MINI Clubvan Concept: transport marfa in stilul MINI, detalii complete
Van lifestyle compact pentru afaceri si timp liber.
Primul prototip de acest gen in segmentul premium.
Premiera mondiala in cadrul editiei 2012 a Salonului Auto de la Geneva.
Trimite unui prieten
Stilul "diferentiaza-te de multime" poate fi incredibil de practic - iar caracterul practic surprinzator de atractiv. Desi, aparent, profilurile intra in conflict, MINI Clubvan Concept le reuneste intr-un singur pachet, deschizand astfel drumul pentru un concept inovator care nu are echivalent in segmentul premium al automobilelor mici. Prototipul a fost dezvoltat pe baza MINI Clubman si are premiera mondiala programata la editia 2012 a Salonului Auto de la Geneva.
MINI Clubvan Concept combina placerea condusului pentru care MINI este renumit, cu o capacitate extinsa de transport. Astfel, experienta MINI isi va croi drum spre noi domenii ale vietii, caracterul distinctiv al marcii castigand mai multa popularitate in randul publicului-tinta care anterior nu reprezenta un obiectiv pentru MINI.
Sectiunea cargo acoperita, aflata in spatele scaunelor din fata, si geamurile laterale spate opace ale noului prototip il deosebesc de modelul MINI Clubman. MINI Clubvan Concept foloseste multitudinea de calitati pentru a deschide noi posibilitati de utilizare - pentru afaceri si pentru timpul liber. Acolo unde clientii, gama de produse sau mediul de operare ale unei afaceri necesita un anumit stil al masinilor, un model premium poate reprezenta solutia perfecta pentru livrari. Spre exemplu, o masina de genul MINI Clubvan Concept s-ar potrivi perfect in flota unui creator de moda, a proprietarului unei galerii de arta sau a unei firme de catering. Iar calitatile sale multilaterale il fac sa fie potrivit si pentru un fotograf care, pe timpul saptamanii, isi transporta camere, trepiede sau lumini - si echipamentul voluminos pentru sport si timp liber in weekend.
Cu multa naturalete, MINI Clubvan Concept utilizeaza magia combinarii unui caracter practic imbunatatit cu concentrarea stilului de viata bine echilibrat. Aceasta abilitate se bazeaza pe capacitatea impresionanta de adaptare care reprezinta una din mostenirile marcii MINI. In cazul versiuni clasice Mini, ideea de maximizare a capacitatii de incarcare a inceput inca din 1960, la numai un an dupa lansarea automobilului. Cu un ampatament mai lung cu 10 centimetri, compartiment cargo separat si usi spate divizate, Morris Mini Van a fost echipat perfect pentru utilizare comerciala. De asemenea a reprezentat baza pentru Morris Mini Traveller - model integral cu geamuri si cu patru locuri -, unul din predecesorii MINI Clubman, modelul de succes in prezent. Astfel, dupa mai bine de 50 de ani, MINI Clubvan Concept asista la repetarea istoriei - chiar daca intr-o maniera usor diferita.
Doua locuri, cinci usi, potential infinit de utilizare.
Limitarea masinii la doua locuri creeaza proprietarilor volumul de care au nevoie in fiecare zi, dar deschide si o dimensiune complet noua in ceea ce priveste potentialul de personalizare. Compartimentul cargo de la MINI Clubvan Concept intruchipeaza interpretarea noua a principiului utilizat la modelul clasic Mini: furnizarea nivelului maxim de spatiu interior cu cea mai mica amprenta posibila. Sectiunea cargo se intinde de la usile spate divizate pana la grila de separare din spatele celor doua scaune. Podeaua complet plana utilizeaza la maximum adancimea interiorului, iar acest lucru permite ca volumul de incarcare al prototipului sa depaseasca nivelul atins de MINI Clubman.
Sase inele de prindere, incastrate in podeaua compartimentului cargo, utilizeaza curele elastice pentru a fixa obiecte de diferite lungimi, inaltimi si latimi - fara riscul ca acestea sa alunece. Alaturi de acestea, grila de separare, care este fixata de caroseria masinii, asigura ca obiectele din compartimentul cargo nu ajung peste locurile din fata, chiar si in cazul unor franari violente. Sectiunea inferioara a partitiei este realizata din aluminiu solid, in timp ce partea superioara consta dintr-un grilaj in structura de fagure, din otel inoxidabil de culoare argintie. Peretii laterali si podeaua compartimentului cargo sunt tapitate cu stofa de calitate, de culoarea antracitului. Totodata, tapiteria antracit a acoperisului se extinde pe intreaga lungime a interiorului. Aceasta schema coloristica uniforma accentueaza caracterul veritabil, orientat spre utilitate, de care dispune MINI Clubvan Concept.
Ca si MINI Clubman, MINI Clubvan Concept este un automobil cu cinci usi. Doua usi in fata pentru conducator si pasagerul din fata, doua usi spate si "Club Door", care ofera optiunea de incarcare si prin lateral.
Nivelul generos de spatiu de la bordul prototipului poate fi exploatat in maniere diverse. Utilizatorii comerciali vor fi deosebit de incantati sa descopere posibilitatile de configurare a compartimentului cargo in functie de nevoile individuale. De exemplu, sculele si bunurile pot fi stocate sigur si in ordine in sertare sau rafturi potrivite. Prizele de 12 V din zona spate a compartimentului cargo ofera o utilitate suplimentara.
Design exterior
Datorita utilitatii impresionante si stilului traditional al marcii, MINI Clubvan Concept are un caracter inconfundabil. Avand dimensiunile exterioare de la MINI Clubman si beneficiind de o capacitate marita de stocare, prototipul este primul model premium din segmentul vanurilor bazate pe automobile mici.
Modificarile de design orientate spre functionalitate nu au impact asupra proportiilor masinii si a limbajului de design emblematic MINI, dar ofera clientilor sansa de a combina cerintele utilizarii comerciale cu aprecierea stilului personal.
MINI Clubvan Concept este finisat exterior cu o culoare British Racing Green, care se extinde pana la acoperis, montantii C si capacele oglinzilor exterioare. In stilul unui automobil pentru transport marfa, geamurile laterale spate de la MINI Clubvan Concept sunt opace.
MINI Clubvan Concept combina placerea condusului pentru care MINI este renumit, cu o capacitate extinsa de transport. Astfel, experienta MINI isi va croi drum spre noi domenii ale vietii, caracterul distinctiv al marcii castigand mai multa popularitate in randul publicului-tinta care anterior nu reprezenta un obiectiv pentru MINI.
Sectiunea cargo acoperita, aflata in spatele scaunelor din fata, si geamurile laterale spate opace ale noului prototip il deosebesc de modelul MINI Clubman. MINI Clubvan Concept foloseste multitudinea de calitati pentru a deschide noi posibilitati de utilizare - pentru afaceri si pentru timpul liber. Acolo unde clientii, gama de produse sau mediul de operare ale unei afaceri necesita un anumit stil al masinilor, un model premium poate reprezenta solutia perfecta pentru livrari. Spre exemplu, o masina de genul MINI Clubvan Concept s-ar potrivi perfect in flota unui creator de moda, a proprietarului unei galerii de arta sau a unei firme de catering. Iar calitatile sale multilaterale il fac sa fie potrivit si pentru un fotograf care, pe timpul saptamanii, isi transporta camere, trepiede sau lumini - si echipamentul voluminos pentru sport si timp liber in weekend.
Doua locuri, cinci usi, potential infinit de utilizare.
Limitarea masinii la doua locuri creeaza proprietarilor volumul de care au nevoie in fiecare zi, dar deschide si o dimensiune complet noua in ceea ce priveste potentialul de personalizare. Compartimentul cargo de la MINI Clubvan Concept intruchipeaza interpretarea noua a principiului utilizat la modelul clasic Mini: furnizarea nivelului maxim de spatiu interior cu cea mai mica amprenta posibila. Sectiunea cargo se intinde de la usile spate divizate pana la grila de separare din spatele celor doua scaune. Podeaua complet plana utilizeaza la maximum adancimea interiorului, iar acest lucru permite ca volumul de incarcare al prototipului sa depaseasca nivelul atins de MINI Clubman.
Sase inele de prindere, incastrate in podeaua compartimentului cargo, utilizeaza curele elastice pentru a fixa obiecte de diferite lungimi, inaltimi si latimi - fara riscul ca acestea sa alunece. Alaturi de acestea, grila de separare, care este fixata de caroseria masinii, asigura ca obiectele din compartimentul cargo nu ajung peste locurile din fata, chiar si in cazul unor franari violente. Sectiunea inferioara a partitiei este realizata din aluminiu solid, in timp ce partea superioara consta dintr-un grilaj in structura de fagure, din otel inoxidabil de culoare argintie. Peretii laterali si podeaua compartimentului cargo sunt tapitate cu stofa de calitate, de culoarea antracitului. Totodata, tapiteria antracit a acoperisului se extinde pe intreaga lungime a interiorului. Aceasta schema coloristica uniforma accentueaza caracterul veritabil, orientat spre utilitate, de care dispune MINI Clubvan Concept.
Ca si MINI Clubman, MINI Clubvan Concept este un automobil cu cinci usi. Doua usi in fata pentru conducator si pasagerul din fata, doua usi spate si "Club Door", care ofera optiunea de incarcare si prin lateral.
Nivelul generos de spatiu de la bordul prototipului poate fi exploatat in maniere diverse. Utilizatorii comerciali vor fi deosebit de incantati sa descopere posibilitatile de configurare a compartimentului cargo in functie de nevoile individuale. De exemplu, sculele si bunurile pot fi stocate sigur si in ordine in sertare sau rafturi potrivite. Prizele de 12 V din zona spate a compartimentului cargo ofera o utilitate suplimentara.
Design exterior
Datorita utilitatii impresionante si stilului traditional al marcii, MINI Clubvan Concept are un caracter inconfundabil. Avand dimensiunile exterioare de la MINI Clubman si beneficiind de o capacitate marita de stocare, prototipul este primul model premium din segmentul vanurilor bazate pe automobile mici.
Modificarile de design orientate spre functionalitate nu au impact asupra proportiilor masinii si a limbajului de design emblematic MINI, dar ofera clientilor sansa de a combina cerintele utilizarii comerciale cu aprecierea stilului personal.
MINI Clubvan Concept este finisat exterior cu o culoare British Racing Green, care se extinde pana la acoperis, montantii C si capacele oglinzilor exterioare. In stilul unui automobil pentru transport marfa, geamurile laterale spate de la MINI Clubvan Concept sunt opace.
Suprafetele mari pe lateral ofera posibilitati extinse de personalizare, care scot in evidenta MINI Clubvan Concept. Pe geamurile laterale etanseizate se afla logoul unei companii de design cu sediul in Marea Britanie, tara unde se afla originile MINI. Datorita graficelor aplicate manual, automobilul are o amprenta personala.
Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (5)
Poze MINI Clubvan Concept: transport marfa in stilul MINI
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (5)
-
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett...
5000 Lei
Stop stanga / dreapta dacia sandero 2008 2009 2010 2011 2012
100 Lei
9x2q-9k546-db 9x2q-9k546-da 0445116013 bosch injector citroen...
500 Lei
-
Stop stanga aripa, fiat albea (178) (id:650991)
274 Lei
Bmw 520 2.0 d 2012
7500 €
Carlig remorcare nissan qashqai j10 2007 2008 2009 2010 2011 2012
500 Lei
-
Prag stanga tabla renault kadjar 1.2 benzina 2017
1089 Lei
Suport accesorii audi a3 8p 1.9 tdi fab. 2003 - 2012...
50 Lei
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa...
3000 Lei
-
0 445 020 195 5801486599 bosch pompa inalta presiune iveco...
600 €
Carcasa cutie sigurante dacia sandero 2 stepway 2013-2020 noua
160 Lei
Jante audi a4 b9 a6 avant 4g/4g1 a6 f2 new a6 allroad q3 q5...
3600 Lei
-
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite...
2900 €
Conducte tur retur injectoare bmw 2.0d m47 seria 1 3 e87 e90...
100 Lei
Pompa frana mercedes c-class w203 a0054303830
200 Lei
-
Jante noi 17 inch originale vw passat 3g b8 r17 nivelles
950 €
Jante de aliaj 5x112 r18 originale audi a4 b9,(compatibile...
600 €
Stop stanga / dreapta ford fiesta mk6 2010 2011 2012 2013
100 Lei
-
Motoras reglare far xenon audi a6 c7, audi a6 4g, a7, s6, rs6...
100 Lei
0 986 435 655 0 445 124 014 504388750 bosch injector new...
2000 Lei
Vw bora 1600 2000
1000 €
-
Carlig remorca 7h0803881b volkswagen vw transporter t5 [2003 -...
600 Lei
Scrumiera skoda octavia ii fab. 2004 - 2013 ⭐⭐⭐⭐⭐
100 Lei
A6510700587 28342997 delphi r00002d injector mercedes cdi 2.2...
100 €
-
Capac buton geam electric opel astra h zafira b tigra b
20 Lei
Bara spate mercedes clk w209 me-clk-209-bslook-r1fp
339 €
Furtun apa 2.0 cdi mercedes a-class w169 a6402001452
70 Lei
-
G-g02085 macara pentru camionete 450kg
897 Lei
Radio cd audi a5 a4 b8, 8t1035652g, 8t1035652d,
380 Lei
Adaptor bec led volkswagen golf 7 / passat b7 / scirocco 386913
23 Lei
-
Motor iveco daily 2.8 hdi
2200 Lei
Furtun / conducta intercooler audi a3 8p 1.9 tdi fab. 2003 -...
80 Lei
Dezmembram renault kangoo 1.5 dci an fabr. 2015
-
Bandou / ornament aripa stanga spate hyundai tucson fab. 2004...
100 Lei
Bmw 320 2.0d 2007
3650 €
Tripla lampa stop stanga skoda octavia 1997-2000 noua...
165 Lei
PieseAuto.ro
Cand dai drumul la aerul conditionat se aud zgomote? Iata ce piese se strica
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
PieseAuto.ro
Accident frontal: ce piese auto schimbam la masina?
Publicat în categoria: Concept Car
DATA PUBLICĂRII: 21 Februarie 2012



