Sefii de la Audi rad, cel mai probabil, in hohote. Noul RS e-tron GT bate la liniute Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

Sefii de la Audi rad, cel mai probabil, in hohote. Noul RS e-tron GT bate la liniute Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+
  • Sefii de la Audi rad, cel mai probabil, in hohote
  • Noul RS e-tron GT bate la liniute Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+
Distribuie pe Facebook

Audi RS e-tron GT sau Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+? Raspunsul la aceasta intrebare il aflam chiar din urmatorul material video.

Doua motoare electrice si pana la 646 de cai pe ambele punti. Sunt elementele care transforma noul RS e-tron GT in cel mai puternic Audi al prezentului si chiar trecutului.

Un alt punct de atractie consta in acceleratia fabuloasa. Datorita tractiunii integrale standard, sprintul 0 - 100 de kilometri pe ora dureaza doar 3.3 secunde.

Vesti similare vin si dinspre noul Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ Facelift. Capabil sa rezolve problema mentionata anterior in circa 3.4 secunde, conform companiei producatoare.

Lucru posibil in special multumita motorului cu opt cilindri in V si doua turbine, pe benzina, de patru litri, care livreaza ambelor punti aproximativ 612 cai putere.

Intre cele doua exista diferente majore si la nivelul de greutate. 2.347 de kilograme cantareste Audi RS e-tron GT, in timp ce Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ are 2.010 kilograme.

Asadar, acestea fiind spuse sa inceapa distractia: trei curse de acceleratie, doua din mers si una cu plecare de pe loc, plus o proba unde numai franele conteaza.

Distribuie pe Facebook
mai multe