am facut cateva reglaje la motor si am schimbat si ghidurile de supape, care tot din cauza presiunii mari aveau joc. In plus, voi incerca sa alerg cu un set diferit de bujii" a mai adaugat Nicolae.

In sezonul 2010, Ion Nicolae este sustinut de 4Tuning, V&V International Consulting, ASAP International, Chemtraders.

Onboard Ion Nicolae

Distribuie pe Facebook
mai multe