Masa verde devine o practica si in automobilism

In acest week-end au avut loc la Straja (Alba Iulia), etapele 3 si 4 din Campionatul National de Viteza in Coasta. Dupa ce primele doua etape de la Campulung au reusit sa aiba totusi loc dupa indelungi ore de asteptare a deciziei FRAS daca este posibila desfasurarea acestora sau nu, la Alba Iulia oficialii au luat o noua decizie controversata.
DANIEL ONORIU S-A IMPUS VINERI FARA PROBLEME
Vineri, Daniel Onoriu, avandu-l ca principal adversar pe Titi Aur, a reusit sa se impuna fara drept de apel dupa cele doua probe de concurs. “A fost o cursa pe care cu siguranta nu o voi uita prea repede, pentru ca in ziua de dinaintea inceperii ei aveam toate motivele sa ma intorc din drum. Au fost nenumarate peripetii prin care am trecut ca sa ajungem eu si echipa mea la aceasta etapa, intamplari pe care fanii mei si cei interesati le pot citi detaliat pe forum-ul site-ului ono41.ro. Dar am ajuns totusi sa luam startul, am realizat si timpi buni fara prea mult antrenament si fara a avea probleme majore la masina. La prima urcare de antrenament a cedat iar pompa de servo-directie, iar la prima mansa cronometrata m-a lasat si bateria. In rest, etapa de vineri a decurs normal. Am apreciat traseul foarte tehnic, cu o continuitate aparte”, a declarat invingatorul etapei de vineri de la Straja, Daniel Onoriu.
Rezultate finale:
41 Onoriu Daniel Mitsubishi Lancer EVO 6 timp realizat: 01:46,688
112 Aur Titi Mitsubishi Lancer EVO 9 timp realizat: 01:48,212
5 Rusu Constantin WW Golf TDI timp realizat: 01:49,277
DUMINICĂ, FINAL SENZAŢIONAL PE PROBE, DEZASTRUOS LA MASA VERDE
Ziua de duminica a inceput promitator pentru Daniel. Nici masina si nici pilotul nu dadeau semne de “uzura”, fapt dovedit si de rezultatele scoase in mansele de cronometru, cand Daniel a reusit timpul record al coastei: 1:40,9! Un timp indelung apreciat de colegii si specialistii sportului cu motor.
Mansele de cronomentru de duminica:
41 Onoriu Daniel – Mitsubishi Lancer EVO 6 – prima mansa: 01:44,500 / a doua 01:40,903
112 Aur Titi – Mitsubishi Lancer EVO 9 – prima mansa: 01:45,292 / a doua 01:46:130
5 Rusu Constantin – WW Golf TDI – prima mansa: 01:51,543 / a doua 01:47,535
Concurs:
41 Onoriu Daniel – Mitsubishi Lancer EVO 6 – timp realizat: 01:44,287
112 Aur Titi – Mitsubishi Lancer EVO 9 – timp realizat: 01:45,585
5 Rusu Constantin – WW Golf TDI – timp realizat: 01:46,431
Cu toate acestea, cel care a obtinut cele 10 puncte pentru victorie a fost cel de-al doilea clasat, Titi Aur, datorita deciziei Comitetului Comisarilor Sportivi de a-l exclude din concurs pe pilotul cu numarul 41 pentru o manevra neregulamentara efectuata in afara traseului.
“Sunt foarte suparat. Au fost timpii mei, lupta mea, coasta mea. In afara traseului de concurs am efectuat o manevra care s-a dovedit a fi neregulamentara. Nu mai conteaza acum care au fost circumstantele in care s-a intamplat totul. Pot doar sa spun ca eram stresat si ca imi doream sa depasesc timpul cel mai bun obtinut tot de mine, stiam ca se poate, dar la acea prima urcare de concurs am simtit probleme la cutia de viteze. Toata proba am mers cu maxim a 3-a viteza, pentru ca nu mai vroia sa intre intr-a patra. Cu toate astea, am scos si cel mai bun timp al coastei, si cel mai bun timp in concurs”, a continuat Daniel Onoriu.
AM GRESIT, DAR DECIZIA A FOST NEDREAPTA
Comisia Comisarilor Sportivi a decis excluderea lui Daniel Onoriu din etapa de duminica pe motivul executarii unei manevre neregulamentare: “Nu imi mergea masina bine si eram foarte suparat. Vroiam sa cobor sub 1:40 si sunt sigur ca puteam. Am gresit conform regulamentului, dar nu sunt nicidecum de acord cu excluderea, articolul pe baza caruia am fost exclus permitand si SANCTIUNI DISCIPLINARE, care pot sa insemne de la avertisment verbal pana la amenda. Dar domnii comisari au ales excluderea mea. Nu pot sa accept acest lucru si voi face tot ce imi sta in putinta sa ma lupt pentru dreptatea mea”, a declarat Daniel.
CONFLICT MORAL INTRE DANIEL ONORIU SI TITI AUR
In ce priveste “conflictul moral” iscat intre Daniel Onoriu si profesorul sau, Titi Aur, Daniel a declarat urmatoarele: “Am ramas fara treapta a 4-a, am terminat si l-am intrebat pe Titi daca are caurator de rezerva pentru cutia mea, mi-a spus ca are si mi-a cerut acordul sa se urce in masina mea si sa simta cu mana lui daca este o problema asa cum semnalasem eu in legatura cu treapta a 4-a de viteza; i-am spus ca poate, fara nici o problema, doar e idolul meu de o viata. A probat cutia stand pe loc cu piciorul in ambreiaj si mi-a spus ca intra in toate vitezele, apoi a coborat si mi-a spus sa urc si eu in masina sa vad ca merge; m-am urcat, am schimbat pe loc in toate vitezele si intr-adevar intra in toate vitezele de la 1 la 5. Dupa ce i-am confirmat, mi-a spus sa o testez si in mers; inainte de a pleca de pe loc, nu aveam siguranta manevrei si l-am intrebat daca pot face asta, iar raspunsul a fost afirmativ. Am facut aprox. 50-100 m din cei 400 m pana la linia de finish (deci practic nu periclitam siguranta nimanui, desi teoretic nu este permis) si asta a fost tot. Dupa care am aflat de la oficialul de sus ca ceea ce am facut este neregulamentar si ca este posibil sa fiu amendat. Acum... eu nu sunt in masura sa spun decat ca am gresit si sub stresul la care functionam in acele momente nu am gandit ca pot face ceva interzis. Nu mi-as fi riscat pozitia niciodata. Am fost exclus pentru aceasta manevra neregulamentara pe care eu am facut-o. Altceva nu mai conteaza acum”, a continuat Daniel.
EXCLUDERE IN LOC DE SANCTIUNI DISCIPLINARE
Inca de la inceputul anului Daniel s-a dovedit a fi un comentator inversunat pentru drepturile pilotilor. A semnalat de fiecare data multiple probleme de organizare sau de “regulament” care puneau in disconfort sau pericol viata pilotilor: “Nu vreau sa acuz pe nimeni mai mult decat pe mine ca am dat ocazia optima celor care ma asteptau sa gresesc si pe cei care au luat decizia de excludere, pentru ca se putea da o “sanctiune disciplinara”, dar nu au vrut. Au preferat excluderea ca sa ma dea ca si exemplu, stiind ca eu ma lupt pentru titlu si ca fiecare punct conteaza. Articolul in baza caruia am fost exclus prevedea si “sanctiuni disciplinare”, probabil in functie de gravitatea incalcarii. Una este sa te intorci pe traseu si sa-ti continui drumul in sens invers (ratiunea de baza a introducerii acestei sanctiuni in regulament) si alta este sa faci cativa metri in sens invers in spatiu de regrupare, cu mult inainte de linia de finish. Gravitatea faptelor este graduala. Mie mi s-a dat maximul posibil ca pedeapsa, in conditiile in care lupta mea este pentru titlu. Ceva nu este in regula”, a explicat Daniel Onoriu.O ETAPA CU O ORGANIZARE DE TOP
Dincolo de procedura de a declara castigatorul la masa verde, organizarea acestei etape de la Straja a fost una dintre cele mai bune: “Felicit organizatorul pentru ceea ce a reusit sa faca. Pentru prima oara am avut sandwish-uri si un loc decent de stat sus la regrupare: cort, apa, scaune, apa. Etapele de concurs de duminica au fost filmate din elicopter. Sper ca sa avem si noi pilotii acces la imagini. Au fost multe plusuri si in calitate de pilot participant la aceste competitii pot spune ca daca toti organizatorii ar continua directia trasata la Alba Iulia, motorsportul ar avea numai de castigat”, a comentat Daniel Onoriu.
APLAUZELE DE DUMINICA M-AU ... TOPIT
“Multumesc celor care m-au sustinut pentru rezultatul sportiv de duminica. Aplauzele indelungi de la festivitatea de premiere mi-au creat unul dintre cele mai emotionante momente traite de mine pana acum. Multumesc si echipei mele Racing Nick, X-motors, SKN si in PRogress pentru tot sprijinul lor. Urez bafta tuturor pilotilor si la etapele urmatoare. Eu pot doar sa promit fanilor mei si ai acestui sport ca voi face tot posibilul sa fiu la start sa ma lupt cu adversarii mei in secunde, sutimi, zecimi...”, a concluzionat Daniel Onoriu.
-
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
-
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei
Toba finala sport audi a4 b5 friedrich motorsport 400 Lei
-
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei
Elevator auto cu 2 coloane pe surub 4500 Lei
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei
-
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
Aripa dreapta opel frontera b 1999 2004 350 Lei
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
-
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
-
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
-
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei
-
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
Grila dreapta proiector ceata bara fata audi a4 b8 2012-2015... 235 Lei
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei
-
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
Faruri bi-xenon hummer h3 cu lupa 3750 Lei
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
-
Bara spate ford kuga 2 st-line facelift an 2016-2017-2018-2019... 600 Lei
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
-
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Panou sigurante bsm ab4 peugeot 508 i 2.0 hdi rxh hybrid4 163... 500 Lei
-
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
Set ornamente crom grila radiator suzuki vitara (2015-2018) 200 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €


