Doar un miracol te mai salveaza in caz de accident. Noroc ca noul Fiat Palio nu se vinde si in Europa

Doar un miracol te mai salveaza in caz de accident. Noroc ca noul Fiat Palio nu se vinde si in Europa
  • Ultima sesiune de teste de la Latin NCAP are ca protagonisti modelele Fiat Palio si BYD F0
  • Automobilul italian a reusit sa obtina o stea la categoria Protectia Adultilor si trei stele pentru Protectia Copiilor
  • Autoturismul chinezesc a obtinut 0 stele la categoria Protectia Adultilor si o stea pentru Protectia Copiilor
Distribuie pe Facebook

Iar partea cea proasta e ca steaua obtinuta de automobilul italian reprezinta vestea buna pe care sesiunea de teste organizata recent in laboratoarele Latin NCAP ne-o aduce.

Nu mai reprezinta niciun secret pentru nimeni. Modul in care automobilul reactioneaza si protejeaza pasagerii, respectiv pietonii in caz de impact este unul dintre aspectele pe care producatorii de masini pun accent atunci cand vine vorba de proiectarea unui model nou.

Chiar si asa, inca mai exista si in ziua de astazi autoturisme care termina testele de impact cu o singura stea. Un bun exemplu in acest sens vine sub forma Fiat-ului Palio, izbit recent frontal si lateral de institutia Latin NCAP.

"Multumita" celor (doar) doua airbag-uri din dotare, automobilul italian a reusit sa obtina numai 18.09 puncte (din 34 disponibile) la categoria Protectia Adultilor. In schimb, departamentul Protectia Copiilor se lauda cu un total de 31.57 de puncte dintr-un maximum de 49.

Pe scurt, in caz de impact, Fiat-ul Palio este una dintre masinile in care nu iti doresti sa te afli. Daca in cazul unui accident frontal mai exista sanse de scapare, lipsa protectiei laterale... spune multe despre ce se intampla daca esti lovit dintr-o parte.

Iar modelul italian reprezinta bila alba a ultimei sesiuni de teste organizata de Latin NCAP. Nu de alta, dar izbit in laboratoarele institutiei cu pricina a fost si BYD-ul F0, unde zeroul din coada pare sa faca referire nu doar la numarul airbag-urilor oferite, ci si la cel al stelelor obtinute.

Vazand cat de "bine" se descurca la impactul frontal, specialistii organismului anterior mentionat au mai renuntat la a simula si un accident lateral. Asadar, singurele puncte ale automobilului chinezesc sunt cele 12.65 oferite pentru protectia acordata copiilor.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Crash Test DATA PUBLICĂRII: 9 August 2016