Sefii de la Porsche rad, cel mai probabil, in hohote. Un Cayman cu doar 300 de cai sub capota a batut, la liniute, un Mustang de 460 de cai

Sefii de la Porsche rad, cel mai probabil, in hohote. Un Cayman cu doar 300 de cai sub capota a batut, la liniute, un Mustang de 460 de cai
  • Sefii de la Porsche rad, cel mai probabil, in hohote
  • Un Cayman cu doar 300 de cai sub capota a batut, la liniute, un Mustang de 460 de cai
Distribuie pe Facebook

Lung de aproape noua minute, urmatorul material video reprezinta dovada perfecta a faptului ca puterea nu este, intotdeauna, totul.

300 de cai si 380 de Newton-Metri. Sunt valorile ce "pun" varianta de baza a gamei comercializate sub denumirea de 718 Cayman pe una dintre ultimele pozitii intr-un clasament al celor mai puternice Porsche-uri lansate vreodata.

Din fericire insa pentru clientii modelului mentionat si anterior, in randurile de mai sus, motorul de doar doi litri de sub capota, montat central, daca mai era nevoie de o asemenea precizare, nu are de "deplasat" decat vreo 1.365 de kilograme.

Printre specificatiile prezentate de Porsche se numara, drept urmare, si un timp de numai 4.7 secunde pentru sprintul 0 - 100 de kilometri pe ora. Dar este indeajuns pentru ca cel mai slab reprezentant al gamei 718 Cayman sa...

... se impuna in fata unui Ford Mustang Mach 1, automobil cu motor V8 de cinci litri, 460 de cai putere si 529 Nm, ce cantareste insa peste 1.800 de kilograme, intr-o cursa de acceleratie, cu plecare de pe loc, pe distanta de 402 metri?

Celor doua sportive ce par sa recreeze duelul dintre David si Goliat li se alatura un Porsche 718 Cayman GT4. Acompaniat de un motor cu sase cilindri, de patru litri si 420 de cai putere si, intamplator sau nu, 420 de Newton-Metri.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Curse legale DATA PUBLICĂRII: 28 Ianuarie 2022