File de jurnal. DIN COASTA DE PILOT episodul 1
A inceput campionatul. Simt ca respir, ca sunt complet din nou. Mergem la Campulung! Locul in care in 2007 am simtit gustul victoriei pentru prima oara, la a doua etapa din cariera mea. Ma asteapta o lupta grea anul acesta. La start s-au anuntat inca doua monoposturi si imi va fi foarte greu sa imi pastrez pozitia in clasamentul general, eu ramanand in joc cu aceeasi masina. Principalul meu adversar, Lucien Hora, si-a achizionat un monstru. L-am auzit mergand la Pitesti si m-am panicat la sunetul gros de lupta pe care il scotea. Parca imi spunea: „Stai acasa. Acum eu voi fi stapanul coastelor!”. Dar acum sunt aici si voi lua startul. De sus de tot, cineva a pregatit terenul de joaca in favoarea mea: stropi de ploaie si cativa nori pentru lupta ce va urma. Nu am facut foarte multe recunoasteri, merg pe instinct azi.
Prima urcare de antrenament: masina are probleme. Am pierdut mare parte din ulei sus. Suruburile nu au fost stranse, am pierdut si colierul de la turbo. Nu pot urca a doua oara. Prietenul meu, pilotul Paul Andronic, ma salveaza cu piesele de care am nevoie. Trebuie sa verificam totul din nou. Pilotii pleaca in a doua urcare de antrenament. Eu stau si le ascult motoarele turate si sunt agitat. Tristete, agitatie, nervozitate. Este obligatoriu sa urc in mansa cronometrata acum. Incalzitoarele jos, casca, manusile. Masina e gata si sunt la start. Urc si ma calific in poll position. Adversarul meu pare a nu stapani inca masina, ceea ce imi va da un avantaj pe care nu am de gand sa il ratez. Pauzele trec mai greu cand masina este in stare buna. Incepe concursul. Scot un timp foarte bun: 1:32.564. Se pare ca masina ii face probleme lui Hora, iar fratii Dumitrescu nu mai sunt un pericol azi. Norii se aduna incet, incet. E iar pauza. Primele picaturi de ploaie incep si nu stiu ce decizie sa iau: slick-uri, intermediare? Punem intermediarele. Stropii se opresc, dar voi urca cu ele. Poate sus ploua mai tare. Start! Finish! „Cat?” 1:44.028. Number 1 !! La coborare imi salut fanii ca de obicei. Sunt fericit.
E duminica si lupta se anunta si mai grea. Pentru ca mi-e prieten bun si il cunosc, stiu ca Hora nu se va multumi cu o masina care sa-l domine si va merge mult mai bine azi. Se pare ca il ajuta si vremea. Desi norii s-au adunat pe cer, undeva, in departare, se vede o pata de cer senin care devine din ce in ce mai mare. Urcarile de antrenament se termina repede. Pauzele trec greu. Masina pare a functiona perfect, dar ma calific dupa Hora. E bine oricum, eu nu fortez masina in antrenamente, dar ceva imi spune ca nici el. In sfarsit sunt la start. Plec! Vreau sa plec! Nu pot sa plec! Masina m-a tradat! Am rupt diferentialul...
Am intors masina in parcul service si cu o disperare extrema o desfacem. Cautam piesa, dar nu o gasim nicaieri la rezerve. Norocul meu este ca vin la antrenamente cu o masina similara cu cea de concurs, un Mitsubishi EVO 8. Dar cea de concurs este de generatie mai veche. Piesele nu se potrivesc. Acum am doua masini dezmembrate, cocotate pe cricuri, triste si fara viata. Abandon... Stiu ca asa e firesc si e parte din joc, dar nu pot ceda. Si eu si toti cei din jurul meu stam pe telefoane. Unde gasim piesa? Cine ne va da din nou speranta? Paul nu, Sorin nu... Solutiile cad una cate una. Ce ma fac? O are Vali Porcisteanu, in Pitesti. Ma uit la ceas si... e perfect. Sun cativa motociclisti sa mi-o aduca, nu reusesc nimic. Pleaca de aici un prieten cu masina in goana maxima, sa o ia. Gata stresul! Intru iar in joc. Dar asteptarea ma omoara. Ma suna Vali. Piesa nu se potriveste... Abandon... Mai e o singura solutie: un pilot de grupa A5 are masina de concurs „compatibila”. Nu, nu vrea... Il inteleg. E pilot, lupta pentru podium. Acum e clar: ABANDON... Le spun la baieti sa stranga sa plecam. Dintr-o data, masina „donatoare” parcheaza langa mine. Ciprian Ciobotaru coboara si imi spune: „Ia ce vrei de pe ea, dar sa nu mi-o strici de tot. Eu nu ma mai dau. Ma duc pe coasta sa te vad cand urci.” Doamne!!! Ne repezim ca niste fiare pe masina care ne va putea da o noua sansa. Timpul, timpul! „Cate minute mai sunt?” E posibil sa avem timp. Repede!... 10 minute, 20 de minute, 40 de minute. START! Urc cu grija sa nu stric ceva. Vreau sa termin cursa in puncte si nu are sens sa fortez. FINISH! „Cat?” 1:30.281. Cel mai bun timp realizat vreodata de o masina 4x4 pe acest traseu! Bineeeee!
O-NO! O-NO! O-NO! Coboram in coloana si nu-mi vine sa cred! Am 35 de puncte dupa Campulung. Sunt lider detasat. Imi salut fanii si sunt iar fericit. In fata mea, Lola imi zambeste cu subinteles: „Mai vedem noi cine e stapanul coastelor...”
-
Jante de aliaj 5x112 r18 originale audi a4 b9,(compatibile...
600 €
Dezmembram renault kangoo 1.5 dci an fabr. 2015
Bmw 320 2.0d 2007
3650 €
-
Stop stanga / dreapta ford fiesta mk6 2010 2011 2012 2013
100 Lei
9x2q-9k546-db 9x2q-9k546-da 0445116013 bosch injector citroen...
500 Lei
Stop stanga aripa, fiat albea (178) (id:650991)
274 Lei
-
Tripla lampa stop stanga skoda octavia 1997-2000 noua...
165 Lei
Scrumiera skoda octavia ii fab. 2004 - 2013 ⭐⭐⭐⭐⭐
100 Lei
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite...
2900 €
-
Carlig remorcare nissan qashqai j10 2007 2008 2009 2010 2011 2012
500 Lei
Jante audi a4 b9 a6 avant 4g/4g1 a6 f2 new a6 allroad q3 q5...
3600 Lei
G-g02085 macara pentru camionete 450kg
897 Lei
-
0 986 435 655 0 445 124 014 504388750 bosch injector new...
2000 Lei
Jante noi 17 inch originale vw passat 3g b8 r17 nivelles
950 €
Carcasa cutie sigurante dacia sandero 2 stepway 2013-2020 noua
160 Lei
-
Furtun apa 2.0 cdi mercedes a-class w169 a6402001452
70 Lei
Bara spate mercedes clk w209 me-clk-209-bslook-r1fp
339 €
Prag stanga tabla renault kadjar 1.2 benzina 2017
1089 Lei
-
Egr vw passat b6 2.0 tdi an 2009 2010 2011 2012
298 Lei
0 445 020 195 5801486599 bosch pompa inalta presiune iveco...
600 €
Adaptor bec led volkswagen golf 7 / passat b7 / scirocco 386913
23 Lei
-
Radio cd audi a5 a4 b8, 8t1035652g, 8t1035652d,
380 Lei
A6510700587 28342997 delphi r00002d injector mercedes cdi 2.2...
100 €
Motor iveco daily 2.8 hdi
2200 Lei
-
Stop stanga / dreapta dacia sandero 2008 2009 2010 2011 2012
100 Lei
Capac buton geam electric opel astra h zafira b tigra b
20 Lei
Furtun / conducta intercooler audi a3 8p 1.9 tdi fab. 2003 -...
80 Lei
-
Bandou / ornament aripa stanga spate hyundai tucson fab. 2004...
100 Lei
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett...
5000 Lei
Suport accesorii audi a3 8p 1.9 tdi fab. 2003 - 2012...
50 Lei
-
Motoras reglare far xenon audi a6 c7, audi a6 4g, a7, s6, rs6...
100 Lei
Conducte tur retur injectoare bmw 2.0d m47 seria 1 3 e87 e90...
100 Lei
Bmw 520 2.0 d 2012
7500 €
-
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa...
3000 Lei
Pompa frana mercedes c-class w203 a0054303830
200 Lei
Vw bora 1600 2000
1000 €
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
PieseAuto.ro
Accident frontal: ce piese auto schimbam la masina?



