Masinile chinezesti, la fel de nesigure ca cele romanesti, conform Euro NCAP

Masinile chinezesti, la fel de nesigure ca cele romanesti, conform Euro NCAP
Landwind CV9 este un mini MPV (multi-purpose vehicle) fabricat in China. Masina este de fapt un mini-van si a fost primul model de masina fabricat de catre un producator chinez, care a fost testat de Euro NCAP, autoritatea in materie de siguranta auto. Motivul pentru care a fost testat de catre europeni este unul simplu: chinezii vor sa intre cu acest model pe piata din Europa. Insa rezultatele nu sunt foarte imbucuratoare. Masina a primit tot 2 stele, la fel ca modelul Logan sau Sandero.
Trimite unui prieten

Landwind CV9 a primit urmatoarele note:

Protectie pasagerii din fata la impactul fata si lateral: 12 puncte (34%)

Protectie copii: 22 puncte (45%)

Protectie pietoni: 11 puncte (31%)

Asistenta de siguranta: 2 puncte (29%)

Masinile chinezesti, la fel de nesigure ca cele romanesti, conform Euro NCAP

Protectia pasagerilor din fata

In urma impactului, structura de rezistenta a suferit foarte mult si a fost la limita de rupere. Soferul nu a avut deloc protectie in zona pieptului, dar a avut zona femurala si cea a genunchiului protejata bine. Bordul prezinta unghiuri care pot cauza multe daune si rani pasagerilor. Coloana de directie a volanului s-a indoit si a cauzat daune picioarelor soferului, fapt care a dus la o depunctare mare a masinii.

Landwind nu are airbaguri laterale de protectie, asa ca in urma impactului lateral, protectia = 0. Portierele s-au deschis in urma impactului si scaunele s-au distrus complet.

Masinile chinezesti, la fel de nesigure ca cele romanesti, conform Euro NCAP

Protectia copiilor

La un impact frontal, manechinul de teste al unui copil de 3 ani s-a deplasat mult mai mult data de normal, din pozitia in scaunul de copil cu fata inainte. Insa la impactul lateral, si manechinul de 3 ani si cel de 18 luni au fost protejati de scaunul special pentru copii. Airbagul din fata nu poate fi deconectat pentru a permite montarea unui scaun de copil pe locul din fata iar stickerul care avertizeaza asta nu este vizibil, ceea ce a dus la depunctarea masinii la acest capitol.

Masinile chinezesti, la fel de nesigure ca cele romanesti, conform Euro NCAP

Protejarea pietonilor

Spoilerul frontal ofera o protectie buna pietonilor in anumite zone si una foarte slaba in altele. Capota ofera o protectie slaba, asa ca nu a obtinut niciun punct.

Asistenta de siguranta

Un sistem de avertizare sonor in caz de ne-cuplare a centurii de siguranta este standard pe toate modelele. Un sistem ESP de stabilitate nu exista pe acest model.

Landwind CV9 - costa 14.500 Euro in Europa!

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Crash Test DATA PUBLICĂRII: 25 Noiembrie 2010