Noul BMW Seria 3 primeste punctaj maxim la testele de impact Euro NCAP

Noul BMW Seria 3 primeste punctaj maxim la testele de impact Euro NCAP
Dupa ce am testat si noi, nu demult noul BMW Seria 3, si ne-am bucurat de toate sistemele de siguranta care ne-au tinut departe de orice problema, iata ca cei de la Euro NCAP, autoritatea in materie de siguranta rutiera europeana, au dat verdictul. Conform acestora, noul Seria 3 2012 este o masina cat se poate de sigura, obtinand un punctaj maxim de 5 stele.
Distribuie pe Facebook

Masina cu care s-au efectuat testele a fost un model 320d cu volan pe stanga, avand o greutate totala de 1495 de kg.

Noul BMW Seria 3 primeste punctaj maxim la testele de impact Euro NCAP

Protectia pasagerilor adulti 95%

Compartimentul pasagerilor din fata in BMW Seria 3 a ramas stabil la impactul frontal. Conform citirilor realizate de manechinele de test, a fost inregistrata o buna protectie pentru genunchii si zona femurala atat a soferului cat si a pasagerului. Acelasi nivel de protectie este oferit si persoanelor de diferite dimensiuni si care stau in diferite pozitii.

In cazul impactului lateral, toate zonele au fost bine protejate, asa ca masina a scos punctaj maxim. In cazul impactului mai violent cu un talp, s-a dovedit ca persoanele se bucura de o protectie buna in zona abdomenului, a capului si a pelvisului. Scaunele si tetierele au oferit o protectie buna si in cazul unei coliziuni din spate.

Protectia copiilor 84%

Conform inregistrarilor facute de manechinele de test, BMW Seria 3 a obtinut punctaj maxim in cazul pasagerului de 18 luni si a obtinut un punctaj bun pentru pasagerul de 3 ani. In impactul frontal, miscarea frontala a capului unui copil de 3 ani care sta cu privirea inainte nu a fost deloc excesiva. In cazul impactului lateral, ambii pasageri de 18 luni si 3 ani au fost bine fixati, minimalizand riscul atingerii unor parti din masina ce pot provoca rani. Un buton de decuplare a airbagului de la pasager este optional, dar nu a fost punctat pentru ca nu este in echiparea standard. Insemnele vizuale despre pericolul folosirii unui scaun de copil pe locul din fata sunt mari si vizibile.

Protectia pietonilor 78%

Atat spoilerul fata cat si partea din fata a capotei motorului au oferit o protectie buna pietonilor, in cazul unui impact, asadar masina a obtinut scor maxim in aceste zone. In toate zonele in care este posibil sa se loveasca capul unui copil a fost remarcata o buna protectie, dar in cazul unui adult, aceasta a fost destul de slaba.

Sisteme de siguranta 86%

Sistemul ESP este standard la BMW Seria 3, asa ca a raspuns cerintelor Euro NCAP. Reminderul pentru centura este standard la sofer, pasager si bancheta spate. Un sistem de limitare a vitezei este optional, asa ca nu a fost punctat de catre Euro NCAP, nefiind standard.

Vrei sa aflii totul despre noul BMW Seria 3? Citeste AICI!

Crash test BMW Seria 3 2012

Distribuie pe Facebook
mai multe