Opel Meriva a obtinut punctajul maxim de cinci stele in cadrul testelor de impact Euro NCAP

Deja apreciat pentru ergonomia si flexibilitatea inovatoare, modelul Opel Meriva a primit din partea Euro NCAP punctajul de cinci stele pentru performante exceptionale in cadrul testelor de siguranta. Ca si modelele Astra si Insignia, monovolumul compact a obtinut rezultate remarcabile la fiecare dintre cele patru categorii: protectia ocupantilor, siguranta copiilor, protectia pietonilor si sisteme de siguranta.
Trimite unui prieten
Testele Euro NCAP confirma faptul ca inovatoarele portiere spate cu balamale posterioare ale modelului Meriva ofera un nivel ridicat de protectie in orice tip de coliziune. Portierele FlexDoors sunt incuiate automat cand autovehiculul atinge viteza de 4 km/h. In eventualitatea unui accident, acest mecanism descuie portierele pentru a permite pasagerilor sa paraseasca autovehiculului.
Portierele FlexDoors constituie o componenta majora a designului bine gandit si echilibrat al autovehiculului Meriva. Programul de siguranta se bazeaza pe o structura solida a caroseriei care, impreuna cu numeroasele sisteme de retentie, asigura un nivel optim de protectie a pasagerilor. Dotarile standard includ centurile de siguranta cu fixare in trei puncte pentru toate cele cinci scaune, airbagurile frontale si laterale pentru ambii pasageri din fata, precum si airbaguri tip cortina in fata si in spate. Scaunele din fata sunt prevazute cu dispozitive de pretensionare cu declansare in doua etape, iar sistemele de avertizare privind fixarea centurilor de siguranta sunt disponibile pentru toate cele cinci scaune. Tetierele active de pe scaunele din fata ajuta la prevenirea leziunilor cervicale, cele mai des intalnite rani cauzate de coliziunile din spate, care au adeseori efecte de lunga durata.
Soferii beneficiaza de Sistemul de eliberare a pedalelor patentat de Opel, care decupleaza pedalele in cazul unei coliziuni frontale, reducand pericolul de a suferi leziuni la nivelul partii de jos a picioarelor. Noua generatie a modelului Meriva este prevazuta cu un sistem de directie care absoarbe energia de impact si cu un capitonaj mai gros in partea de jos a panoului de instrumente. Pe langa functiile de protectie in caz de impact, noul Meriva ofera un Program electronic de stabilitate (ESP) de ultima generatie ca dotare standard, cu pachete software imbunatatite pentru stabilitate la franare si protectie impotriva rasturnarii, sustinand o dinamica de conducere optimizata si asigurand un nivel ridicat de siguranta activa.
Siguranta pentru copii si pietoni
Inginerii nostri au acordat o atentie speciala sigurantei copiilor. Rezultatul exceptional obtinut la aceasta categorie se datoreaza si scaunelor pentru copii Opel care sunt disponibile cu suport pentru montare ISOFIX pentru scaunele spate laterale si inelele de fixare pentru o curea top-tether suplimentara. Desigur, airbagul pentru pasagerul din fata poate fi dezactivat, pentru ca scaunul pentru copii sa fie instalat pe scaunul din fata.
Noua generatie a modelului Meriva a obtinut un scor excelent si la categoria privind protectia pietonilor. Desi capota este stabila, in zona decisiva aceasta este totusi suficient de flexibila pentru a reduce gravitatea impactului asupra capului in cazul accidentelor tipice care implica pietoni. Sistemul inovator al barei de protectie fata previne, de asemenea, leziunile la nivelul picioarelor si genunchilor.
Designul inteligent este profitabil
Designul inteligent al autovehiculului Meriva este profitabil din mai multe puncte de vedere: pe langa nivelul optim de siguranta a pasagerilor, costurile de service si intretinere ale modelului Meriva sunt scazute. Acest lucru se aplica in special daunelor cauzate de accidentele minore la viteze reduse, asa cum sunt majoritatea coliziunilor. Designul zonelor care sunt afectate cel mai mult in coliziuni a fost planificat in detaliu si solutiile de reparare practice au fost o prioritate. Ca urmare, campionul flexibilitatii poate beneficia de prime de asigurari extrem de accesibile comparativ cu cele ale concurentei.
Modelul Meriva, primul autovehicul care a primit certificarea pentru calitati ergonomice de la asociatia Aktion Gesunder Rucken e.V. (Actiune pentru un spate sanatos), adauga acum la realizarile sale aceste rezultate exceptionale la testele de impact Euro NCAP Avand in vedere faptul ca sistemul de notare a devenit si mai strict de anul trecut, aceste cinci stele sunt si mai valoroase decat erau pana acum.
Portierele FlexDoors constituie o componenta majora a designului bine gandit si echilibrat al autovehiculului Meriva. Programul de siguranta se bazeaza pe o structura solida a caroseriei care, impreuna cu numeroasele sisteme de retentie, asigura un nivel optim de protectie a pasagerilor. Dotarile standard includ centurile de siguranta cu fixare in trei puncte pentru toate cele cinci scaune, airbagurile frontale si laterale pentru ambii pasageri din fata, precum si airbaguri tip cortina in fata si in spate. Scaunele din fata sunt prevazute cu dispozitive de pretensionare cu declansare in doua etape, iar sistemele de avertizare privind fixarea centurilor de siguranta sunt disponibile pentru toate cele cinci scaune. Tetierele active de pe scaunele din fata ajuta la prevenirea leziunilor cervicale, cele mai des intalnite rani cauzate de coliziunile din spate, care au adeseori efecte de lunga durata.
Soferii beneficiaza de Sistemul de eliberare a pedalelor patentat de Opel, care decupleaza pedalele in cazul unei coliziuni frontale, reducand pericolul de a suferi leziuni la nivelul partii de jos a picioarelor. Noua generatie a modelului Meriva este prevazuta cu un sistem de directie care absoarbe energia de impact si cu un capitonaj mai gros in partea de jos a panoului de instrumente. Pe langa functiile de protectie in caz de impact, noul Meriva ofera un Program electronic de stabilitate (ESP) de ultima generatie ca dotare standard, cu pachete software imbunatatite pentru stabilitate la franare si protectie impotriva rasturnarii, sustinand o dinamica de conducere optimizata si asigurand un nivel ridicat de siguranta activa.
Siguranta pentru copii si pietoni
Inginerii nostri au acordat o atentie speciala sigurantei copiilor. Rezultatul exceptional obtinut la aceasta categorie se datoreaza si scaunelor pentru copii Opel care sunt disponibile cu suport pentru montare ISOFIX pentru scaunele spate laterale si inelele de fixare pentru o curea top-tether suplimentara. Desigur, airbagul pentru pasagerul din fata poate fi dezactivat, pentru ca scaunul pentru copii sa fie instalat pe scaunul din fata.
Noua generatie a modelului Meriva a obtinut un scor excelent si la categoria privind protectia pietonilor. Desi capota este stabila, in zona decisiva aceasta este totusi suficient de flexibila pentru a reduce gravitatea impactului asupra capului in cazul accidentelor tipice care implica pietoni. Sistemul inovator al barei de protectie fata previne, de asemenea, leziunile la nivelul picioarelor si genunchilor.
Designul inteligent este profitabil
Designul inteligent al autovehiculului Meriva este profitabil din mai multe puncte de vedere: pe langa nivelul optim de siguranta a pasagerilor, costurile de service si intretinere ale modelului Meriva sunt scazute. Acest lucru se aplica in special daunelor cauzate de accidentele minore la viteze reduse, asa cum sunt majoritatea coliziunilor. Designul zonelor care sunt afectate cel mai mult in coliziuni a fost planificat in detaliu si solutiile de reparare practice au fost o prioritate. Ca urmare, campionul flexibilitatii poate beneficia de prime de asigurari extrem de accesibile comparativ cu cele ale concurentei.
Modelul Meriva, primul autovehicul care a primit certificarea pentru calitati ergonomice de la asociatia Aktion Gesunder Rucken e.V. (Actiune pentru un spate sanatos), adauga acum la realizarile sale aceste rezultate exceptionale la testele de impact Euro NCAP Avand in vedere faptul ca sistemul de notare a devenit si mai strict de anul trecut, aceste cinci stele sunt si mai valoroase decat erau pana acum.
Noul Opel Meriva - Euro NCAP Crash Test
Sursa: Opel
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (2)
-
Droser modul afs valeo volvo s60 xc60 cod 90053126 200 Lei
Difuzor 63amg gle w167 (2019+) full black design 1950 Lei
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
-
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Dezmembrez ford kuga 2011 facelift 2.0 duratorq
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 2950 €
-
Mazda 3 1500 diesel euro 6d fara adblue 2016 11500 €
Set curea transmisie cu caneluri renault laguna ii grandtour... 351 Lei
Mercedes 220 220 2008 1700 €
-
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
Opel astra 1.4 2018 11800 €
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
-
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
Radiator intercooler opel zafira a 2.0 dti ( 1998-2005 ) 250 Lei
Jante aliaj 18" / 5x114.3 mitsubishi 1100 Lei
-
Dacia lodgy motor 1200 tce -115 cp euro 5 2013 4890 €
Kit injectie bmw 640 cod motor n47d30b
Peugeot 208 1.2i 2012 1999 €
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Mitsubishi pajero autoutilitara 2001 2500 €
Opel astra 1.4 2018 11800 €
-
Volanta aprilia leonardo – leonardo st - scarabeo 125-150cc 80 Lei
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
Prelungire splitter bara fata bmw seria 8 g15 coupe m-pack g16... 1000 Lei
-
Prelungire splitter bara fata bmw seria 8 g15 coupe m-pack g16... 1000 Lei
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 2950 €
-
Dezmembrez vw jetta mk6 1.4 tsi hybrid crja 150 cai cutie dsg...
Casca motocicleta / scuter / atv open-face a-pro model academy... 249 Lei
Motor toyota rav 4 iv 2.0 d-4d zsa4, ala4 2012 2013 2014 euro... 8500 Lei
-
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
Mitsubishi asx di-d 2012 7950 €
Modul aprindere bmw e28 ; 0227100025 100 Lei
-
Mercedes cls 350 cdi 2012 13490 €
Toyota aygo x - model nou 2022 16000 €
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €



Publicat în categoria: Crash Test
DATA PUBLICĂRII: 25 Noiembrie 2010