File de jurnal. DIN COASTA DE PILOT episodul 1
A inceput campionatul. Simt ca respir, ca sunt complet din nou. Mergem la Campulung! Locul in care in 2007 am simtit gustul victoriei pentru prima oara, la a doua etapa din cariera mea. Ma asteapta o lupta grea anul acesta. La start s-au anuntat inca doua monoposturi si imi va fi foarte greu sa imi pastrez pozitia in clasamentul general, eu ramanand in joc cu aceeasi masina. Principalul meu adversar, Lucien Hora, si-a achizionat un monstru. L-am auzit mergand la Pitesti si m-am panicat la sunetul gros de lupta pe care il scotea. Parca imi spunea: „Stai acasa. Acum eu voi fi stapanul coastelor!”. Dar acum sunt aici si voi lua startul. De sus de tot, cineva a pregatit terenul de joaca in favoarea mea: stropi de ploaie si cativa nori pentru lupta ce va urma. Nu am facut foarte multe recunoasteri, merg pe instinct azi.
Prima urcare de antrenament: masina are probleme. Am pierdut mare parte din ulei sus. Suruburile nu au fost stranse, am pierdut si colierul de la turbo. Nu pot urca a doua oara. Prietenul meu, pilotul Paul Andronic, ma salveaza cu piesele de care am nevoie. Trebuie sa verificam totul din nou. Pilotii pleaca in a doua urcare de antrenament. Eu stau si le ascult motoarele turate si sunt agitat. Tristete, agitatie, nervozitate. Este obligatoriu sa urc in mansa cronometrata acum. Incalzitoarele jos, casca, manusile. Masina e gata si sunt la start. Urc si ma calific in poll position. Adversarul meu pare a nu stapani inca masina, ceea ce imi va da un avantaj pe care nu am de gand sa il ratez. Pauzele trec mai greu cand masina este in stare buna. Incepe concursul. Scot un timp foarte bun: 1:32.564. Se pare ca masina ii face probleme lui Hora, iar fratii Dumitrescu nu mai sunt un pericol azi. Norii se aduna incet, incet. E iar pauza. Primele picaturi de ploaie incep si nu stiu ce decizie sa iau: slick-uri, intermediare? Punem intermediarele. Stropii se opresc, dar voi urca cu ele. Poate sus ploua mai tare. Start! Finish! „Cat?” 1:44.028. Number 1 !! La coborare imi salut fanii ca de obicei. Sunt fericit.
E duminica si lupta se anunta si mai grea. Pentru ca mi-e prieten bun si il cunosc, stiu ca Hora nu se va multumi cu o masina care sa-l domine si va merge mult mai bine azi. Se pare ca il ajuta si vremea. Desi norii s-au adunat pe cer, undeva, in departare, se vede o pata de cer senin care devine din ce in ce mai mare. Urcarile de antrenament se termina repede. Pauzele trec greu. Masina pare a functiona perfect, dar ma calific dupa Hora. E bine oricum, eu nu fortez masina in antrenamente, dar ceva imi spune ca nici el. In sfarsit sunt la start. Plec! Vreau sa plec! Nu pot sa plec! Masina m-a tradat! Am rupt diferentialul...
Am intors masina in parcul service si cu o disperare extrema o desfacem. Cautam piesa, dar nu o gasim nicaieri la rezerve. Norocul meu este ca vin la antrenamente cu o masina similara cu cea de concurs, un Mitsubishi EVO 8. Dar cea de concurs este de generatie mai veche. Piesele nu se potrivesc. Acum am doua masini dezmembrate, cocotate pe cricuri, triste si fara viata. Abandon... Stiu ca asa e firesc si e parte din joc, dar nu pot ceda. Si eu si toti cei din jurul meu stam pe telefoane. Unde gasim piesa? Cine ne va da din nou speranta? Paul nu, Sorin nu... Solutiile cad una cate una. Ce ma fac? O are Vali Porcisteanu, in Pitesti. Ma uit la ceas si... e perfect. Sun cativa motociclisti sa mi-o aduca, nu reusesc nimic. Pleaca de aici un prieten cu masina in goana maxima, sa o ia. Gata stresul! Intru iar in joc. Dar asteptarea ma omoara. Ma suna Vali. Piesa nu se potriveste... Abandon... Mai e o singura solutie: un pilot de grupa A5 are masina de concurs „compatibila”. Nu, nu vrea... Il inteleg. E pilot, lupta pentru podium. Acum e clar: ABANDON... Le spun la baieti sa stranga sa plecam. Dintr-o data, masina „donatoare” parcheaza langa mine. Ciprian Ciobotaru coboara si imi spune: „Ia ce vrei de pe ea, dar sa nu mi-o strici de tot. Eu nu ma mai dau. Ma duc pe coasta sa te vad cand urci.” Doamne!!! Ne repezim ca niste fiare pe masina care ne va putea da o noua sansa. Timpul, timpul! „Cate minute mai sunt?” E posibil sa avem timp. Repede!... 10 minute, 20 de minute, 40 de minute. START! Urc cu grija sa nu stric ceva. Vreau sa termin cursa in puncte si nu are sens sa fortez. FINISH! „Cat?” 1:30.281. Cel mai bun timp realizat vreodata de o masina 4x4 pe acest traseu! Bineeeee!
O-NO! O-NO! O-NO! Coboram in coloana si nu-mi vine sa cred! Am 35 de puncte dupa Campulung. Sunt lider detasat. Imi salut fanii si sunt iar fericit. In fata mea, Lola imi zambeste cu subinteles: „Mai vedem noi cine e stapanul coastelor...”
- Land-rover freelander 2.2 td4 4x4 td4 hse automata navi pdc 2007 4990 € Intinzator curea curea distributie volvo v40 hatchback bta... 98.85 Lei Punte spate nissan qashqai 2010 suv 1.6 i 800 Lei
- Set rulment roata bmw 5 e60 bta h1b013bta 291.36 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2650 € Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz cls c219... 122.79 Lei
- Vw golf 1.2tsi comfortline bluemotion pdc pilot 105 cp euro 5... 5990 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6950 € Set rulment roata bmw 3 e30 bta h2b001bta 92.92 Lei
- Set rulment roata renault espace iii je0 bta h2r032bta 253.32 Lei Set rulment roata vw golf vi 5k1 bta h1w018bta 214.02 Lei Rola ghidare/conducere curea transmisie opel zafira tourer c... 89.75 Lei
- Set rulment roata renault megane i ba0/1 bta h2r009bta 79.91 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 14500 $ Skoda octavia 1.2benzina euro 6 dublu clima pilot jante 2017 8300 €
- Set rulment roata lancia y 840a bta h2f005bta 190.74 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 € Set rulment roata daewoo rezzo klau bta h1x010bta 100.09 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Set rulment roata citroËn jumper caroserie 230l bta h2c017bta 128.6 Lei Set rulment roata citroËn jumper platou / sasiu 230 bta... 128.6 Lei
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Scrumiera 3g1863284 volkswagen vw passat b8 [2014 - 2020] 194 Lei Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz m-class... 122.79 Lei
- Set rulment roata fiat ducato platou / sasiu 230 bta h2c017bta 128.6 Lei Ford fiesta 1.25i 2007 1600 € Vw passat 2.0tdi dsg 170 cp sportline xenon clima pilot trapa... 3650 €
- Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz clk c209... 122.79 Lei Set rulment roata opel astra f van 55 bta h1x010bta 100.09 Lei Set rulment roata skoda yeti 5l bta h1w018bta 214.02 Lei
- Grila radiator transit custom facelift ( 2017-2021 ) 450 Lei Set rulment roata renault clio ii bb0/1/2 cb0/1/2 bta h2r009bta 79.91 Lei Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz e-class... 122.79 Lei
- Set rulment roata peugeot boxer platou / sasiu zct bta h2c017bta 128.6 Lei Nissan leaf tekna special 2019 23500 $ Set rulment roata audi tt roadster 8j9 bta h1w018bta 214.02 Lei