Sefii de la Audi rad, cel mai probabil, in hohote. Noul RS3 a batut, la liniute, masina cu cel mai puternic motor de 2.0 litri din industrie

Sefii de la Audi rad, cel mai probabil, in hohote. Noul RS3 a batut, la liniute, masina cu cel mai puternic motor de 2.0 litri din industrie
  • Sefii de la Audi rad, cel mai probabil, in hohote
  • Noul RS3 a batut, la liniute, masina cu cel mai puternic motor de 2.0 litri din industrie
Distribuie pe Facebook

Aceeasi super-compacta a marcii cu patru cercuri a reusit sa se impuna, totodata, si in fata unor nume precum BMW M2 Competition Coupe, Volkswagen Golf R sau Porsche 718 Cayman GTS.

400 de cai si 500 de Newton-Metri. Cu totii livrati rotilor de pe ambele punti, printr-o transmisie automata cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj - asociata unui sistem inteligent de tractiune integrala.

Prezentata publicului larg la jumatatea verii anului 2021, noua generatie Audi RS3 Sportback este o adevarata bestie, dupa cum o sugereaza si timpul de 3.8 secunde caracteristic clasicului sprint 0 - 100 de kilometri pe ora.

Cum se descurca insa aceasta impotriva masinii cu cel mai puternic motor de 2.0 litri din industrie? Raspunsul il aflam din urmatorul material video - nu inainte insa de cateva precizari importante.

3.9 secunde este valoarea oferita, in mod oficial, de conducerea diviziei Mercedes-AMG atunci cand vine vorba despre capacitatea actualului A 45 S 4Matic+ de a bifa provocarea legata de acceleratia 0 - 100 de kilometri pe ora.

Daca vine vorba, in schimb, despre alte aspecte, super-compacta din portofoliul cu sediul in Affalterbach vine cu 421 de cai si 500 de Newton-Metri. Plus cutie DCT cu opt rapoarte si 4x4 inteligent.

Respectivelor hot-hatch-uri li se alatura trei nume mai mult sau mai putin similare, impresionanta batalie dintre Audi RS3 Sportback si Mercedes-AMG A 45 S 4Matic+ fiind condimentata cu un BMW M2 Competition Coupe.

Totodata, de la linia de start nu lipsesc nici Volkswagen Golf R. Dar nici masina cu cel mai mare propulsor din tot ce am enumerat anterior si singura cu o unitate fara turbo: Porsche 718 Cayman GTS.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Curse legale DATA PUBLICĂRII: 29 Noiembrie 2021